Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i wanna have baby <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

i wanna have baby <3

Vieras
Mulla alko menkat keskiviikkona... Mutta voinko olla niistä huolimatta raskaana? Koska huomasin yks päivä että mulla on tossa mahassa alhaalla ja vähän sivuilla ihan raskausarpien näkösiä jälkiä? Ja painoa oli tullut 1,5kg kun kävin puntarilla...
Tein raskaustestin eilen mutta se oli negatiivinen...
Voinko siis silti olla raskaana koska en keksi mitä muita jälkiä noi vois olla kuin raskausarpia?

Alkuperäinen kirjoittaja i wanna have a baby <3:
Alkuperäinen kirjoittaja :
:D Mietis miksi miehillä on raskausarpia?

no ne ei kyllä oo sitten raskausarpia vaan jotain muuta jos miehellä on...

Kyllä miehilläkin on niitä ns. raskausarpia. Ne syntyvät siitä kun iho venyy nopeasti, esim. raskauden takia, tai lihomisen, tai nopean lihasten kasvun (bodareilla), murrosiän kasvupyräyksen vuoksi, yms. yms....

et kyllä voi, ja vaikka voisitkin, niin ei sulle ainakaan vielä olis arpia tullut... Jos oot nukkunut tai istunut, niin että kangas on ollut siinä rutussa ja jättänyt painauman :D ?

Haiskahtaako perjantai provo?

a050.gif

Kyllä niitä raskausarpia tulee ihan muutenkin kuin raskaana ollessa. Ei taija olla kysyjällä palijoa ikää.
Raskausarvet tullee, ku lihoo tai laihtuu liian joutuin. Iho ei pysy mukana. Joo, ja miehilki on raskausarpia.

Jaa no en oo hirveesti perehtyny mihinkään arpiin jne! Sisko vaan sano mulle kun vaihdoin paitaa, että sulla on raskausarpia mahassa , ja sitten huomasin ....
Täältä ei ikinä sitet saa vissiin mitään järkevää vastausta...

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Kyllä niitä raskausarpia tulee ihan muutenkin kuin raskaana ollessa. Ei taija olla kysyjällä palijoa ikää.
Raskausarvet tullee, ku lihoo tai laihtuu liian joutuin. Iho ei pysy mukana. Joo, ja miehilki on raskausarpia.

Oon kohta 17, mitä sitte? Vai eikö täällä saa nuoretkaan kirjotella? Ja miten mikään liittyy mun ikään??

Ja tiedoks että ollaan kyllä seurusteltu kohta vuosi ja ollaan ihan tosissamme että turha ruveta mitään vi*tuilemaan sitten!!

Alkuperäinen kirjoittaja I wanna have baby <3:
Jaa no en oo hirveesti perehtyny mihinkään arpiin jne! Sisko vaan sano mulle kun vaihdoin paitaa, että sulla on raskausarpia mahassa , ja sitten huomasin ....

"Raskausarvet" eivät tule raskaudesta vaan lihomisesta. Joten ole huoleti raskauden suhteen, sullon just olleet menkat ja testikin on nega, joten tuskin olet raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen:

"Raskausarvet" eivät tule raskaudesta vaan lihomisesta. Joten ole huoleti raskauden suhteen, sullon just olleet menkat ja testikin on nega, joten tuskin olet raskaana.

jaa mitä huoleti? Kyllä me vauva haluttais ja ollaan jo pari kuukautta yritettykkin. Ei vaan oo onnistunt :(

Johan olet saanut monta selitys ja vastausta! Ole kiitollinen, että nyt tiedät vähän enemmän!
Itselläkin oli tuossa iässä vauvakuume. :) Tai se alkoi kun tulin vahingossa raskaaksi ja sain keskenmenon. Siitä asti vauva haaveissa kunnes 20-vuotiaana sain esikoiseni. :) Yritättekö te ihan tosissanne lasta vai vaan leikitte asialla?

Yhteistyössä