voiko uudelleen synnyttäjällä mennä 2 viikkoa yli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä jos esikoinen on syntynyt 2 viikkoa ennen laskettua-aikaa, kuinka todennäköistä on että toinen menee esim. viikonkin yli. Siis aivan mahdollistahan se on mutta onko kokemusta jollain?

Eikös sitä sanota että jokainen synnytys voi olla erilainen. Mulla meni toinen 42+3 ja sitten päätettiin vihdoin jo käynnistää. Kovasti jotkut hoitsut vakuuttelivat etukäteen että toinen on helpompi ja nopeampi, mutta ei ollut mulla ainakaan, ekan synnytys oli paljon helpompi ja puolet lyhyempi kuin kakkosen. Vauvat oli suunnilleen samanpainoisiakin niin ei ollut siitäkään kiinni.

Ollaampas täällä nyt herkällä päällä...... en ainakaan tietoisesti sua ajatellut millään muotoa loukata, huvitti vain niin tuo termi. Ei aina viitsi tehdä uutta aloitusta 'hih, kun joku sanoo käynnistystä mäkistartiksi..'
Mä en räkätä- mä hihittelin. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Mäkistartti :laugh:

Käynnistyshän sekin on ;) Jos ei muuten starttaa, hinataan, annetaan kaapeleilla virtaa tai otetaan mäkistartti. Niin minäkin.

Aivan :D

Voisitteko mennä räkättämään ja jauhamaan paskaa toiseen ketjuun :)

Eiks pitäs olla vaan onnellinen, ku joku pitää ketjua ylhäällä? Vaikei ehkä tietoa oliskaan, sattaa joku tietävä ajanmittaan nähä ketjun ja vastata ihan siihen oikeeseen kysymykseen.

*poistuu hän. paskanjauhanta jatkukoon muualla*

niin minä en ollut tuo joka huomautti :D
niin, ihan vaan sillä pohdin kun toista tässä odotan, vasta alkuviikoilla, että taaskohan pitää kokea se 16 päivää yli lasketun, oli muuten pitkä ja tuskallinen aika! :/

kaveripiirissä usein toiset+ tullut sitten aikasemmin, ihan mielenkiinnosta kyselin mutta ksilöllistähän tuo näkyy olevan

Yhteistyössä