Voinko laittaa valmistujaisjuhliin mustat suorat housut ja mustan topin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
Oon koittanut katella mekkoja, mutta oon niin paksu että mä näytän ihan kamalalta mekossa. Joten ei oo paljoo vaihtoehtoja :( Onko ihan typerää laittaa ns. baarivaatteet valmistujaisjuhliin?

Onko kyseessä oma juhlasi vai oletko menossa vieraaksi?

Mustat suorat housut mielestäni aina ok. Olisiko sinulle niihin sopiva bleiseri tai sitten jokin suuri huivi topin päälle? En laittaisi ihan baarityyliä ainakaan omiin juhliini.

Kyllä voi, jos laitat vielä esim. pinkin, aniliininpunaisen tai kirkkaan punaisen laukun, tai kullan väristä tehostetta niin ei oo niin synkkäkään !

Kivoja juhlia !

Omat on.. siis kyseessä koululla olevat valmistujaiset. Tiedän että muilla ryhmän naisista on mekot jne. Jonkun ison huivin ajattelin laittaa topin päälle (sekin on musta, sellainen virkattu) tai sitten tummanruskean boleron.

itseasiassa kun muistelen, niin oishan mulla tuolla sellainen punertava hartiahuivi kanssa, jonka ostin joskus häihin. mutta minkä väriset korut sitten? musta/hopeaiset ei vissiin käy? ja pitääkö laukun/kenkien olla sitten punaiset (yök) vai käykö mustat?

Kyllä musta puku toimii, mutten tod laittaisi mitään huivia, vaan jonkun makean bleiserin, hyvin istuvan.

Kengät, en laittaisi mitään punaisia tms.

Koruja niukasti, jotkut timanttikorut.

Yhteistyössä