Voin ennustaa tai katsoa muutamall jos sinulla on joku mieltä painava asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup.";23279401]Joo työpaikka varmaan kyllä tulee sitten vaihtumaan, tai ainakin työnkuva ja tilanne sitämyötä helpottuu.
Vastasinkin noihin sun huoliisi jo aikaisemmin, että nou hätä.[/QUOTE]

Sun katsanta(?) osui niin oikeaan tässä, työpaikka on aika heikoilla kantimilla nytten laman takia ja uutta työpaikkaa katselen kokoajan, voi että tippui kivi sydämeltä tämän tiedon takia, kiitos vielä kerran ja kovasti iloa ja onnea sinulle myös. =)

Miten äitini käy? olen hyvin huolissani, kun tuttava on nähnyt "kuolemaunia" äidistäni ja samoin ukkipuoleni. Menetyksen pelko on suuri ja tunne etten pärjää.

Muuttuuko elämämme koskaan taloudellisesti paremmaksi? Minulla on ulosottovelkaa ja opintolainaa, elämä tuntuu todella raskaalta. Asumme vuokralla, haaveilen omasta mutta luulen ettei se haave koskaan voi toteutua.

Voi olis niin paljon kysyttävää että en edes tiedä mistä aloittaisin...

Ihan ensin vaan tälläinen "helppo" paraneeko polveni koskaan?

Kuinka mun lapset tulee pärjäämään?
Saanko vielä vauvan?

Entäs miten tuon miehen kanssa tulee tulevaisuudessa...?

En vastaa terveydellisiin kysymyksiin.

Lapset tulevat pärjäämään ihan hyvin. Jotain harmia nousee poikaöapseen, mutta se on pientä ja sellaista mitä nyt on aina.

Vauva näkyy kyllä haaveena , mutta joatin vaikeuksia sen saamiseen kyllä on. Näkisin sen olevan kuitenkin mahdollista. Älä luovuta.

Miehen kanssa aisat selkeentyvät kyllä,nyt on menossa sellainen huonompi kausi, mutta on niitä ollut aikaisemminkin.

Yhteistyössä