Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Toikin on tuttua, että itse antaa vaan eikä saa mitään ystävältään takaisin, tukea tai edes kuuntelevaa korvaa. Aikansa sitä jaksaa, joskus parempi vaan jatkaa itsekseen eteenpäin.
Oletteko selvittäneet tätä väärinkäsitystä? Ootko kertonut mitä tarkoitit ja mitä et sanoillas/viesteilläs? Avoin keskustelu vois olla paikallaan, jos siitä luottamuksesta ja välittämisestä kuitenkin olis jotain vielä pelastettavissa?
Niin. 2 kertaa ollaan asiat puitu pohjamutia myöden. Asia aina kääntyy häneen itseensä, eikö hänellä ole oikeus ym.ym. Jään aina toiseksi. Hän ei halua ymmärtää minua. Ja taas jostain pomppaa vanhat asiat esille. Vaikka ne on puitu jo moneen kertaan. Ne pomppaa, kun hänellä on huono hetki, kaivelee menneitä. Olen niin raukka, menen siihen asiaan mukaan. Jään aina kakkoseksi. Aina. Aina. Aina. Selvitetty väärinkäsitys aina muuttuu jälleen tiukan paikan tullen jälleen väärinkäsitykseksi. Unohdetaan ne selvitetyt asiat. Voi, kuinka hankala selostaa. Voi ei! |O