Voiko ottaa alkoiholia kun kp24?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja siis on mahdollista että olisin raskaana, testi täyttää negaa.?mulla on epäsäännöllinen kierto, arviolla nyt kp24? Nyt olis isot juhlat tiedossa ja alkoholia tarjolla??
Mielipiteitä..
 
Yleisesti vastaan että voit, mutta omalla kohdalla en halunnut ottaa mitään riskejä missään kierrossa (kun ei sitä varmaan hirveästi ole tutkittu miten paljon alkoholin nauttiminen vaikuttaa esim. varhaiseen keskenmenoon) eli join vain ennen ovulaatiota.
 
Kyllä voit ottaa. Tosin jos tarkoitus on tulla raskaaksi, niin määrää kannattaa miettiä, ettei se vaikuta raskaaksi tulemiseen. Jos kyse on kertaluontoisesta hommasta ja määrä ei ole järkyn suuri niin ei haittaa mitään. Plussauksen jälkeen lopettaa sitten kokonaan. Mulla plussa tuli 12 päivää oviksesta just ennen vappua ja en kyllä vappuna sitten juonut.
 
no olis kyllä tarkoitus tulla raskaaksi, ja tosiaan kertaluontoinen homma.aikasemmin mietin et tämä olis se vika kerta ku otan alkoholia, mut nytpä sitten pohdin uskaltaisko kuitenkaan...
 

Similar threads

Yhteistyössä