Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pankkitäti;27539973:he heh... ei todellakaan saa. Mutta jos uskot itse että saa - niin kokeile ja pety !
Alkuperäinen kirjoittaja Viinipyräle;27539983:Kyllä se kertoo ongelmista omassa pankissa, jos asiakas tulee hakemaan vakuudetonta lainaa, eikä ole muuta asiointia.
Ei ole pakko hankkia.
Me pärjättiin 5 hengen autolla vaikka meitä on 6 lähes 2,5vuotta.
Ei se isompi auto mikään välttämättömyys ole kun tulee lisää ihmisiä perheeseen.
TOISAALTA, ei se synnytys teille yllätyksenä tule, tuskin raskauskaan. joten SÄÄSTÄKÄÄ ihan itse.
Ei ole pakko hankkia.
Me pärjättiin 5 hengen autolla vaikka meitä on 6 lähes 2,5vuotta.
Ei se isompi auto mikään välttämättömyys ole kun tulee lisää ihmisiä perheeseen.
TOISAALTA, ei se synnytys teille yllätyksenä tule, tuskin raskauskaan. joten SÄÄSTÄKÄÄ ihan itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Viinipyräle;27540089:Miten joku autorahoitus? Liikkeillä yleensä tarjouksia. Kannattaa olla tarkkana kokonaiskoron kanssa. Mutta toisaalta jos hakee vakuudetonta lainaa vieraasta pankista, sen saa todennäköisesti normaalia korkeemmalla korolla, jos saa.
Mites nämä, kun jotkut yritykset tarjoavat vakuudetonta Nordea luottoa jopa 13000 euroon asti. Ei tartte olla edes nordean asiakas.
Siis pankista, jossa ei itse ole tiliasiakkaana. Kyse nyt nordeasta.