A
"a.p"
Vieras
Mulla iski tajuntaan eilen, että minua, sisaruksiani ja monia muita sukulaislapsia on sama ihminen käyttänyt hyväksi kun olimme lapsia.
Tunteet vaihtelevat tunteettomuudesta suruun, epätoivoon, tuskaan fyysiseen huonoon oloon, ja välillä tuntuu, ettei mitään ole ehkä kuitenkaan tapahtunut.
Mä en kestä nyt ajatusta, että mun täytyy huolehtia lapsista, tai ottaa jonkun hoitamaan heitä, koska joutuisin jotain selittämään.
PElkään romahdusta.
Tunteet vaihtelevat tunteettomuudesta suruun, epätoivoon, tuskaan fyysiseen huonoon oloon, ja välillä tuntuu, ettei mitään ole ehkä kuitenkaan tapahtunut.
Mä en kestä nyt ajatusta, että mun täytyy huolehtia lapsista, tai ottaa jonkun hoitamaan heitä, koska joutuisin jotain selittämään.
PElkään romahdusta.