Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Musta toi näyttää enemmän tummansiniseltä kuin mustalta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä mielipiteitä noista sukkiksista? Pitääkö laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Millaset kengät? jos avokärkiset niin ehdottomasti ilman sukkiksia. Mä menisin kyllä varmaan muutenkin ilman. Laittasin vaan vähän päivettävää rasvaa jalkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja m:Millaset kengät? jos avokärkiset niin ehdottomasti ilman sukkiksia. Mä menisin kyllä varmaan muutenkin ilman. Laittasin vaan vähän päivettävää rasvaa jalkoihin.
Niitä on sellasia avokärkisiä sukkiksiakin. Et ole ilmeisesti nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja m:Millaset kengät? jos avokärkiset niin ehdottomasti ilman sukkiksia. Mä menisin kyllä varmaan muutenkin ilman. Laittasin vaan vähän päivettävää rasvaa jalkoihin.
Omistan itsekin sellasia. En ole vielä vain päättänyt että onko vaikutelma ok vai hölmö.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja m:Millaset kengät? jos avokärkiset niin ehdottomasti ilman sukkiksia. Mä menisin kyllä varmaan muutenkin ilman. Laittasin vaan vähän päivettävää rasvaa jalkoihin.
Omistan itsekin sellasia. En ole vielä vain päättänyt että onko vaikutelma ok vai hölmö.
Riippuu luonnollisesti niistä kengistä eli mihin kohtaan "päättyvät" ja mistä paljas jalka alkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, mustaa ei saisi etiketin mukaan häihin laittaa, mutta saisikohan tästä mekosta jollain kikkailuilla salonkikelpoisen asun häihin? Vinkkejä?
http://i48.tinypic.com/2j11y7n.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valkoinen hartiahuivi niin hyvä on..