voinko käyttää lasten perhe-eläkkeitä auton ostoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
aika uusi tilanne mulle, lapset on saaneet nyt jonkin aikaa perhe-eläkettä. Nyt vanha -98 autoni hajosi ja pitäisi ostaa uusi. Itselläni olisi taas vaan varaa vanhaan kotteroon. Voino käyttää noita lasten eläkerahoja auton ostoon, kun kuitenkin se auto tarvitaan juuri siksi, että pääsen kuskaamaan lapsia harrastuksiin ja kylään. Pitäisi olla luotettava auto siis.

[QUOTE="vieraana";29289489]aika uusi tilanne mulle, lapset on saaneet nyt jonkin aikaa perhe-eläkettä. Nyt vanha -98 autoni hajosi ja pitäisi ostaa uusi. Itselläni olisi taas vaan varaa vanhaan kotteroon. Voino käyttää noita lasten eläkerahoja auton ostoon, kun kuitenkin se auto tarvitaan juuri siksi, että pääsen kuskaamaan lapsia harrastuksiin ja kylään. Pitäisi olla luotettava auto siis.[/QUOTE]

Voit. Ne on ihan sun käyttöön :)

ihan tosi? Luulin että ne pitää säästää. Mihin te muut tuhlaatte eläkkeitä? Jos ei saa kaikkia meneen samassa kuussa niin siirränkö ne lasten tileille vai annanko olla omalla?

Perhe-eläke tarkoitettu jokapäiväisiin menoihin, ruokaan, vaatteisiin, pesuaineisiin, harrastuksiin jne jne, jos oot säästänyt, ni voit ostaa niillä auton. mulla tuli ne minun tililile ja siellä ne pyöri muiden rahojen kanssa, jos siis jotain jäi.

jos lapsilla ei omaisuutta, pelkästään eläke-tulot niin ei tatvitse edunvalvonta. Ei ainakaan ketään minun tutuista kenen lapsilla vaan eläke-tulot, ei omaisuutta ole joutunut maistraattiin noita ilmoituksia täyttämään. Eläketuloista laitoin aina vaan summan mitä tullut vuodessa ja menoihin ruokakulut n puolet ja toiselle riville vaateet, harrastukset jne loput

Yhteistyössä