Voisiko joku kääntää tämän englanniksi vaikka teksti onkin pitkä, olen itse niin hajalla etten jaksa edes yrittää, kiitos paljon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oli yksi mies johon tutustuin aika erikoisella tavalla, palkkaamalla hänet töihin "maatilalleni". Pikku hiljaa siitä kehittyi jotain.., jotain jota luulin tarkoitettu tapahtuvaksi, jotain erikoista, koska jatkoimme sitä myös pitkästä välimatkasta ja kieliongelmista huolimatta. Ja minä rakastuin häneen. Lupasin jopa olla vain hänen ja odottaa näkemistämme. Ja pidin lupaukseni vaikka tilaisuuksia rikkoa se olisi ollut. Kuinka mahtavaa siitä olisikaan tullut pitkän odotuksen jälkeen...

Mutta hän ei ollut koskaan minun, vaan vain leikki kanssani. Hän valehteli minulle ja petti minut. Ilmeisesti kaikki välillämme oli vain minun kuvitelmaani.

Annoin hänelle monta mahdollisuutta kertoa että oli jonkun kanssa, tunnustus olisi helpottanut oloani edes vähän ja olisin saanut sanoa edes hyvästi, mutta hän ei vaivaantunut edes enää vastaamaan, edes anteeksi pyyntöä en saanut. Hän satutti minua todella pahasti. En uskonut hänen olevan niin kylmä ja paha...

Toivottavasti hän on nyt onnellinen, en edes tiedä jos hän vaivautuu lukemaan tätä, mutta minun oli pakko kirjoittaa tämä, jos se edes vähän helpottaisi oloani. Minun täytyy vain yrittää jatkaa elämääni, erityisesti lapsieni tähden, jotka ihmettelevät miksi heidän äitinsä on niin surullinen. Tulen varmasti aina muistamaan tämän erilaisen rakkauteni ja tämän tuskan mitä koen nyt...

Mutta toi teksithän on kirjoitettu tätä palstaa varten? Eikö olisi parempi osoittaa sanasi sille miehelle ja sit pyytää kääntöapua. Tosin voin kyllä kertoo ettei sitä miestä luultavasti kiinnosta pätkääkään.

ei ole kirjoitettu tätä varten vaan haluaisin hänen saavan sen tällaisena ja lopuksi voisi sitten laittaa : En tiedä jos tunnistat tästä itseäsi (nimi) mutta näin minä tunsin sinua kohtaan ja näin tunnen nyt tai jotenki silleen niin ei haittaa toi kirjoitusmuoto.

There was a man, wwhom I getting know pretty unordinary way. I hired him to my farm and with some time, it starts to feel exciting.. I thought it was something special, something which was ment to be because we both get involved it even there was a problem with language and too long distance between us. And I fall in love with him. I even promised to him that I will wait and that there wont be no one other than him in my arms.. And I kept my promise. How beautiful it would be after long time no see..

But he never was mine. He just played with me. He lied to me and betrayed me. Everything, I thought was between us, must be some illusion. Only a dream.

Loppua en jaksa kääntää

Annoin hänelle monta mahdollisuutta kertoa että oli jonkun kanssa, tunnustus olisi helpottanut oloani edes vähän ja olisin saanut sanoa edes hyvästi, mutta hän ei vaivaantunut edes enää vastaamaan, edes anteeksi pyyntöä en saanut. Hän satutti minua todella pahasti. En uskonut hänen olevan niin kylmä ja paha...

Toivottavasti hän on nyt onnellinen, en edes tiedä jos hän vaivautuu lukemaan tätä, mutta minun oli pakko kirjoittaa tämä, jos se edes vähän helpottaisi oloani. Minun täytyy vain yrittää jatkaa elämääni, erityisesti lapsieni tähden, jotka ihmettelevät miksi heidän äitinsä on niin surullinen. Tulen varmasti aina muistamaan tämän erilaisen rakkauteni ja tämän tuskan mitä koen nyt...[/quote]

Kiitos jo tästä , voisiko joku vielä auttaa? Olen viikon tätä miettinyt ja minun on pakko tämä tehdä, ehkä se helpottaisi vähän ja ehkä saisin jonkin vastauksenkin...

no olipa surkea käännös, aina se joka vähiten osaa, astuu rohkeasti remmiin ja tekee käännöksen. Mä en ainakaan käännä kun en tajua tuollaisia idiootteja jotka kielipuolina juoksevat ulkomaisten miesten perässä.

Oli yksi mies johon tutustuin aika erikoisella tavalla, palkkaamalla hänet töihin "maatilalleni". Pikku hiljaa siitä kehittyi jotain.., jotain jota luulin tarkoitettu tapahtuvaksi, jotain erikoista, koska jatkoimme sitä myös pitkästä välimatkasta ja kieliongelmista huolimatta. Ja minä rakastuin häneen. Lupasin jopa olla vain hänen ja odottaa näkemistämme. Ja pidin lupaukseni vaikka tilaisuuksia rikkoa se olisi ollut. Kuinka mahtavaa siitä olisikaan tullut pitkän odotuksen jälkeen...

