Voiko tällainen suhde onnistua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Olen todella villiä elämää viettänyt nainen. Vähän alle kolmekymppinen useamman lapsen yh. Olen tavannut miehen joka on elänyt ihan erilaista elämää kuin minä. Hän opiskelee tällä hetkellä pastoriksi. Olemme toisiimme palavasti rakastuneita, mutta mietin kuumeisesti voiko suhde onnistua tällaiselta pohjalta? Olen kertonut miehelle rehellisesti menneisyydestäni ja kaikista erehdyksistäni. Tuolle miehelle olen ensimmäinen nainen jonka kanssa hän haluaisi vakavamman suhteen. Minulle taas tuo mies on ensimmäinen kunnon mies, toivottavasti.

riippuu ihan siitä oletko valmis jättämään villin elämän taakse? en tiedä minkälainen hän on ihmisenä, mutta jotenkin tuntuu että.. no paha sanoa. ainahan kannattaa yrittää!

Jos itse olet tosissasi ja mies haluaa sinut huolimatta villistä menneisyydestäsi, niin mikä ettei. Olet ainakin ollut rehellinen etkä piilotellut historiaasi. Ja ehkäpä mies toivookin kokenutta naista...? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
riippuu ihan siitä oletko valmis jättämään villin elämän taakse? en tiedä minkälainen hän on ihmisenä, mutta jotenkin tuntuu että.. no paha sanoa. ainahan kannattaa yrittää!

Se on jäänyt taakse jo aikaa sitten. En kaipaa yhtään niitä aikoja. Minulla ei ole mitään uskonasioita vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Teologit on ihan normaaleja ihmisiä. Siis tietenkin on poikkeuksia, ja ääripäitä, puritaanisia ja kurinalaisia, mutta ei se teologian opiskelu yksistään tee ihmisestä mitenkään toisia tuomitsevaa. Tsemppiä vaan, menneet on menneitä (onhan?) ja jos katsotte tulevaisuutta samaan suuntaan niin minä en näkisi mitään estettä tuollaiselle suhteelle.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin vain sitä että tuleeko mies kuulemaan kunniansa kun on valinnut tällaisen naisen? :/

Ehkä, jos menneisyytesi paljastuu kaikille, mutta miksi paljastuisi? Sitäpaitsi valinta on miehen.

Niin, viittaan siis aiempaan kirjoitukseeni, että kirkon piirissä löytyy todellakin tyyppejä laidasta laitaan. Joten tuomitsijoitakin varmasti tulee vastaan. Mutta jos mies kestää sen, ja itse haluaa sinut ja lapsesi, niin mitä se muille kuuluu? Onnea vaan teille!

En halua enää ikinä pettää ketään enkä ryypätä tai mitään muutakaan. Haluan olla kunniallinen puoliso, varsinkin kun kyseessä on tuleva pastori. En tee sitä miellyttämisen tarpeesta vaan ihan oikeasti rakkaudesta koska tuo mies on tosi ihana! Ei ole tuomitseva, muttei silti mikään liian vapaamielinen hunsvottikaan kun ei hänen asemassaan ole sellaiseen varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennustajaeukko:
No täällähän se tiedetään miten teidän suhteessa käy. Odota kun hierotaan kristallipalloa...

Höh, ei täällä nyt ennustamaan ruveta. Kommentoin vain teoriassa yhdistelmää teologi + villin menneisyyden omaava nainen, kun sitä kysyttiin. Näitä ihmisiä tuntematta, mutta monta teologia (ja toki monta erilaisen menneisyyden omaavaa ihmistä) tuntevana, halusin vain kertoa ap:lle ettei asiat ole niin mustavalkoisia kuin monesti luullaan.

Ehkä olette pariskuntana juuri hyvä esimerkki miten erilaisella menneisyydellä ei todellakaan ole mitään väliä jos oikea yhteys löytyy tietyn ihmisen kanssa. =)