Voisitko käyttää pojalla vaaleanpunaista tai pinkkiä puseroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn

Vieras
Meiän pojalla ei käytetä. Poika ois eilen halunnu kaupasta vaaleanpunaisen ja pinkin t-paidan, mutta en suostunu ostamaan ku on tyttöjen värisiä. Samoja puseroista oli myös kahtena eri sinisenä, mutta silti poika ois halunnu punaisen. Pojan vastusteluista huolimatta ostin kaksi sinistä t-paitaa.

Mun pojalla on muutama vaaleanpunainen/pinkki vaate.
Ostettu poikien osastolta B)
Tytölläkin on sinistä, harmaata, vihreää...mun mielestä väri ei tee vaatteesta tyttöjen tai poikien vaatetta, vaan kuviot, leikkaus yms vaikuttaa enemmän.

No huh huh, tää on kyllä varmaan provo.

Mutta siis totta hemmetissä voisin käyttää pojalla punaisia vaatteita ja taitaa hänellä niitä ollakin. Näyttää muuten oikeesti tosi hyvältä esim. ruskea ja vaaleanpunainen yhdessä.

Jos siinä paidassa olis glitteriä ja kukkia ja perhosia, niin sitten jättäisin paidan hyllyyn. Tosin eipä tuo poikakaan sellaista suostuisi päälleen laittamaan :D

Meidän pojalla on paljonkin vaaleanpunaisia paitoja ja oli pojalla pinkki/tummansininen shortsiasukin. Oli selvästi ns. pojille tarkoitettu, vaikka paita oli ihan kokonaan pinkki. Itse vältän sinisen ostamista, jos muita värejä on tarjolla. Pojille kun usein ei ole...

Ja minä kun olen oikein etsimällä yrittänyt löytää pojalle vaaleanpunaista paitaa, kun vaaleanpunainen (ja oranssi) on pojan lempiväri. En ole vielä löytänyt muuta kuin yhden kauluspaidan.

Mun poika on pian 8v ja halusi pinkin t-paidan ja sai myös sen.On poikien osastolta ostettu ja yksi v.pun t-paitakin löytyy niin ja vaaleanpunaiset croksitkin halusi. (en sit tiedä miten toi kirjoitetaan oikein mut hällä väliä)

Kyllä.. ja on pojalla ollut päällään myös pinkki paita jossa perhosiakin.
Isosiskon peruja.

Meillä kierrätetään vaatteita ja ne mitkä jää siskolta pieneksi saa pikkuveli päällensä. Tietysti täysin tyttömäiset, röyhelö sun muut paidat niin niitä ei pojan tarvitse päälleen pistää.

Kyllä käyttäisin ja käytänkin. Nytkin eilisen shoppailun tuloksena on pojalle pinkki t-paita, punainen pitkähihainen paita ja punaiset housut. Ne housut varsinkin on aivan sikaihanat!

Jos poika haluaa vaikka pinkin glitteri-puseron ruseteilla niin saa sen jos se muuten on ok. Ei tulis mieleen kieltää sellasta asiaa ja perustella sitä sillä että lapsi olis väärää sukupuolta.

Ymmärrän että vanhat ihmiset ajattelevat pinkin tyttöjen väriksi. Mutta se että punanenkin olis tytöille vaan ei mene läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Ja minä kun olen oikein etsimällä yrittänyt löytää pojalle vaaleanpunaista paitaa, kun vaaleanpunainen (ja oranssi) on pojan lempiväri. En ole vielä löytänyt muuta kuin yhden kauluspaidan.

Niinpä, niitä on tosi vaikea löytää. Ulkomailta saa (porukka ei niin rajoittunutta värien suhteen), ja esimerkiksi Zaran valikoimissa on satunnaisesti. Itse ostan suunnilleen kaikki oranssit, punaiset ja vaaleanpunaiset vaatteet, joita osuu vastaan, sen verran harvinaisia ne ovat ; )

Punaista ja vaaleanpunaista kyllä mutta en ehkä pinkkiä
Miehelläkin on vaaleanpunaisia ja punaisia / viinin punaisia puseroita ja kauluspaitoja, mut ei kyllä pinkkiä

Olen ostanut ja käyttänykin. Tosin kovin montaa vaaleanpunaista tai pinkkiä paitaa ei ole silmiin sattunut. Espritillä oli viime kesänä kiva "surffarihenkinen" vaaleanpunainen t-paita joka tarttui matkaan. Olisi pitänyt ostaa yksi isompi koko varastoon.

Yhteistyössä