Voiko teistä lihava nainen olla raskausmahassaan kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketjsuta mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketjsuta mieleen

Vieras
Tuli siis tuosta toisesta ketjusta mieleen kun seillä puhuttiin vain normipainoisten kauniista raskausmahoista.

Voiko siis lihava nainen olla kaunis raskaana ollessaan?

En nyt tarkoita sellaista hyperpläskiä missä ei mikään raskausmaha edes näy, vaan sellaista kenestä huomaa,että on raskaana vaikka onkin ylipainoa.

Niin minustakin voi olla,mutta ihmetyttää,että miksi se normipaino vedetään aina mukaan. Onko muka niin,että aina se normipainoinen on kauniimpi kuin ylipainoinen raskaana ollessaan.

Itse voisi väittää,että asia on tosin päin.

Niin minustakin voi olla,mutta ihmetyttää,että miksi se normipaino vedetään aina mukaan. Onko muka niin,että aina se normipainoinen on kauniimpi kuin ylipainoinen raskaana ollessaan.

Itse voisi väittää,että asia on tosin päin.

Mitä ihmettä? :D Kyllä minä taas väitän, että normaalipainoisia pidetään kauniinpina odottajinakin, kuin lihavia.

Lihavuus ei kaunista ketään, vaikka kuinka yrittäisi asiaa itselleen vakuutella. Toki ylipainon ihannoijillekin on oma marginaalinen ryhmänsä, kuten muillekin fetissin omaaville.

Mitä ihmettä? :D Kyllä minä taas väitän, että normaalipainoisia pidetään kauniinpina odottajinakin, kuin lihavia.

Lihavuus ei kaunista ketään, vaikka kuinka yrittäisi asiaa itselleen vakuutella. Toki ylipainon ihannoijillekin on oma marginaalinen ryhmänsä, kuten muillekin fetissin omaaville.

Tästä täytyy kyllä olla eri mieltä. Joillekin ihmisille todellakin sopii paremmin pieni ylipaino kuin normaalipaino. Ja en tarkoita mitään 30 kilon ylipainoa vaan pientä pulleutta.

Miten se voisi kun ei erota missä menee läski ja missä se söpö vauvamaha?! Normaalilla kun se kauniisti ja kiinteästi on pallona, niin lihavalla se peittyy sinne muun massan sekaan. Not nice and that's the truth!

Minusta se raskausmaha on ns tasaisemmin jakautunut kuin normipainoisella tai laihalla ja ihminen on sopusuhtaisemman näköinen

Miten se voisi kun ei erota missä menee läski ja missä se söpö vauvamaha?! Normaalilla kun se kauniisti ja kiinteästi on pallona, niin lihavalla se peittyy sinne muun massan sekaan. Not nice and that's the truth!

Et sitten tajua, että ylipainoosia on eri kokoosia ja paino jakautuu/kerääntyy ihmisillä eri tavalla kroppaan.

Mulla oli ylipainoa n.19kg ku raskaaksi ja kyllä mulla oli ihan selvä vauvamaha. Ei se mihinkään massaan peittyny.

Rehellisesti, mun mielestä yleensä ei ole. Mutta varmasti löytyy sellainenkin ylipainoinen raskaana oleva jonka kohdalla voisin sanoa toisin.

En mä esim. ollut kaunis raskaana ollessani vaikka paino johtuikin suurimmalta osin turvotuksesta, "elimistöön" kerääntyneestä nesteestä, (+25kg raskauden loppuun mennessä, ja -20kg ensimmäisen kuukauden aikana kun vauva oli syntynyt). Olin ihan valas.

Yhteistyössä