Voisiko tämä olla haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärppänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tullut first signalilla joka ikinen kerta tuollainen "haamu" vaikken ollutkaan raskaana. En luottaisi tuohon siis ollenkaan. Osta joku luotettavampi testi, kuten apteekin oma!

osta CLEAR BLUE!!! itellä tuli haamuja, meni hermot ja hain kunnon testin. tein sen vaikka olin hetki sit jo käynyt pissalla ja selvällä suomenkielellä luki "raskaana" ja toisen tein sit perään mihin tuli "raskaana 1-2" Suosittelen.. ei tarvii pohtia ja ressaa turhaan..

Jane & masuasukki nyt 34+0:heart:

Pitää hakea tuollainen digitaalinen joku päivä. Jos odottelis ens viikkoon. Apteekin oma löytyy kaapista. Se on hyvä testi kyllä, sillä olen aikaisemmat lapset plussannu ja ei antanut mitään viivanpaikkoja.

Apteekin raskaustestillä (sen niminen siis) olen saanut haamuja vain jos hcg:tä on erittynyt eli raskaus tosi alussa ja ei näytä tulosta ajan sisällä vaan esim. 5minuutin kuluttua. Pari näistä vaan tuli ulos eli ei kiinnittynyt kunnolla:( Nuo "varhaiset keskenmenot"(käytän nyt tätä keskenmenoa, vaikka raskaus ei varsinaisesti lähtenyt alulle) on todettu myös veritestillä, jolla mitattu hcg:tä. Tällä hetkellä voin oikein pulleasti kaksosia odottaessa:) Nämä näkyi erittäin selvästi jo ennen kuin kuukautiset oli myöhässä. Testasin malttamattomuuttani aikaisin kun oli "vähän" muitakin oireita.