Was one man, I meet him strangly way, I hired him to work in my "farm". Little by little happened something what i tought to be happen, something strange, because we continued ignoring our long distance and language barrier. And I fell love with him. I promised to be him and wait to meet again. And i kept my promise even when i had chance to broke it. How wonderfull it could be after long waiting.

Mutta hän ei ollut koskaan minun, vaan vain leikki kanssani. Hän valehteli minulle ja petti minut. Ilmeisesti kaikki välillämme oli vain minun kuvitelmaani.

But he wasent never mine, he just played with me. He lied to me and betrayed me. Obviously
I imagined all between us.

I gave many possibilitys to tell that he is with someone, admission could have make me feel ease and i could have said goodbye, but he didint bothered to answer anymore, i didint get even apologise. He hurt me badly. I didint tought that he could be so cold and bad.

Toivottavasti hän on nyt onnellinen, en edes tiedä jos hän vaivautuu lukemaan tätä, mutta minun oli pakko kirjoittaa tämä, jos se edes vähän helpottaisi oloani. Minun täytyy vain yrittää jatkaa elämääni, erityisesti lapsieni tähden, jotka ihmettelevät miksi heidän äitinsä on niin surullinen. Tulen varmasti aina muistamaan tämän erilaisen rakkauteni ja tämän tuskan mitä koen nyt...

I hope he is happy now. I'm not sure will he bother read this, but I needed to write it, if it could relieve my feelings. I need to try contiutune my life especially for my children, who wonder why their mother is so sad. I will always remember this differend love and this pain what i feel now.

Voi olla vihreitä, mutta parempi käännös kun ei käännöstä ollenkaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no olipa surkea käännös, aina se joka vähiten osaa, astuu rohkeasti remmiin ja tekee käännöksen. Mä en ainakaan käännä kun en tajua tuollaisia idiootteja jotka kielipuolina juoksevat ulkomaisten miesten perässä.

Ei ollut tarkoitus juosta ja ihan kaveripohjalta alkoi, vain jutteluna silloin tällöin eri kulttuureista jne.Minkäs sille sitten voi että näin tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne jotka osaavat, eivät viitsi, paitsi sen jälkeen kun joku, kuten minä, on huonolla kielipäällänsä koittanut auttaa.

Se ei maksa paljon vaivaa, että koittaa olla ystävällinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:

Was one man, I meet him strangly way, I hired him to work in my "farm". Little by little happened something what i tought to be happen, something strange, because we continued ignoring our long distance and language barrier. And I fell love with him. I promised to be him and wait to meet again. And i kept my promise even when i had chance to broke it. How wonderfull it could be after long waiting.

But he wasent never mine, he just played with me. He lied to me and betrayed me. Obviously
I imagined all between us.

I gave many possibilitys to tell that he is with someone, admission could have make me feel ease and i could have said goodbye, but he didint bothered to answer anymore, i didint get even apologise. He hurt me badly. I didint tought that he could be so cold and bad.

I hope he is happy now. I'm not sure will he bother read this, but I needed to write it, if it could relieve my feelings. I need to try contiutune my life especially for my children, who wonder why their mother is so sad. I will always remember this differend love and this pain what i feel now.

Voi olla vihreitä, mutta parempi käännös kun ei käännöstä ollenkaan. :)

KIITOS TODELLA PALJON, ONNEKSI ON VIELÄ JOKU IHANA IHMINEN OLEMASSA!!

Jos joku vielä viitsisi laittaa tän.. En tiedä jos tunnistat tästä itseäsi (nimi) mutta näin minä tunsin sinua kohtaan ja näin tunnen nyt,

I gave him many opportunities to tell me that he had someone, the confession could have easied my feelings a little and I could have had a change to say goodbye, but he didn't even bother to answer any more, I didn't get even apology. He wounded me so badly. I didn't believet that he could be so cold and evil....

I hope that he's happy now, I don't even know will he read this, but I have to write this to ease my own feelings. I just have to keep on with my life, especially because of my children, which are puzzled why their mommy is so sad. I will definitly remember this unusual love and this pain I'm in...

I don't know if you'll recognize yourself (tähän nimi jos välttämättä tahdot sen laittaa) from this, but this is how I felt for you and how I feel now.

There was this man, who I got to know by quite a special way; by hiring him to my farm.
Little by little the thing started to develop... to something I thought it was meant to happen, something special, which we continued despite the long distance and language barrier.
And I fell in love with him.
I even promised to be all his and wait until we meet again. And I kept my promise, even if there was plenty of chances to break it. How amazing it would have been after a long time of waiting.

But he never was mine, he was just playing with me. He lied to me and deceived me. Apparently everything between us was just my imagination.
I gave him several chances to tell that he has been with someone alse, confession would have made me feel even a little bit better and I would have a chance to say goodbye, but he didn't even bother answering, I didn't even get an apologise. He hurt me really bad. I never thought that he'd be so cold and evil...

Hopefully he's happy now, I don't even know if he bothers to read this, but I have to write this, it just might make me feel better.
I have to continue my life, especially because of children who are wondering why their mom is always so sad.

I will definitely always remember this different kind of love of mine and also the pain and agony I'm feeling at the moment.

Yhteistyössä