Voiko työterveyteen mennä lasten kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Hoidan lasta päivät kotona ja teen iltatöitä, eli silloin mies on lasten kanssa. Mies pääsee klo 16 ja menen itse klo 17 töihin. Työterveys on klo 16 asti auki.
Nyt olen sairas ja pitäisi siis työterveyteen mennä päivällä, eli voinko ottaa sinne 1-vuotiaan mukaan? Koska muuten en oikein pääse, en saa häntä nyt kenellekään siihen aikaan hoitoon siksi aikaa :/
Flunssasta kyse eli ei nyt varmaan mitään sen ihmeellisempiä tutkimuksia tehdä.

Tietty voit ottaa mukaan. Ota sille myös joku lelu jonka voit lykätä käteen siks aikaa ku lääkäri tutkii sua, siellä tuskin lääkrin huoneissa on paljoakaan viihdykkeitä lapsille.

Voit ottaa. Minun vastaanotollani on käynyt lapsia vanhempansa mukana. Kiva piristys se on lääkärille (jos pitää lapsista ;)) Ja oletan toki, että pidät lastasi silmällä, etkä anna liihotella pitkin tutkimushuonetta (mikäli jo kävelee).

[QUOTE="...";26998752]ok, hyvä juttu :) Jotenkin vaan ajattelin että siellä katsotaan pitkään jos on lapsi mukana.[/QUOTE]

No voidaanhan siellä katsoa, riippuu ihan lääkäristä, mutta antaa katsoa :). Jos se lapsi on pakko ottaa mukaan, niin ei sille voi mitään.

Yhteistyössä