VOinko mä kutsua hinaajan hinaamaan vieraan auton mun parkkipaikalta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsä kaura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";24736607]Miten se soitto isännöitsijälle nyt auttais tätä asiaa? Mä oon varmaan tyhmä mut en oikein tajua. Sekö sitte soittas sille paikkavarkaalle ja sanois valitut sanat vai miten se auttaa täs tilantees? KUn kyse ei suurella todennäköisyydellä oo talon asukkaasta vaan jostain vieraasta.[/QUOTE]

Isännöitsijän kuuluu ohjeistaa asukkaita, että he huolehtivat, että heidän vieraansa pysäköivät vieraille tarkoitetuille paikoille. :) Isännöitsijä voi tuoda auton tuulilasiin siirtämiskehoituksen, isännöitsijä voi tilata hinausauton sen jälkeen hinaamaan ylimääräiset autot paikalta pois.

[QUOTE="vieras";24736623]No vaikka kyltittämään ne tolppapaikat "varattu"- kylteillä ja merkitsemään selkeästi mahdolliset vieraspaikat. Ei kukaan varmaan kuvitellut että se on supermies joka lentää paikalle ja heittää vieraan auton mäkeen :D[/QUOTE]

Niin joo.:laugh: :laugh:

[QUOTE="vieras";24736623]No vaikka kyltittämään ne tolppapaikat "varattu"- kylteillä ja merkitsemään selkeästi mahdolliset vieraspaikat. Ei kukaan varmaan kuvitellut että se on supermies joka lentää paikalle ja heittää vieraan auton mäkeen :D[/QUOTE]

No mä aattelin että se ois tullu ja kantanu sen auton muualle :D :D
SIis pihassa on kissan kokoisin kirjaimin merkitty vieraspaikat ja näissä tolpissa lukee "varattu". Ja vaikkei tolpissa lukiskaan niin eikö jo järki sano että useimmiten tolppapaikat talojen pihoissa ON varattuja. Harvoin vieraille pidetään tolppapaikkaa. Itse en koskaan aja tolppapaikalle vaikka siinä ei mitään lukisikaan, oletan aina että ne on varattuja.

Onko uus auto? Jos siin on hälytin niin nojaileppa varovasti oveen tai istu konepellille kunnes häläri soi, saat varmasti auton omistajan paikalle ;) meillä tää toimi, ekan kerran annoin anteeksi, toisella kerralla laitoin lapun ja kolmennella nojailin oveen.. ei oo sen jälkeen ollut ongelmia.. :)

[QUOTE="hops";24736667]Onko uus auto? Jos siin on hälytin niin nojaileppa varovasti oveen tai istu konepellille kunnes häläri soi, saat varmasti auton omistajan paikalle ;) meillä tää toimi, ekan kerran annoin anteeksi, toisella kerralla laitoin lapun ja kolmennella nojailin oveen.. ei oo sen jälkeen ollut ongelmia.. :)[/QUOTE]:laugh: Hyvä!

laita sen auton rekkari numeroon 16400 ja soita kiukkupuhelu.

Peesi. Esim., jos auton rekisteri on ABC-123, laita viesti: ABC-123 numeroon 16400, saat auton omistaja/haltijatiedot ja omistajan paikkakunnan. Sitten numeropalvelusta kysyt löytyykö auton omistajan numeroa siltä paikkakunnalta, jonka 16400 ilmoittaa omistajan kotipaikaksi.

[QUOTE="hops";24736667]Onko uus auto? Jos siin on hälytin niin nojaileppa varovasti oveen tai istu konepellille kunnes häläri soi, saat varmasti auton omistajan paikalle ;) meillä tää toimi, ekan kerran annoin anteeksi, toisella kerralla laitoin lapun ja kolmennella nojailin oveen.. ei oo sen jälkeen ollut ongelmia.. :)[/QUOTE]

ei oo uus auto, joku 90-luvun Honda. Tässä talossa on paljon yksiöitä ja niissä asuu sellasia vasta kotoa muuttaneita. Uskallan veikata että auto on jonkun 19vee jätkän joka luulee omistavansa koko maailman.

[QUOTE="tintti";24736700]aja auto perään vaan, siinäpä ihmettelee miten pääsee itse lähtemään. Näin minä olen tehnyt ja sen jälkeen ei ole enää minun paikalle ajanut[/QUOTE] Tää on hyvä, jos vaan mahtuu niin ettei ole muille haitaksi. Ottakoot sitten itse sinuun ap yhteyttä. :D Huomaako että olen kostonhimoinen :xmas: Jotenkin ärsyttää aivan sairaasti ihmiset joita "ei säännöt koske".

Mä soitin suutuspäissäni kerran poliisille kun oli kaupan pihassa ääliö parkkeerannut autonsa mun auton viereen niin, ettei repsikan puolelta päässyt autoon eikä autoa mahtunut peruuttamaan pois. Meitä oli siis enemmän kuin kuski ja oli vielä pakasteet kauppakassissa.. Meni ehkä vartti kun ylläripylläri pukumies tuli mersunsa siirtämään pirun vihaisena. Vissiin korpes kun kytät soitteli perään, mutta toimi :D

Miksei sitä autoa mahtunut pakittamaan pois ruudusta, ei kai se, että joku on parkkeerannut lähelle niin ole mikään este? Ja siis jos kyydittävillä nyt on jalat, niin tokihan sen auton voi ensin siirtää pois ruudusta ja ottaa sitten muut matkustajat kyytiin. Ymmärrän kyllä, että on ikävää jos joku parkkeeraa kovin liki, mutta valitettavasti parkkiruutujen koko ei kasva samaa vauhtia kuin henkilöautojen koko..

