Voiko olla yhteistä tulevaisuutta 24 vuotta vanhemman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Garbo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Garbo

Vieras
Tunteet on vahvat molemmilla ja yhdessä viihdytään niin hyvin. Moni ulkopuolinen on kuitenkin sitä mieltä että meillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta. Mä olen siis 26 ja mies on 50.

Mulla kävi tanssituttu taas tänään päiväkahvilla ja vain kahvilla. Ei ole kyllä kuin 15v vanhempi mutta kun itselläkin ikää niin on jo eläkeläinen. Mukava mies juttelee ja hyvä tanssii mutta en miehekseni ottaisi. 24 vuotta olisi järkky tässä iässä, toinen jalka haudassa.

Yhdellä kaverilla on suhde itseään noin 20v vanhempaan mieheen, suunnilleen samanikäisiä ovat kuin ap:n tapauksessakin. Heille syntyi juuri toinen lapsi ja menevät naimisiin ristiäisten yhteydessä, ovat onnellisia.
Ei se rakkaus ikää katso.

no miksipä ei.. eihän se tietty silleen ikää katso :)
mutta kyllähän jos järjellä ajattelee niin onhan siinä omatkin huonot puolet. esim. jos vaikka lapsia alatte jossain vaiheessa tekemään niin jaksaako mies sitten touhuta kovin paljon lapsien kanssa? noh, itse olenkin aina ollut sitä mieltä et lapset nuorena joten.. ja onhan siinä luonnekysymys, jotkut on "ikinuoria" :)
sitten se että kun miehellä odotettu elinikä muutenkin on naista lyhyempi.. tosin, eihän sitä ikinä tiedä kenen päivä päättyy milloinkin -voihan se päättyä nuorenakin :(

tälläsiä nyt tuli mieleen.. niin ja itselläni on "vain" 9v. vanhempi mies, mutta koen henk. koht et se on aika maksimi vaikka mies onkin ikinuori..

Eihän se ikäero nyt, mutta parin kymmenen vuoden päästä se on aika huima. Toinen vielä työelämässä, toisella alkaa jo vanhuuden vaivat painaa. Mutta jokainen tyylillään. Jos siltä tuntuu niin sitten niin..

Mieti tilanne esim 10-vuoden päästä. Sinä reipas kolmikymppinen ja hän jo eläkkeelle jää...
Miettisin kyllä useamman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja eihän tietty tunteilleen voi mitään:
Mieti tilanne esim 10-vuoden päästä. Sinä reipas kolmikymppinen ja hän jo eläkkeelle jää...
Miettisin kyllä useamman kerran.

No ei kyllä 10 vuoden päästä jää eläkkeelle ja silloin mäkin olen jo lähes 40. Tuo mies on niin virkeä ja vetreä että kyllä jatkaa töitään vielä pitkään.

mulla oli suhde 19 vuotta vanhemman kanssa. Oltas varmasti yhdessä onnellisia enkä usko että ikäero olis ollu ongelma kummallekaan, mutta muista syistä emme yhdessä voineet jatkaa... Nyt onnellisessa parisuhteessa kumpikin, mutta edelleen kun törmätään niin vähän kummaltakin vihlasee kun "voitais" olla yhdessä.

Ikä on vain numeroita. Tunnen kaksi pariskuntaa, joissa miehellä takanaan avioliitto ja jo aikuiset lapset ja nyt itseään 20-30 vuotta nuoremman vaimon kanssa pienet lapset. Miehet kummassakin tapauksessa hyvin nuorekkaita eikä ikäero näytä mitenkään haittaavan, kenties päinvastoin.

Yhteistyössä