Voiko repäisykipuja olla muutenkin kuin raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kk:t oli tavallista lyhyemmät viimeksi, nyt ois kp 28, kierto vaihtelee. Ei olla oltu tämän kierron aikana yhdessä intiimisti.. Edellisten kuukautisten jälkeen oli nännit pari viikkoa tosi kipeät, eivät ole enää. Menkkamaisia kipuja ollut n. viikon verran, nyt on pari kertaa tuntunut TODELLA voimakas repäisy alavatsalla, vasemmalla puolen.

Voisiko olla mitenkään silti mahdollista etten olekaan raskaana?? En ole syönyt ehkäisypillereitä viime kuukautisten jälkeen, eikös siitäkin voisi tulla vähän niinkuin raskausoireita??

Voi apua....

[QUOTE="vieras";26211352]Mulla on. En tiedä miksi, mutta niitä on ollut raskauden jälkeen jo useamman vuoden. Liittyiskö kuukautiskiertoon jotenkin?[/QUOTE]

Sehän tässä vähän mietityttääkin, kun minulla on kuusivuotias lapsi, eikä ikinä aiemmin ole ollut vastaavaa..

Mulla on. Ja ihan samanlaisia kuin raskaana ollessanikin! Jos esim. nousee äkkiä ylös tms niin viiltää tuonne alavatsalle/nivusiin. Ja raskaana en todellakaan ole, kuopus 6v.

[QUOTE="vieras ap";26211624]Ihanko oikeesti? Hyvä kuulla :) Ei todellakaan olisi oikea aika perheenlisäykselle...:P[/QUOTE]

No näin olen kuullut. Juuri siksi kai naisille sanotaan, että mitään varmoja päiviä ei oikeasti ole.. mutta älä nyt laske tän mun diagnoosin varaan, jos raskautta epäilet. :D

joo, en laske yhden diagnoosin varaan ;D Kokemuksia on hyvä kuulla. Ei kai se auta kuin odotella niitä kuukautisia, vaikka vähän kyllä nyt jännittää että miten käy..

Yhteistyössä