Voiko tälläinen parisuhde vielä "piristyä", voiko kuolleita tunteita elvyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Milja";26910172] En voi valehdella itselleni ettei minulla ole haluja olla nainen, tuntea itseni naiseksi, haluta seksiä ja sellaista eloa ja kipinää elämässäni. [/QUOTE]

Mies tietää ja on ymmärtänyt mitkä asiat saavat sinut tuntemaan itsesi rakastetuksi, naiseksi, naiselliseksi, seksikkääksi ja mitkä asiat saa sinut syttymään? Sinä tiedät miten mies tuntee itsensä rakastetuksi jotta voi hän voi rakkautta jakaa? Jos ei tunne itseää rakastetuksi on vaikea rakkautta myöskään antaa. En usko että kolmea vuotta voi tehdä oikeita asioita ilman että siitä olisi mitään tulosta vaan tavoissa on jotakin korjattavaa.

[QUOTE="Milja";26910054]Ja tästä voisi myös oppia sen, että elämä ei ole mustavalkoista eikä pelkästään tahdon asia. Joskus asioita tapahtuu, joskus tunteet ovat suurempia kuin järki. Kuopuksen vauva-aika oli elämäni onnellisinta, en päivääkään vaihitaisi pois. Eikä mieheni ollut perheestämme mitenkään holdilla, ihan rakastava ja läsnäoleva isä hänkin oli. Myös hän on valinnut lapsen nukuttamisen ja kädestä pitämisen sen sijaan, että olisi syönyt illallista kanssani, juonut lasin viiniä avaamastani pullosta. Yksin olen monet kerrat keittiössä odottanut -turhaan.
Ja mies ei ole kärsinyt, hän on sanonut koko ajan olevansa onnellinen ja rakastavansa, hän ei kuulemma halua muuta vaan kaikki on hyvin.[/QUOTE]

Oliko tuo nyt sitten hyvä idea että päätitte omistautua lapsille ja jätitte ne punaviini-illalliset väliin? Jos lopputulema on se että lapsien perhe ja koti hajoaa. Kummasta lapset kiittää?

[QUOTE="mies";26910286]Oliko tuo nyt sitten hyvä idea että päätitte omistautua lapsille ja jätitte ne punaviini-illalliset väliin? Jos lopputulema on se että lapsien perhe ja koti hajoaa. Kummasta lapset kiittää?[/QUOTE]

Ajan tällä siis takaa että ette olisi etääntyneet toisitanne lasten ollessa pieniä. Rautalankaa käyttäen: Ennen lapsia kohdistitte huomionne vaan toisiinne. Lapset syntyi, kohdistitte huomion vain lapsiin. Sen sijaa että olisitte eläneet kolmiosa jossa olisitte edelleen kohdistaneet huomiota toisiinne ja sen lisäksi lapseen? Toki tässä lapsi joutuu karvan jakamaan huomiotaan (lapsen asiat toki hoidetaan ensin). Mutta olisiko lapet nyt myöhemmin onnellisia jos todellakin olisitte panostaneet tuolloinkin parisuhteeseen. Sen sijaan että kadotitte toisenne ja nyt heillä on onneton äiti.

Eiköhän tässä ketjussa oo tullu selväksi että ap ja hänen mies ovat mokanneet. Syitä on turha enää pohtia mikä siihen johti... Nyt pitää löytää se tapa millä tilanne korjataan jos vielä pystyy korjaamaan!

• Tykkää
Reactions: Millenia
Eiköhän tässä ketjussa oo tullu selväksi että ap ja hänen mies ovat mokanneet. Syitä on turha enää pohtia mikä siihen johti... Nyt pitää löytää se tapa millä tilanne korjataan jos vielä pystyy korjaamaan!

