Voin ennustaa tai katsoa muutamall jos sinulla on joku mieltä painava asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pieras";23279213]Onko lapsettomuuteen tulossa lohtua, eli siis sitä lasta, lähiaikoina tai koskaan?

Kiitos![/QUOTE]

Ei ihan heti kyllä, mutta kyllä minä lapsen nään kuitenkin.
Sinulla vaan on nyt aikamoinen stressi päällä, ihan muistakin asioista kun tästä lapsi asiasta.

Jotain väärinymmärrystä kaverisuhteissakin näkyy.

Katsoisitko mulle, ihan nopea kysymys. Mitä miettii minusta tumma ristiverinen mies, kun en pääse selvyyteen? Onko ihastusta hänen puoleltaan vai ei?

Hän on jotenkin levoton, ihastumistakin varmasti on mutta ei vielä kovin voimakasta. Hän seisoo sellainen joku kansio kädessään ja miettii.
Yhteyttäkin tuntuisi halauavan ottaa, mutta ei saa aikaiseksi kuitenkaan.
Hänen taakseen nousee joku vaalea nainen ja lapsi.

Olen noin puolvälissä raskautta, näin viimeyönä unta että veljeni kiusallaan vei minut vaatteet päällä suihkun alle ja liukastuin siellä... unessa huusin veljelleni että "tajuatko että voin saada km:n" ym... Olen muutaman kerran nähnyt unia jossa menetän tämän vauvan. Onko kuitenkin mahdollista, että tämä nyytti meille suotaisiin?

tai oikeastaan haluaisin vaan tietää et onko toisella miehellä tunteita minua kohtaan.. tai mitä tulevaisuudessa näkyy..vaikuttaa kaikki asiat niin synkältä..

Kovin ohkaisia tunteita nousee, mutta niin kyllä vanhastakin suhteesta.
Vanhassa suhteessa miehellä on kyllä tunteita sinua kohtaan, mutta jotenkin nousee sellaista avuttomuutta, että onko kaikki jo myöhäistä.
Sinä taas situt sormis suussa ja et oikein tiedä mihin päin lähteä. Olet kuitenkin polullasi sellaisessa kohdassa, että sinun on lähdettävä jompaankumpaan suuntaan.
Pelkäät tekeväsi virheen, mutta sinulle käsketään sanomaan, ettei virheitä ole olemassakaan, on vain erilaisia valintoja ja kaikki ne ovat oikeita loppupeleissä. Joskus vaan joutuu räpiköimään kauemmin päästäkseen siihen mikä on tarkoitus. Silloin voi tietää tehneensä väärän valinnan, mutta luultavasti se on ollut juuri oikea valinta siihen tilanteeseen ja saadakseen juuri ne kokemukset mitä silloin tarvitsee.

Kuuntele itseäsi, kysy kysymyksiä mitä oikein haluat? Vastaa niihin itse, älä vastaa niin kuin sinun oletettaisiin vastaavan tai niinkun muut haluaisivta. Vastaa niihin itse.
Tässä elämässä ei mikään tapahdu ilman tarkoitusta ja meitä ohjataan jatkuvasti vaikak emme sitä huomaa.
Sinulle on laitettu tuo uusi ihastus, että huomaisit itse tiettyjä asioita vanhassa suhteessasi, ehkä hän on herättänyt sinussa tunteita jotka ohjaavat sinua tekemään valinnan nopeammin.

[QUOTE="pelottaa";23285001]Olen noin puolvälissä raskautta, näin viimeyönä unta että veljeni kiusallaan vei minut vaatteet päällä suihkun alle ja liukastuin siellä... unessa huusin veljelleni että "tajuatko että voin saada km:n" ym... Olen muutaman kerran nähnyt unia jossa menetän tämän vauvan. Onko kuitenkin mahdollista, että tämä nyytti meille suotaisiin?[/QUOTE]

Toivon että vastaisit...

Oi olisin niin iloinen jos saisin tähän vastauksen. Muutaman vuoden yrityksen jälkeen vihdoin raskaan ja nyt pelkään tuleeko kaikki menemään loppuun asti hyvin? Km? tuulimuna? ekass ultrassa ei vilä olla käyty.

Yhteistyössä