M
Meiju_mut_ei_Suvas
Vieras
Mun kaverin avioliitto kariutui vuosi sitten. Pariskunta meni naimisiin 7 vuotta sitten lyhyehkön tuntemisen jälkeen (joulukuussa tapas, häät oli heinäkuussa). Mies oli tuolloin 24v ja nainen 32v. Kaksi lasta tehtiin melko pian, lapset nyt 5 ja 3. Poika ja tyttö. No nyt mies on siis jotain vähän yli 30v ja nainen jo melkein 40v. Ukko sitten jätti, tarkkoja detaljeja en tiedä, mutta "sovussa erottiin". Mies muutti kaksi viikkoa eron jälkeen 20v naisen luo asumaan. He menivät sitten naimisiin kesän alussa.
Voiko tämmönen juttu olla naisen kannalta ok? Tai tietysti se voi olla, mutta luulisin että aika helkkarin harvoin. Mies ja nainen eivät oikein koskaan riidelleet, ainakin mies oli kaverilleen sanonut, että "Ei me riidellä koskaan, ei olla sen tyyppisiä. Mun kanssa ei voi riidellä koska en suutu koskaan."
Että semmosta. Kannattasko välillä riidellä...
Voiko tämmönen juttu olla naisen kannalta ok? Tai tietysti se voi olla, mutta luulisin että aika helkkarin harvoin. Mies ja nainen eivät oikein koskaan riidelleet, ainakin mies oli kaverilleen sanonut, että "Ei me riidellä koskaan, ei olla sen tyyppisiä. Mun kanssa ei voi riidellä koska en suutu koskaan."
Että semmosta. Kannattasko välillä riidellä...