Aika rankkaa syyllistämistä. Kuten myös mies edellä. Mulla on ihan hiton paska ja paha olo tilanteesta, olimme onnellisia, en nähnyt tulevaisuuteen että näin kävisi, miksi siis koko ajan jankataan sitä että mieti, kiittääkö lapset, ovatko onnellisia rikkinäisestä perheestä, olette mokanneet jne. Huoh, olen paska ihminen, tajuan sen helvetti muutenkin. Olen hiton paska kun en kyennyt ylläpitämään rakkautta. Mutta helvetti kun en taikoa sitä takaisin osaa.

[QUOTE="Milja";26910359]Aika rankkaa syyllistämistä. Kuten myös mies edellä. Mulla on ihan hiton paska ja paha olo tilanteesta, olimme onnellisia, en nähnyt tulevaisuuteen että näin kävisi, miksi siis koko ajan jankataan sitä että mieti, kiittääkö lapset, ovatko onnellisia rikkinäisestä perheestä, olette mokanneet jne. Huoh, olen paska ihminen, tajuan sen helvetti muutenkin. Olen hiton paska kun en kyennyt ylläpitämään rakkautta. Mutta helvetti kun en taikoa sitä takaisin osaa.[/QUOTE]

Älä syyttele itseäsi suotta, ei se muuta tilannetta. Pääasia tässä on mielestäni se että olet valmais näkemään vaivaa suhteen eteen nyt! :) Istukaa rauhassa alas miehesi kanssa, kerro hänelle tunteistasi ja mitä kaipaisit lisää : huomiointia, läheisyyttä, ihailua yms. Ja kysy häneltä mitä hän kenties kaipaisi lisää :) Asiat lutviutuu kyllä kun löydätte yhteisen sävelen ja luultavasti tuo kolmannelta osapuolelta saamasi huimio on juuri siksi ihanaa kun sellainen on omasta suhteestanne hiipunut. Sen saa kyllä palauteltua mieleen, kunhan näette hieman vaivaa ja tutustutte toisiinne uudelleen. Luultavasti 10 vuotta on muuttanut paljon kumpaakin...Eikö ole jännää opetella tuntemaan se uusi puoli miehestäsi kun ei tiedä mitä sieltä vielä löytyy;)

Mieleen tuli sekin, kannattaako ap liittoa rikkoa kun kuulostaa että olet kovin hakusassa itsesi kanssa? Eli olisiko ongelma sittenkin se että nuoresta lähiten olet haaveillut perhe-elämästä. Miehestä, lapsista, kodista. Nyt sinulla on kaikki nuo. Olet saavuttanut tavoitteet. Nyt iskee se tyhjiö: Mitäs nytten? Vähän sama ilmiö kuin puhutaan häiden jälkeisestä masennuksesta. Tiettyä tavoitetta varten kasataan äärettömät toiveet ja haaveet. Kun asia on tavoitettu, unelma toteutettu, ei enää tiedetä mitä tehdä. Lapset ei enää tarvitsekaan niin, mies on ja pysyy, koti on, työkin ehkä. Nyt pitäs vaan osata elää sitä todelista "arkea". Sitä mitä loppuelämä tulee olemaan.

Tätä samaa ilmiötä on liikeellä eläöityvillä. Odotetaan ja odotetaan että pääsee eläkeelle. Pääsee vapaaksi työn kahleista. Mutta kun todellisuus iskee ja olet eläkeellä, tunnetaan yhtäkkiä itsensä turhaksi. Töissä ehkä tunsi jotain merkityksellisyyttä.

Mä sanoisin että ensiksi todellakin keksit itsellesi uuden päämäärään mihin pyrkiä. Tai useamma - mä ottaisin samalle listalle päämäärään saada parisuhde taas takaisin mallille. Se onnistuu parhaiten mitä enemmän olette yhdessä. Mene auttamaan miestäsi raksalle. Teet mitä osaat - jokainen vähintään kykenee siivoamaan. Rakentakaa sitä yhteyttä takaisi. Pyydä miestäsi ottamaan sinua mukaan ja mene avoimella mielellä mukaan. Teennäiset ravintola-illalliset ja "pakolla" väännetyt parisuhdelomat ei aina tepsi. Niissä on liikaa odotuksia taustalla että ette osaa rentoutua. Lapset voi pyöriä mukana vaikka raksalla. Oppivat samalla kuinka perheessä voidaan puhaltaa yhteen hiileen eli teillä rakentaa omaa kotia.

