Voin ennustaa tai katsoa muutamall jos sinulla on joku mieltä painava asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjätär;23279152:
Miten meidän huoltoriidassa käy? Palataanko vielä miehen kanssa yhteen?

Palaatte, mutta yhteenpaluu näkyy laastarina, joten en tiedä onko se kovinkaan pitkäaikaista. Rakastatte toisanne, mutta kummallakin on vähän eri odotukset toisen suhteen. Uupumista tilanteeseen nousee kyllä.
Paljon ristiriitaa.

[QUOTE="anna";23279174]millon seuraava vauva..?[/QUOTE]

Nämä vauva asiat ovat aika vaikeita mulle, mutta koitetaan.
Nousee kyllä metsä, onko sulla ollu jotain keskenmenoja tai muuten vaan kesketettyjä raskauksia? Anteeksi kun tällästä kysyn, mutta kun tulee niin vahvasti sellainen tunne. Kolme kertaa.

[QUOTE="alkup.";23279298]Palaatte, mutta yhteenpaluu näkyy laastarina, joten en tiedä onko se kovinkaan pitkäaikaista. Rakastatte toisanne, mutta kummallakin on vähän eri odotukset toisen suhteen. Uupumista tilanteeseen nousee kyllä.
Paljon ristiriitaa.[/QUOTE]

Kiitos vastauksestasi. Tuo ristiriita pitänee tulevaisuudessakin siis paikkansa. Näetkö vielä, muuttuuko lapsemme lähivanhempi tulevaisuudessa?

Onko tautini pelkkä flunssa vai jotain vakemvempaa (pelkään aivakalvontulehdusta) onko tyttöni sairasteluun näkymässä helpotusta? löydänkö vielä kumppanin tällä iällä yksinhuoltaja äitinä?

Tämä kuulostaa varmaan älyttömän pieneltä murheelta ja typerältä, mutta mulle aikoinaan lahjaksi teetetty ja tunnearvoltaan äärettömän tärkeä kaulakoru katosi jonkin aikaa sitten. Saisitko jotain viboja sen sijainnista?

[QUOTE="alkup.";23279211]No, ihan vähään aikaan ei näy helpotusta, mutta kyllä joku ovi on aukeamassa myöhemmin.
Oletko töissä? kun joku uusi työpaikka tulisi ajankohtaiseksi sitten.
Älä huoli lasten hyvinvoinnista, ne vaikuttavat ihan onnellisilta kaikesta huolimatta.
Nousee hieman sellaista surua tai äidin murhetta jotain poikalasta kohtaan.[/QUOTE]

Olen kyllä töissä, eihän tässä lasten käy mitään pahaa kuitenkaan tulevaisuudessa?
Lapset kyllä ovatkin onnellisia kaikesta velkavankeudesta huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;23279353:
Toive, jonka haluaisin toteutuvan...:ashamed:

Joo, vaikea sanoa siksi, koska se nousi sellaisena toiveena mulle. Vähän kun pikkutytöt keräilisi vauvakiiltokuvia missä ne makaa vaaleanpunaisissaan kehdossa.

[QUOTE="alkup.";23279331]Nämä vauva asiat ovat aika vaikeita mulle, mutta koitetaan.
Nousee kyllä metsä, onko sulla ollu jotain keskenmenoja tai muuten vaan kesketettyjä raskauksia? Anteeksi kun tällästä kysyn, mutta kun tulee niin vahvasti sellainen tunne. Kolme kertaa.[/QUOTE]

Mul on ollu 1 km mut 3 lasta on ennestään ja aika tiheeseen ovat syntyneet.. nyt on mietinnässä et neljäskö? ristiriitaisin ajatuksin.. et nyt vai myöhemmin (tai joko oon raskaana)

Mitä tuo metsä tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja pyydän apua;23279380:
Olen kyllä töissä, eihän tässä lasten käy mitään pahaa kuitenkaan tulevaisuudessa?
Lapset kyllä ovatkin onnellisia kaikesta velkavankeudesta huolimatta.

Joo työpaikka varmaan kyllä tulee sitten vaihtumaan, tai ainakin työnkuva ja tilanne sitämyötä helpottuu.
Vastasinkin noihin sun huoliisi jo aikaisemmin, että nou hätä.

[QUOTE="anna";23279392]Mul on ollu 1 km mut 3 lasta on ennestään ja aika tiheeseen ovat syntyneet.. nyt on mietinnässä et neljäskö? ristiriitaisin ajatuksin.. et nyt vai myöhemmin (tai joko oon raskaana)

Mitä tuo metsä tarkoittaa?[/QUOTE]

Metsä yleensä symboloi mulle justiinsa jotain menetyksiä, mutta tässä tapauksessa niin ei ole sitten.
Varmasti lähekkäin ovat syntyneet kun näyttivät niin samankokoisilta.
Vielä yksi kyllä on tulossa, vähän myöhemmin.

Yhteistyössä