Voiko tästä mekosta "tuunata" asun häihin? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ok, mustaa ei saisi etiketin mukaan häihin laittaa, mutta saisikohan tästä mekosta jollain kikkailuilla salonkikelpoisen asun häihin? Vinkkejä?

http://i48.tinypic.com/2j11y7n.jpg

mitätmitä, eikö oikeasti saa laittaa mustaa???? Voi kettu, mä oon laittamassa mustan mekon, vaaleat sukkikset joissa turkoosia kuviointia, turkoosi bolero, mustat kengät...

Meidän häissä suuri osa vieraista oli mustassa, se siitä etiketistä :D
Tosi nätti mekko, kyllä ehdottomasti saa hyvän häihin tuunaamalla, vaikka musta menis oikein hyvin noinkin!

Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
mitätmitä, eikö oikeasti saa laittaa mustaa???? Voi kettu, mä oon laittamassa mustan mekon, vaaleat sukkikset joissa turkoosia kuviointia, turkoosi bolero, mustat kengät...

No saa, mutta ei kokomustaa. Tää kuulostaa hyvältä. Ap:n tapauksessa laittaisin just jotain huivia/boleroa, laukkua ja ehkä kengätkin jotain kivaa pirteää väriä. Ei valkoista...

Mun mielestä valkosilla/värikkäillä asusteilla ihan käypä noinkin. Eli kengät, kaulakoru, (ehkä hartiahuivi ja vyö). Joku ihana ruusuke rintaan sopisi myös.
Vyöksi voi sitoa myös jonkun kivan värisen silkkinauhan rusetille.

kaveri teki just ton tyyppiseen tosi ohuesta ja sileästä pitsistä rinnan alle "vyön", neuloi siis kiinni mekkoon, voi olla minkävärinen vaan, ja tuli tosi hieno. Voi rypyttää tai laittaa sileänä tai laskostaa

Kiitos vinkeistä! Joku ruusuke tms. vois olla kiva. Sen sais sitten poiskin siististi, jos joskus haluaa ilman sitä mekkoa käyttää. Jotenkin vierastan boleroita, mutta harkitsen sellaistakin. Kirkossahan pitää olla hartiat peitettynä, eks je?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vinkeistä! Joku ruusuke tms. vois olla kiva. Sen sais sitten poiskin siististi, jos joskus haluaa ilman sitä mekkoa käyttää. Jotenkin vierastan boleroita, mutta harkitsen sellaistakin. Kirkossahan pitää olla hartiat peitettynä, eks je?

Juu, etiketin mukaan näin on.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu, etiketin mukaan näin on.

On, mutta hyvin vapaasti tätä nykyään tulkitaan, että jos et halua mitään hartioille niin et varmaankaan pistä silmään. Morsiamistakin varmaan 80% hartiat paljaana. Tosin Suomen kesässä tarvitsee usein ihan mukavuussyistä enempi vaatetta.
Hanki joku huivi jos et kivaa boleroa löydä, sille tulee sitten käyttöä myöhemminkin.

Joo ihan hyvin voi mustaa laittaa häihin,varsinkin jos piristää sitä jollain muulla värillä. Esim. pinkki, lime, keltainen ....
Kyllä mä ainakin voisin lähteä ilman sukkiksia jos sääreni kestäisivät sen :D Ellet nyt sit Victorian häihin ole menossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ok, mustaa ei saisi etiketin mukaan häihin laittaa, mutta saisikohan tästä mekosta jollain kikkailuilla salonkikelpoisen asun häihin? Vinkkejä?

kirkkoon ainakin pitäis peittää olkapäät

ja tiedoksi, että "hieno" nainen ei näytä koskaan yhtäaikaa sekä povea että polvea

mulla oli musta mekko ja valkoinen bolero, valkoiset kengät,valkoinen laukku ja valkoiset helmet.

kokovalkoita asuahan ei saa laittaa häihin etiketin mukaan, mutta asusteiden käytössä valkoinen väri on kyllä ihan sallittua.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kirkkoon ainakin pitäis peittää olkapäät

ja tiedoksi, että "hieno" nainen ei näytä koskaan yhtäaikaa sekä povea että polvea

Ai, musta mä en näytä tossa mekossa kumpaakaan...

Yhteistyössä