• Tykkää
Musta taas tuntuu että teidän pitäisi ottaa etäisyyttä toisiinne jollain tavalla, saattaisi olla että sitten se kipinäkin löytyisi kun joutuu olemaan yksin tai sitten hoksaisitte että hups näin on parempi. Eikä sitä rakkautta ja kipinää mun mielestä väkisin saa enää takaisin tai sitten ylläpidettyä. Ihmiset kasvaa erilleen ja tunteet muuttuu. :(

[QUOTE="Milja";26910359]Aika rankkaa syyllistämistä. Kuten myös mies edellä. Mulla on ihan hiton paska ja paha olo tilanteesta, olimme onnellisia, en nähnyt tulevaisuuteen että näin kävisi, miksi siis koko ajan jankataan sitä että mieti, kiittääkö lapset, ovatko onnellisia rikkinäisestä perheestä, olette mokanneet jne. Huoh, olen paska ihminen, tajuan sen helvetti muutenkin. Olen hiton paska kun en kyennyt ylläpitämään rakkautta. Mutta helvetti kun en taikoa sitä takaisin osaa.[/QUOTE]

Rautalangasta väänteän. KUN tajuat missä meni pieleen voit korjata. Jos et edes sitä näe on sokkona vaikea lähteä mitään parantamaan. Silloin voi toki tarttua juuri siihen helpompaa tiehen eli lähteä.

Syylistys - ei ole tarve syyllistää vaan herättää. Ja taisin siinä onnistua niin kuin pitikin. Ette te mätämunia ole. Kumpikaan. Vaan virheen tehneitä ja sen jälkeen eksyneitä. Tervettä on osata kohdata omat heikkoudet ja virheet. Ne jotka uskaltaa niin tehdä, on niitä jotka kasvavat eniten elämän aikana. Virheitä väistelemällä tai maton alla lakaisemalla se ei onnistu. Vaan kohtaamalla.

• Tykkää
Tarkoitan että taannoin tapasin erään tutun miehen jonka kanssa juttelin pitkään ja voi sitä kipinää ja sitä kauan kadoksissa ollutta halua ja intohimoa sisälläni mikä heräsi.""

Tuossahan tuo vastaus! Olet iskenyt silmäsi toiseen eli entinen suhde on kuollut.

Syyllisyyttä on aivan turha kantaa, virheitä, vääriä valintoja tekee jokainen. On huomattava asiat jotka eivät ole johtaneet toivottuun tulokseen, muutettava ehkä omia tapoja, yritettävä jotakin muita konsteja, parisuhdeterapia tai vaikka jonkun parisuhdetta käsittelevän kirjan lukeminen voi olla välillä tarpeen. Sitten on niitä tilanteita joissa on vain luovutettava; parantaakseni tätä suhdetta olen tehnyt kaikki mihin kykenen, olen onnellisempi ilman suhdetta. Varoittelisin haikailemasta onnellisuutta uudessa suhteessa, etenkin jos ei ole ihan varma missä tässä tai edellisessä suhteessa tehtiin vääriä valintoja ja virheitä.

Tarkoitan että taannoin tapasin erään tutun miehen jonka kanssa juttelin pitkään ja voi sitä kipinää ja sitä kauan kadoksissa ollutta halua ja intohimoa sisälläni mikä heräsi.""

Tuossahan tuo vastaus! Olet iskenyt silmäsi toiseen eli entinen suhde on kuollut.

