Voin ennustaa tai katsoa muutamall jos sinulla on joku mieltä painava asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten selviän tästä illasta henkisesti??

Ihan ensiksi nousee stressiä, mutta hyvin nopeasti olo tasapainottuu, muuttuu aikalailla jotenkin rauhalliseksikin. Jotain surua kyllä on, voimakkaastikkin läsnä, mutta hymyäkin näkyy.
Et oikein vielä tiedä, että tämäkin asia on tuotu eteesi, että tulisit eheämmäksi ja tästä on tulevaisuudessa hyötyä. Asiasta kongkreettisesti ei niinkään vaan sen tomasta kokemuksesta.
Sinua käsketään juomaan vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja pyydän apua;23279136:
Kiitos, voitk katsoa pääsenkö minä tästä velkahelvetistä ikinä eroon vai tuleeko minulle maksuhäiriö merkintä?

No, ihan vähään aikaan ei näy helpotusta, mutta kyllä joku ovi on aukeamassa myöhemmin.
Oletko töissä? kun joku uusi työpaikka tulisi ajankohtaiseksi sitten.
Älä huoli lasten hyvinvoinnista, ne vaikuttavat ihan onnellisilta kaikesta huolimatta.
Nousee hieman sellaista surua tai äidin murhetta jotain poikalasta kohtaan.

Voi olis niin paljon kysyttävää että en edes tiedä mistä aloittaisin...

Ihan ensin vaan tälläinen "helppo" paraneeko polveni koskaan?

Kuinka mun lapset tulee pärjäämään?
Saanko vielä vauvan?

Entäs miten tuon miehen kanssa tulee tulevaisuudessa...?

[QUOTE="emppu";23279139]jatketaanko miehen kanssa yhdessä?[/QUOTE]

Näin näen, että mies jää kyllä rannalle kun sinä jatkat eteenpäin. Lopullisuudesta en osaa sanoa.
Mies ehkä haluaisi jatkaa kyllä, mutta sinä lähdet.

[QUOTE="Mamma italiana";23279142]miten oikeudessa tulee menemààn?[/QUOTE]

Hyvin. Päätös ei ole ihan sellainen tosin kun olet halunnut, mutta kuitenkin positiviinen.

Osaatko sanoa mitään siitä, miten tilanne kehittyy parhaan ystäväni kanssa? En ole koskaan kysellyt mitään tälläistä, kerro mitä lisätietoja tarvitset. :)

Tässä näkyy kyllä joku kolmaskin osapuoli joka liittyy jotenkin ystävyyteenne.
Pohditset aikapaljon hänen merkitystään, jotenkin et saa sanottua asioita niin kuin haluaisit, vaikka olette tunteneet jo pitkään.
Tilanne näkyy köydenvetoona, ettää sinä ja tämä ystäväsi vedätt köyttä ja myös se, että se syy miksi näin on hyvin pieni, mutta se on kasvanut turhautuneisuudeksi.
Älä välitä hänen sanoistaan viimekerralla, hän ei tarkoittanut niitä niin.

Yhteistyössä