Voisinko saada halauksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Mä oon viimeset 6kk odottanu koulun alkua ku kuuta nousevaa.. mä oon tääl nyt pari kertaa oksentanu ku jännitän niin paljon.. sain tossa jo paniikkikohtauksenkin.. Kaikki ne uudet ihmiset.. pieni luokka.. uudet asiat.. :/ :'( :x

*levittää kädet ympärille*

hyvin se menee älä pelkää. siellä on varmasti moni muuki peloissaan ja jännittää tulevaa. ei mee kauaakaan ku oot valmistunu ja moni hyvä uus ystävä halaa sua pättäjäisissä itkut silmillä.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mulla alkas työt ja mulla on just samanlaiset fiilikset ku sulla, oon 3vuotta ollut kotona. Sairastan vielä lievää paniikkihäiriötä :(

:hug: mulla myös paniikkihäiriön diagnoosi, mut on pysyny kurissa ilman lääkitystä.. hyvin se menee varmasti.. selvitään yhdessä.. :D :hug:

Siis mä pelkäsin ihan älyttömästi koulun alkua. Olin ollut 6 vuotta kotona ja tuntui että olen ihan vanha harmaa varis siellä. Mut sitten koulu alkoi ja itse asiassa nautin siitä ja siellähän tutustuikin moniin uusiin ystäviin. Siitä innostuneena aloitan nyt amk tutkinnon opiskelun ja taas uusi luokka ja uudet kujeet:) Tsemppiä ja halaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mulla alkas työt ja mulla on just samanlaiset fiilikset ku sulla, oon 3vuotta ollut kotona. Sairastan vielä lievää paniikkihäiriötä :(

:hug: mulla myös paniikkihäiriön diagnoosi, mut on pysyny kurissa ilman lääkitystä.. hyvin se menee varmasti.. selvitään yhdessä.. :D :hug:

Tottakai saat halauksen :hug: :heart:
Ja heti, jos tuntuu, ettet pystykkään, niin haethan lääkityksen ja jatkat sen voimin? :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Tottakai saat halauksen :hug: :heart:
Ja heti, jos tuntuu, ettet pystykkään, niin haethan lääkityksen ja jatkat sen voimin? :heart: :heart:

joo.. mä tiedän onneks itse että koska sen tarvin.. tuo oli eka kohtaus yli vuoteen.. mulla on resepti puhelinsoiton päässä.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Muutama ylimääräinen kaiken varalta. :)
Mä tiedän tunteen, oon ollut armoton jännittäjä, mutta se on onneksi helpottunut, kiitos nimenomaan opiskelujen ja uusien työpaikkojen. =)

Yhteistyössä