Mitä tarkoitat tällä? En siis tapaile ketään toista tai pidä yhteyttä tms. Vai tarkoitatko, että koska joku toinen "kosketti" jotain sisälläni niin suhteeni on kuollut. Tavallaan tuo on totta, sillä alkuvuosina en tosiaan edes nähnyt ketään tai mitään muuta kuin mieheni.

[QUOTE="Milja";26910490]Mitä tarkoitat tällä? En siis tapaile ketään toista tai pidä yhteyttä tms. Vai tarkoitatko, että koska joku toinen "kosketti" jotain sisälläni niin suhteeni on kuollut. Tavallaan tuo on totta, sillä alkuvuosina en tosiaan edes nähnyt ketään tai mitään muuta kuin mieheni.[/QUOTE]

Eikö sinulle ole koskaan - siis entisissäkään suhteissa käynnyt niin että joskus joku toinen saattaa hetkellisesti sekoittaa pakkaa?

En jaksa uskoa että on yhtäkään parisuhdetta jossa toinen ei hetkellisesti ole hieman ihastunut johon kuhun toiseen. Ihan vaan sen "erilaisuuden" vuoksi. Silti tilanne ei ole johtanut yhtään mihinkään vaan homma palaa takaisin uomiinsa ajan kanssa. Sinisilmäistä on ajatella että parisuhde on niin tiivis vuosi kymmeniä, ilman että "yhtään katsoo ympärilleen".En siis tarkoita pettämistä tai rakastumista. Vaan ihastumista. Herranen aika, ei tässä maailmassa parisuhteen myötä kaikki muut vastakaisen sukupuolen edustajat muut "vastenmielisiksi". Kyllä, aina on niitä jotka saa pikkuisen perhosia vatsaan. Sellaista pientä jännitystä.

Mä rakastan miestäni yli kaiken.Ja vaihtaminen on testattu joskus nuoruudessa. Olen miesvaltaisella alalla ja "kiusauksia" on paljon. Silloin tällöin tulee eteen miehiä jotka vaan jollain tasolla kiehtovat. Tuntuuhan sen mukavalta. Mutta ettäkö heittäisin elämäni rakkauden ja sen kaiken mitä minulla on, hetken huumaan? Pöh. Mä tiedän ihan kokemuksesta, tuo tunne hämää. Jos sen antaa hämätä. Jokaiseen suhteeseen tulee arkipäivä. Ja kaudet jolloin tunteet ei enää vataa elokuvien rakkaustarinaa. Vahnemmat puhuu tästä ilmiöstä yhteenkasvamisena. Rakkaus muuttaa muotoaan. Se ei ole palavaa tai intohimoista. Vaan se on turvaa siitä että tuntee toisen niin hyvin kuin voi. Hän on pysynyt rinnalla aina. Meistä on kasvanut tiimi. Ihastusta kun lähtee tavoittelemaan - se on loputon suo. Arki tulee kaikissa suhteissa. Ihan kaikissa.

Pakko nostaa tämä keskustelu ylös koska itse olen suhteessa se osapuoli jota kohtaan kumppani ei ilmeisestikään tunne mitään vetoa. Keskustelua olen yrittänyt avata, mutta vastauksia en ole saanut. Hyvä asia tuossa Miljan aloituksessa on se että hän on sentään tiedostanut "ongelman". Meillä kun ei kuulemma mitään ongelmaa edes ole. Ilmeisesti toinen vain odottaa että nostan kytkintä.

Nuorempana olisin väittänyt kovastikin vastaan, mutta noinhan tuo menee;)

Eikö sinulle ole koskaan - siis entisissäkään suhteissa käynnyt niin että joskus joku toinen saattaa hetkellisesti sekoittaa pakkaa?

