A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja anne:Mikään parisuhde ei ole aina yhtä onnea ja välillä tympii ihan oikeasti se toinen siinä mutta olen sitä mieltä että suhde vaatii molemmilta panostusta pysyäkseen kunossa,ei se pettämällä parane! Ja minusta ei ole mikään syy erota että tympii eikä oikein huvita,kyllä siinä pitää olla painavammat syyt kyseessä kerta teillä on lapsikin!
Nyt vaan miettimään miten voitte parantaa suhdettanne yhdessä ja yrittää oikeasti pitää perhe kasassa.Eri asia on ellei ole halua edes yrittää mutta silloin kyllä luovuttaa ihan liian helposti..
Juu, hyvä pointti. Mutta mistä tietää, että on yrittänyt tarpeeksi? Me ollaan oltu yhdessä kohta 5v. ja siitä 4,5v. jahkattu tätä samaa (tosin aluksi ilman pettämistä). Mistä tietää, että on antanut kaikkensa? Nyt tuntuu siltä, etten enää jaksa odottaa, että mies muuttuisi. Ja ilman sitä tuskin suhde korjautuu.
Miehen muuttumisellako tuo suhde korjaantuu? Kyllä kuulostaa siltä, että sunkin ois muututtava ja aika paljon, että tuosta mitään tulee. Et voi mitenkään puolustella pettämistäsi sillä, että olet vain odotellut miehen muuttuvan ja siten pelastavan suhteenne.
En puolustele. Kerroin vain mikä johti pettämiseen. Minä olen yrittänyt muuttua miehelle mieleiseksi. Olen muuttunut jopa niin paljon, että olen antanut polkea itseni maahan, olen antanut miehen viedä itsetuntoni ja tehdä minusta läheisriippuvaisen. Olen muuttunut niin, etten enää itsekään ole itseäni tunnistanut. Lopulta koin hermoromahduksen tästä kaikesta. Pikku hiljaa olen itseäni koonnut ja päättänyt, etten anna enää kenenkään tehdä niin minulle toiste. Joten ei, minä en enää enempää muutu. Nyt on miehen vuoro tulla puoli tiehen vastaan. Minä olen siellä jo kauan odottanut.