[QUOTE="tintti";24736700]aja auto perään vaan, siinäpä ihmettelee miten pääsee itse lähtemään. Näin minä olen tehnyt ja sen jälkeen ei ole enää minun paikalle ajanut[/QUOTE]
ja jättää lapun "jos haluat pois, voit soittaa nro 12243745, jutellaan samalla onko fiksua ajaa toisen tolppapaikalle..."
:D

Vaik motittaminenkaa sallittua toki ole.

• Tykkää
Reactions: tiiru ja aletheia
[QUOTE="tintti";24736700]aja auto perään vaan, siinäpä ihmettelee miten pääsee itse lähtemään. Näin minä olen tehnyt ja sen jälkeen ei ole enää minun paikalle ajanut[/QUOTE]

tuossa jo aiemminkin laitoin että oisin tehny tuon tempun, mutta mittailin parkkipaikkaa ja totesin että jos ajan sen perään niin silloin ei vastapäinen auto pääse paikaltaan pois. Mulla on 5m pitkä farmari, se vie niin paljon tilaa. Otti niin päähän että ois tehny mieli potkasta lommo auton kylkeen mutta en sentää viittiny, sen oisin varmaan saanu maksaa sitte omasta pussista.

Juu, näin olen tehnyt ja se toimii ellei ole kesä ja tasamaa tolpan edessä--------ryökäle ajoi nurmikon kautta pois :D

[QUOTE="kojootti";24736723]Miksei sitä autoa mahtunut pakittamaan pois ruudusta, ei kai se, että joku on parkkeerannut lähelle niin ole mikään este? Ja siis jos kyydittävillä nyt on jalat, niin tokihan sen auton voi ensin siirtää pois ruudusta ja ottaa sitten muut matkustajat kyytiin. Ymmärrän kyllä, että on ikävää jos joku parkkeeraa kovin liki, mutta valitettavasti parkkiruutujen koko ei kasva samaa vauhtia kuin henkilöautojen koko..[/QUOTE]

Oisko jäänyt esim. peilistä kiinni? Mutta mikä ihme on repsikka?

[QUOTE="kojootti";24736723]Miksei sitä autoa mahtunut pakittamaan pois ruudusta, ei kai se, että joku on parkkeerannut lähelle niin ole mikään este? Ja siis jos kyydittävillä nyt on jalat, niin tokihan sen auton voi ensin siirtää pois ruudusta ja ottaa sitten muut matkustajat kyytiin. Ymmärrän kyllä, että on ikävää jos joku parkkeeraa kovin liki, mutta valitettavasti parkkiruutujen koko ei kasva samaa vauhtia kuin henkilöautojen koko..[/QUOTE]

Mulla on kerran käyny kaupan pihassa niin että joku oli ajanu auton niin, että autojen välissä oli kymmenen sentin rako. Ja mä olin viimeisilläni raskaana, kyse siis kuskin puoleisesta ovesta. Kiehuin raivosta jo mutta auton omistaja tuli sitte samalla hetkellä ja ajoi autonsa veks.

[QUOTE="aapee";24736593]siis mä olisin motittanu sen auton siihen mutta parkkipaikka on aika kapea ja vastapäätä on myös tolppapaikkoja, olisin sitte motittanu sen vastapäisenkin auton kun sekään ei ois päässy pois (mulla on iso farmari) kun mun auto ois ollu senkin tiellä. Jos olis toisenlainen paikka nii ehdottomasti oisin ajanu autoni niin että siinä ois paikkavarkaan auto pysyny :D Mistä saa trafin palvelunumeron? sori kun kyselen, en oo ikinä tarvinnu moista.[/QUOTE]

Tän nappasin trafin sivuilta: Elisan puhelinpalvelusta 0100 7810 saa joka päivä 24 h/vrk rekisteritunnuksen tai valmistenumeron perusteella seuraavia tietoja ajoneuvoista:
- ajoneuvon nykyiset omistajat ja/tai haltijat sekä heidän osoitteensa (ellei omistaja/haltija ole rajoittanut tietojensa luovutusta)
- katsastus
- tekniset tiedot
- käyttöönottopäivämäärä
- vakuutusyhtiö
- tieto siitä onko ajoneuvolla jo erääntyneitä veroja.

Saman olen tehnyt, hyvin on toiminut.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tän nappasin trafin sivuilta: Elisan puhelinpalvelusta 0100 7810 saa joka päivä 24 h/vrk rekisteritunnuksen tai valmistenumeron perusteella seuraavia tietoja ajoneuvoista:
- ajoneuvon nykyiset omistajat ja/tai haltijat sekä heidän osoitteensa (ellei omistaja/haltija ole rajoittanut tietojensa luovutusta)
- katsastus
- tekniset tiedot
- käyttöönottopäivämäärä
- vakuutusyhtiö
- tieto siitä onko ajoneuvolla jo erääntyneitä veroja.

Eipä olisi tältä palstalta noita tietoja saanut !

Yhteistyössä