En jaksa uskoa että on yhtäkään parisuhdetta jossa toinen ei hetkellisesti ole hieman ihastunut johon kuhun toiseen. Ihan vaan sen "erilaisuuden" vuoksi. Silti tilanne ei ole johtanut yhtään mihinkään vaan homma palaa takaisin uomiinsa ajan kanssa. Sinisilmäistä on ajatella että parisuhde on niin tiivis vuosi kymmeniä, ilman että "yhtään katsoo ympärilleen".En siis tarkoita pettämistä tai rakastumista. Vaan ihastumista. Herranen aika, ei tässä maailmassa parisuhteen myötä kaikki muut vastakaisen sukupuolen edustajat muut "vastenmielisiksi". Kyllä, aina on niitä jotka saa pikkuisen perhosia vatsaan. Sellaista pientä jännitystä.

Mä rakastan miestäni yli kaiken.Ja vaihtaminen on testattu joskus nuoruudessa. Olen miesvaltaisella alalla ja "kiusauksia" on paljon. Silloin tällöin tulee eteen miehiä jotka vaan jollain tasolla kiehtovat. Tuntuuhan sen mukavalta. Mutta ettäkö heittäisin elämäni rakkauden ja sen kaiken mitä minulla on, hetken huumaan? Pöh. Mä tiedän ihan kokemuksesta, tuo tunne hämää. Jos sen antaa hämätä. Jokaiseen suhteeseen tulee arkipäivä. Ja kaudet jolloin tunteet ei enää vataa elokuvien rakkaustarinaa. Vahnemmat puhuu tästä ilmiöstä yhteenkasvamisena. Rakkaus muuttaa muotoaan. Se ei ole palavaa tai intohimoista. Vaan se on turvaa siitä että tuntee toisen niin hyvin kuin voi. Hän on pysynyt rinnalla aina. Meistä on kasvanut tiimi. Ihastusta kun lähtee tavoittelemaan - se on loputon suo. Arki tulee kaikissa suhteissa. Ihan kaikissa.

Kun tuntuu että kuolee..
Siinä on päällimmäiset fiilikset mitä mulla tällä hetkellä on.
Avataan asiaa hieman tarkemmin. Olen elänyt viimeiset 8 vuotta suhteessa jossa on ollut paljon ylämäkiä sekä alamäkiä, koskaan ei ole varsinaisesti päässyt kyllästymään tilanteeseen. Alamäet on pääosin johtunut omista hölmöilyistäni kuten valehtelusta ja huonosta talouden hoidosta.
Itse olen liian helpolla lähtenyt mukaan typeriin tekstiviestittelyihin joilla ei ole ollut mitään järkevää tarkoitusta, olisko jotain idioottimaista itsetunnon boostaamista vai mitä, en tiedä mutta väärin olen kuitenkin tehnyt ja aina niistä myös paljastunut.

Pahin tilanne oli kuitenkin n.2 vuotta sitten kun ihan oikeasti mietin että mitä elämältäni haluan, silloin koin jopa jonkinlaisen ihastumisen vieraaseen naiseen johtamasta kuitenkaan mihinkään seksuaaliseen toimintaan pois lukien älytöntä määrää viestejä joissa puhuttiin aivan kaikesta, myös seksistä. Tämä tapahtuma aiheutti sen että mulla on maailman ihanin ja elämäni rakkaimmat asiat kotona, avopuoliso ja pieni lapsi. He molemmat ovat niitä "elämäni suuria rakkauksia" joiden vuoksi olisin valmis tekemään kaikkeni. Kun tämän ymmärsin niin lopetin edellä mainitun, kai sitä jonkilaiseksi suhteeksi voi kutsua, kokonaan ja keskityin niiden kahteen asiaan jotka minulle ovat tärkeitä.

Kuitenkin tein uudelleen väärin. Kirjoittelin jälleen vieraan ihmisen kanssa eikä itselläni ollut asiassa mitään tarkoitusperiä, typerää ajanviettoa.

