Voiko vauva potkia näin alas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumimamma

Vieras
Kuulin viikolla muistaakseni 29 tai 30, että vauva on perätilassa..silloinhan onkin aikaa kääntyä.. vauva kääntyi oikeinpäin ja potki kunnolla ylös. Tunytui, että keuhkot kasassa niistä potkuista :)
Nyt kuitenkin jo viikolla 34 potkut tuntuvat tuolla alaosissa jälleen. Niinkuin virtsarakon kohdalla. Meinasin laskea alleni yöllä, niin kovin potki vaavi :)
Voisko vauva olla jo niin iso, että on oikein päin mutta jalat yltävät potkimaan alas? Onko kokemuksia?
Ettei vaan olisi kääntynyt taas kuperkeikalla..Tämä vauva on sellainen kuperkeikan heittäjä. Hikka kyllä tuntuu alhaalla, eli eiks niin pitäiskin olla jos on pää alhaalla?
Tää on niin ihme juttu, mutta pistää ajattelemaan.

Sinähän sen sanoit :)
Niinhän se varmasti on koska vauva potki taas tänään ylhäällä ja silti on alaosat hellänä, yöllisen ""potkusarjan"" ansioista..taitaakin olla nyrkkisarja :)

Mun mahassa on myös potkunyrkkeilijä enkä tiedä mitkä raajat missäkin on sillä kertaa käytössä. Olen rv 29+ ja eilen sai neuvolatätikin kunnon tällejä käsilleen kun tunnusteli vauvan asentoa. Mulla vaan on valtavan suuri maha (sf-mitta eilen 29+4 oli jo 32cm!) ja vauvalla siis runsaasti tilaa liikkua, ja sen se kyllä tekee! Joka puolella mahaa kyljestä kylkeen tuntuu tällejä ja välillä vetelee edestakas spurttia siellä kuin joku superpallo.
Mulla on istukka tällä kertaa takaseinässä, eli ei mitään vaimennusta mahanahkojen alla, toisin kuin esikoista odottaessa jolloin istukka etuseinässä toimi kuin turvatyyny.

Yhteistyössä