Voisiko joku kääntää tämän englanniksi vaikka teksti onkin pitkä, olen itse niin hajalla etten jaksa edes yrittää, kiitos paljon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
There was this man, who I got to know by quite a special way; by hiring him to my farm.
Little by little the situation started to develop... to something I thought was meant to happen, something special, which we continued despite the long distance and language barrier.
And I fell in love with him.
I even promised to be all his and wait until we meet again. And I kept my promise, even if there were plenty of chances to break it. How amazing it would have been after a long time of waiting.

But he never was mine, he was just playing with me. He lied to me and deceived me. Apparently everything between us was just my imagination.
I gave him several chances to tell that he has been with someone else, a confession would have made me feel at least a little bit better and I would have a chance to say goodbye, but he didn't even bother answering, I didn't even get an apology. He hurt me really bad. I never thought that he'd be so cold and evil...

Hopefully he's happy now, I don't even know if he bothers to read this, but I have to write this, it just might make me feel better.
I have to continue my life, especially because of my children who are wondering why their mom is always so sad.

I will definitely always remember this different kind of love of mine and also the pain and agony I'm feeling at the moment.

--------------

Tässä Miun hyvä teksti muutaman pikku korjauksen kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tän:
Jos ei osaa noin yksinkertaista tekstiä tuottaa, niin tokkopa suhteestanne olisi ihan oikeesti tullut mitään. Täytyyhän sitä osata kommunikoida!
Mutta anyway: koitahan selvitä :flower:

Olenko sanonut niin etten osaisi, ymmärsimme kyllä toisiamme vaikkei kielitaitoni virheetön olekaan, sanoin vain etten jaksa ajatella tätä niin paljon enkä kyyneliltäni pysty ajattelemaan niin selkeästi ettei tulisi ihan hirveästi virheitä...on kuitenkin tärkeä teksti minulle niin toivoisin sen tulevan niin kun sen oikeasti tarkoitan..sitä paitsi, eiköhän sitä ihmiset ole ennenkin yhdessä olleet vaikkeivat toista heti puhekielen avulla ole ymmärtäneetkään, joillekin muutkin asiat ja tunne voivat olla täkeämpia, kieli opitaan kyllä aikanaan

Kuten itse sanoit, et jaksa nyt oikein ajatella etkä ajattele selkeästi. Ihan sisarellinen neuvo, älä lähetä tuota vielä, vaan vaikka viikon tai kuukaudenkin päästä. Koska on ihan täysin selvää ettei suhteestanne mitään tule, et pienellä odottelulla häviä mitään. Mutta jos nyt lähetät tuon, se saattaa jossain vaiheessa ottaa sinua todella rankasti päähän. Varsinkin kun mies saattaa kokea tuon vähän ripustautuvana ja takaisin saattaa tulla aika kovasanainenkin viesti että asia tulisi selväksi.

Joten kysy itseltäsi MIKSI et odottaisi vielä vähän aikaa ja tuumisi vielä toiseen kertaan?

Miksi olisi ripustautuvaa, enhän pyydä häntä takaisin tai muutakaan siihen suuntaan, kerron vain mitä tunsin ja tunnen ja jopa sanon että olisin halunnut hyvästellä.

Näitä ap:n tekstejähän täällä on lueskeltu ainakin kuukausi, pari? Ei voi sanoa kuin voi hyvää päivää, anna sen miesparan jo olla. Sä et osaa oikeastaan sanaakaan englantia, hyvä kun osaat rakentaa jonkinasteisia lauseita suomeksi. Turha kuvitella että teillä on ollut mitään kun et mitään ole edes ymmärtänyt. Onko ihme jos äijä katkasee välit kun toinen käännättää tekstejään jollain foorumilla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näitä ap:n tekstejähän täällä on lueskeltu ainakin kuukausi, pari? Ei voi sanoa kuin voi hyvää päivää, anna sen miesparan jo olla. Sä et osaa oikeastaan sanaakaan englantia, hyvä kun osaat rakentaa jonkinasteisia lauseita suomeksi. Turha kuvitella että teillä on ollut mitään kun et mitään ole edes ymmärtänyt. Onko ihme jos äijä katkasee välit kun toinen käännättää tekstejään jollain foorumilla :laugh:

Sorry nyt vaan mut mä en kyl tänne oo paljo kirjotellu, joskus jonkun sanan voinu kysästä kun nopeesti oon tarvinnut apua, et hahhahhaa vaan sullekin!!!

Yhteistyössä