Nämä kaksi edellä mainittua asiaa paljastuivat lopulta puolisolleni viime heinäkuussa ja se oli hetki kun tuntui että kaikki hajoaa. Itse olin jo aikaa sitten saanut käsiteltyä asiat niin että tiesin mitä halusin ja tiesin minkä takia täällä maailmassa ollaan. Se tuntui aivan hirveältä kun puolisoni sanoi minulle että hän ei enään rakasta minua vaan haluaa erota. Tämän asian silloin hyväksyin koska minä olin se joka teki väärin.

Sovimme että kerromme asiasta hänen vanhemmilleen yhdessä kun seuraavan kerran heidän luokseen menemme muutaman sadan kilometrin päähän. Kun tämä päivä koitti niin kysyin että saanko itse kertoa hänen isälleen tästä vai haluaako hän sen tehdä, johon hän vastasi näin; en mä tästä nyt ole mihinkään muuttamassa joten ei tarvitse kertoa mitään.

Silloin luonnollisesti tunsin helpotusta ja sain tunteen että valoa on tunnelin päässä koska hän antaa minulle toivoa yhteisestä tulevaisuudesta jota voisimme yhdessä alkaa rakentamaan.
Annoin hänelle aikaa ja tilaa, tein kaikkeni että hänellä olisi helpompi olla. Autoin/autan kotona arjen pyörittämisessä ja lapsen hoidossa. Otin jopa lapsemme aina mukaan kun lähdin hänen kotipaikkakunnalleen töihin että hän saisi olla rauhassa kotona.
Hetkittäin jopa tuntui että tästä on apua ja että hän nauttii omasta ajastaan.

Kunnes, uudenvuodenaattona paljastui hänen seksisuhteensa toiseen mieheen joka oli ns. päällä loka-marraskuun.
Ensimmäinen tunne oli äärimmäinen viha niitä kahta ihmistä kohtaan jotka näin minulle tekivät. Mutta heti tämän jälkeen ymmärsin että ei, mun on aivan turha olla tuolle naiselle vihainen koska itse omilla toimillani hänet siihen ajoin. Niin sairaalta kuin se kuulostaakin niin nyt rakastan häntä ehkä entistä enemmän ja olen edelleen halukas jatkamaan meidän suhdetta jossa on niin paljon hyvääkin ollut kautta vuosien.
Mutta, hän sanoo taas ettei rakasta minua enään vaan on eronnut minusta jo 6kk sitten. Onko enään mitään tehtävissä? Voiko näin tapahtua ihmiselle?
Odotamme aikaa seurakunnan perhekeskukseen aikaa pariterapeutille että saisin/saisimme asian jotenkin jatkumaan.

Se mikä minusta tässä on suuri vääryys on se mitä hän nyt sanoo ettei ole sen kesän jälkeen ollut halukas jatkamaan elämää minun kanssani, voiko näin oikeasti olla? Voiko toinen satuttaa ehdointahdoin toista näin pahasti antamalla ensin toivoa ja sitten tehdä näin että ilmoittaa että kaikki on loppu.

Tällä hetkellä hän on sitä mieltä että sinne terapiaan mennään vain siksi että ero olisi helpompi, mutta minä en suostu luovuttamaan! Ja hän jopa lupasi hieman miettiä omaa kantaansa..

Kertokaa ihmiset, voiko tässä enään käydä hyvin? Onko pariterapiasta tässä tilanteessa enään apua?
Meitä on kuitenkin kolme eikä vaan kahta joten haluan tehdä kaikkeni että tuo nainen joku päivä jälleen rakastaisi minua.
Mitä teen?

Mika

Mika meillä lähes sama tilanne. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä ja siitä 6 vuotta naimisissa. Meillä on kaksi lasta. Asumme omakoti talossa.

