Voiko raiskauksen uhri muka jotenkin provosoida raiskaajaansa? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen joskus kuullut tällaistakin sairasta juttua, että nainen voisi muka käytöksellään provosoida raiskaajaa...miten se on mahdollista? Eikai kukaan nyt todellakaan provosoi ketään sellaista tekemään, en ymmärrä!!

joidenkin miesten mielestä on provosointia jos nainen esim. pukeutuu seksikkäästi...tosi tyhmää ajatella noin.Ihan ku se jos pukeutuu seksikkäästi tarkoittaisi heti automaattisesti sitä et haluaa seksiä kaikkien kanssa.

mikään ei oikeuta raiskaukseen,
mutta jos yksin pimeällä syrjäkujilla kävelee vesirajaa hivelevässä minihameessa,niin eikö se ole provoa? vaikka ei varmastikaan tarkoituksenmukaista.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
joidenkin miesten mielestä on provosointia jos nainen esim. pukeutuu seksikkäästi...tosi tyhmää ajatella noin.Ihan ku se jos pukeutuu seksikkäästi tarkoittaisi heti automaattisesti sitä et haluaa seksiä kaikkien kanssa.

Mikä saa naisen pukeutumaan sitten niin että tissit tursuaa ja härveli vilkkuu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi provosoida mutta ei se oikeuta raiskaamaan.

Kyllä on ihan järkeviä tapoja millä voi välttää tilanteita.

Miten muka voi provosoida? Ei ainakaan lyhyt hame tai humalatila ole provosointia, ei yksikään nainen yritä provosoida ketään raiskaamaan häntä. En minä ainakaan ketään provosoi, jos pukeudun kuten haluan ja juon alkoholia.

Mikä saa naisen pukeutumaan sitten niin että tissit tursuaa ja härveli vilkkuu?

en mä tiedä...ehkä jotkut vaan sit tykkää pukkeutua huomiotaherättävästi.Mut jos tosiaan joku pukeutuu noin et "tissit tursuaa ja härveli vilkkuu" niin kyllä semmonen ihminen varmasti tajuaa et saa ihmisissä aikaan reaktioita pukeutumisellaan ja tekee sen tarkoituksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi provosoida mutta ei se oikeuta raiskaamaan.

Kyllä on ihan järkeviä tapoja millä voi välttää tilanteita.

Miten muka voi provosoida? Ei ainakaan lyhyt hame tai humalatila ole provosointia, ei yksikään nainen yritä provosoida ketään raiskaamaan häntä. En minä ainakaan ketään provosoi, jos pukeudun kuten haluan ja juon alkoholia.

Ei ehkä provosoida raiskaamaan, mutta provosoida ajatukseen että miten olisi yhteistä seksiä tänään hani, katsopa vähän miten mukavat tissit ja miten hilpeällä tuulella olen, ja tykkäisin kun joku vähän flirttailisi. No siitä voi tulla väärä mielikuva ja pettymys joka purkautuu noin. Oikeinhan se ei tietty ole, mutta varmaan se jotenkin näin menee.

Ja sekin vielä että mikä sitten on kenenkin mielestä seksikästä.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:

Ja sekin vielä että mikä sitten on kenenkin mielestä seksikästä.

hyvä pointti!!!toisen mielestä on seksikästä kun näkyy paljon paljasta pintaa, toinen taas voi kiihottua siitä jos vaikka rintsikoiden olkain vähän näkyy paidan alta...

Raiskauksessa on kyse siitä, että raiskaaja haluaa alistaa, ja pahoin pidellä uhrinsa, ei siitä, että uhri olisi niin seksikäs, että se on pakko maata!! Eli siis mikään vähä pukeisuus ei provosoi raiskaamaan.. Mutta tietenkin kannattaa omilla toimillaan suojautua, eli mihinkään puistoihin ja pimeille kujille ei kannata lähteä hortoilemaan.

Mun mielestä se voidaan tulkita provosoinniksi, jos ensin baarissa vaikuttaa kovinkin innokkaalta ja lähtee miehen mukaan ja sitten neljänseinän sisällä kääntää kelkkansa.
Ei se raiskausta oikeuta, mutta toisaalta jonkunlakista henkistä epätasapainoa sekin on, että pitää omaa viehättävyyttä mitata menemällä ihan rajoille ja sit lyödään jarru päälle.