Meillä on ihan sama ongelma, kuin ap:llä. Meillä on 3 pientä lasta kylläkin, jotka vievät paljon aikaa ja rasittavat suhdetta. Mutta perusongelmat ovat samat.
Koen, ettei meillä ole muuta yhteistä, kuin lapset. Ei meillä ole puheenaiheita, mieheni kanssa ei oikein pysty keskustelemaan tärkeistä asioista, jolloin ne jäävät selvittämättä. Puhumme lapsista ja mies puhuu työstään.
Ei me tehdä yhteisiä juttuja. Mies on töissä ja minä olen päivät lasten kanssa kotona. Koen arjen todella raskaaksi, joten kun mies tulee kotiin ja lähtee lasten kanssa vaikkapa ulos, jään mielelläni sisälle, jotta saan edes hetken olla rauhassa ja hengähtää. Illan mies toljottaa tv:tä, minä teen milloin mitäkin, ihan hiljaa istutaan.
Mies ei halua seksiä, minun painostuksestani siihen kylläkin ryhtyy pari kertaa kuussa, muttei me muuten halalilla, kosketella tms. selityksiä miehellä kyllä riittää! MIes ei halua tyydyttää minua, vaan selittelee sitäkin. niinpä seksi on pelkkä pikapano, vailla nautintoa.
Olen ihan lopussa ja haluaisin erota, mies ei halua erota. Lapsille hän on mahtava isä, mutte tässä suhteessa kyllä ole järkeä! Toivoisin olevani muutakin, kuin lapsenvahti ja äiti.
ero kai tässä on ainoa vaihtoehto, niin pahalta kuin se tuntuukin. ei tälläisessa kulississa ole mitään järkeä