Meillä alkoi noin 2 vuotta sitten sellainen rumba elämässä. Vaimo rupesi opiskelemaan ja sitä myöten minä jouduin ruveta tekemään paljon ylitöitä että saa perheen elätettyä. Hän teki todella tiuhaan koulu hommia myös. Alkuun eka vuosi meni aika hyvin. Oli aivan upeaa seksiä iloa naurua ajan viettoa yhdessä ja kaikkea mitä hyvään elämään kuuluu.
Sitten alkoi itselläni painamaan työt ja vaimolla koulu. Sitä vaan painettiin eikä ollenkaan jääty miettimään suhdetta. Lapsilla tuli uhmat päälle ja tuli sanomisia hoidoista. Itse rupesin käyttämään alkoholia. Sauna oluita vkl viikolla. Siitä lähti pieni muotoinen alkoholismi. Rupesin vaimolta vaatimaan aikaa itselleni vaikka jälkikäteen ajatellen en olisi ansainnut. Minulla todettiin masennus reilu 10 vuotta sitten ja ajattelin että osaan elää sen kanssa mutta turha luulo se oli. Vaimo siitä aina välillä muistutteli että pitäisikö käydä juttelemassa jonkun kanssa mutta enhän minä nyt sellaista tarvii. Onhan minulla kaveri nimeltään alkoholi. Piip että osaa ottaa päähän mun asenne mikä silloin oli. Vaimokin kävi usein baarissa kavereittensa kanssa ja kun olen mustasukkaista laatua niin aina tuli riitaa. Osin aiheestakin olen mustasukkainen. Huusin aina silloin tällöin vaimolle että haluan erota vaikka en sitä todellakaan tarkoittanut. Yritin ehkä vain herätellä. Aina olen vaimoani halunnut rakastanut ja hän on kaunis uskomattoman seksikäs. Sanon/sanoin usein sitä hänelle. Itsetuntoani rupesi madaltamaan hänen torjunnat jotka alkoivat jo reilu vuosi sitten. Harrastimme seksiä silloin kun hänen teki mieli. Kerran viikkoon mutta itse olisin silloin halunnut enemmän.

Reilu kuukausi sitten sanoin kahden viini lasin jälkeen että haluan erota ja hän siihen että okei sehän sopii. En edes muista että olisin erosta sanonut mutta siinä vaiheessa tajusin että viina jää. No sovimme että katsotaan ajan kanssa ja hän mietti päivän kerrallaan.Rakastuin todella tulisesti häneen uudestaan mutta hämellä ei tunteita ole minua kohtaan. Oli yhden viikonlopun poissa ja sillä aikaa oli yhden vanhan tuttavan kanssa ollut peliä. Viestitteli hänen kanssaan ja ihastuikin. Sain selville sen kun tiesin tyypin ja kysyin suoraan häneltä että meinaako tulla meidän väliin.Vaimo yritti eka valehdella että ei ole ollut mitään vaikka tiesin asian. Sovimme vaimon kanssa asian ja puhuimme että hän saa nyt omaa aikaa. Häntä ahdistaa aina välillä minun seura mutta saan halata häntä ja pusujakin tulee silloin tällöin. Iltaisin hän voi tulla kainaloon katsomaan telkkaa ja olla siinä mutta silti ei kuulemma ole mitään kunnon tunteita.

Tämä on todella outo tilanne. Ilmeisesti hän nyt hakee itseään. Olemme myymässä taloa mutta muutamme silti yhteen vielä vuokralle koska hän ei haluaisi hätiköidä lasten takia ja myös perheen takia. En tiedä enää mitä tekisin. Odotanko vai juoksenko pois. Olen mennyt terapiaan juonut ainoastaan kaksi kertaa kun on ollut juhlat ja todellakin yritän parantaa itseni. Aikaa tämä vaatii kummaltakin mutta pelottaa lopputulos että annanko turhaa itsestäni kaiken ja romahdan täysin.

Toivottavasti joku saa tästä tekstistä selvää koska tätä vain pursuaa. ? Tsemppiä Mika sulle jos luet!