Mä oon viimeset 6kk odottanu koulun alkua ku kuuta nousevaa.. mä oon tääl nyt pari kertaa oksentanu ku jännitän niin paljon.. sain tossa jo paniikkikohtauksenkin.. Kaikki ne uudet ihmiset.. pieni luokka.. uudet asiat.. :/ :'( :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Mulla alkas työt ja mulla on just samanlaiset fiilikset ku sulla, oon 3vuotta ollut kotona. Sairastan vielä lievää paniikkihäiriötä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Churri::hug:
Ymmärrän sua, mieki alotan koulun taas monen vuoden kotonaolon jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Mulla alkas työt ja mulla on just samanlaiset fiilikset ku sulla, oon 3vuotta ollut kotona. Sairastan vielä lievää paniikkihäiriötä![]()
:hug: mulla myös paniikkihäiriön diagnoosi, mut on pysyny kurissa ilman lääkitystä.. hyvin se menee varmasti.. selvitään yhdessä..:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Mikä susta tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tottakai saat halauksen :hug: :heart:
Ja heti, jos tuntuu, ettet pystykkään, niin haethan lääkityksen ja jatkat sen voimin? :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:joo.. mä tiedän onneks itse että koska sen tarvin.. tuo oli eka kohtaus yli vuoteen.. mulla on resepti puhelinsoiton päässä.