Voisitko seurustella vastenmielisen ruman ihmisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Olen siis tavannut muuten aivan ihanan ihmisen ja nyt kamppailen itseni kanssa. Voinko oikeasti olla näin pinnallinen ihminen että lemppaan toisen pelkän ulknäön takia. Voisitko sinä?
 
Huoh. Mun "sielunkumppani" on "vastenmielisen ruma". Tai no ei ole, mutta ei seksuaalisesti sytytä minua. Kyllähän me joskus yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, kun en vaan pystynyt... Paras ystäväni kyseinen henkilö on edelleen, enkä ajatellut luopua koskaan :)
 
jos todella rakastaisn häntä ja hän olisi muuten oikeasti ihana ihminen niin en usko että se ulkonäkö haittaisi, luulenpa että ei silloin edes näyttäisi silmissäni rumalta jos todella rakastaisin. sama juttu toisinpäin, vaikka olisi kuinka komea mies mutta luonteeltaan täysi ääliö niin ei se ulkonäkö saisi minua hänen kanssaan olemaan.
 
Hmm.... Kaksipiippuinen juttu. Eli jos ihminen veisi jalat altani luonteensa puolesta jne, niin luultavasti hän alkaisi silmissäni näyttämään koko ajan paremmalta. Näin mulle usein käy, aidosti ihanat ja mukavat ihmiset alkavat näyttää paremmalle koko ajan ja sitten ne ensinäkemältä kauniit ihmiset ovat kohta vastenmielisenkin näköisiä jos luonne on mätä.

Eli kyllä minä varmaan voisin seurustella. Mutta sitten jos ulkonäkö tosiaan olisi niin häiritsevä että tuntisin suurin piirtein kylmiä väreitä koskettamisesta niin olisihan se melko pattitilanne. Millaisesta rumuudesta on kysymys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Huoh. Mun "sielunkumppani" on "vastenmielisen ruma". Tai no ei ole, mutta ei seksuaalisesti sytytä minua. Kyllähän me joskus yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, kun en vaan pystynyt... Paras ystäväni kyseinen henkilö on edelleen, enkä ajatellut luopua koskaan :)

Aaa eli suhde ei ruman kanssa sit toiminukaan? :/
 
Jos mies vammautuisi jossain onnettomuudessa ja vammautuisi esim. kasvoistaan tosi pahasti niin voisin mutta muuten en voisi.
Ulkonäössä pitää olla jotain mikä sytyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja seksi oli niin tärkeää suhteen toimivuudelle? :
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Huoh. Mun "sielunkumppani" on "vastenmielisen ruma". Tai no ei ole, mutta ei seksuaalisesti sytytä minua. Kyllähän me joskus yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, kun en vaan pystynyt... Paras ystäväni kyseinen henkilö on edelleen, enkä ajatellut luopua koskaan :)

Aaa eli suhde ei ruman kanssa sit toiminukaan? :/

No kylhän se nyt sen verran tärkeää on, että jos ei pysty niin ei pysty. En mä koe, että se on reilua ketään kohtaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Eli kyllä minä varmaan voisin seurustella. Mutta sitten jos ulkonäkö tosiaan olisi niin häiritsevä että tuntisin suurin piirtein kylmiä väreitä koskettamisesta niin olisihan se melko pattitilanne. Millaisesta rumuudesta on kysymys?

Yleinen epäsiisteys, ylipaino, vähän kaikki... voih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Eli kyllä minä varmaan voisin seurustella. Mutta sitten jos ulkonäkö tosiaan olisi niin häiritsevä että tuntisin suurin piirtein kylmiä väreitä koskettamisesta niin olisihan se melko pattitilanne. Millaisesta rumuudesta on kysymys?

Yleinen epäsiisteys, ylipaino, vähän kaikki... voih.

Okei, eli suoraan sanottuna en missään nimessä voisi olla miehen kanssa jolla olisi sarjassamme paskainen tukka, kahden päivän hiet kainaloissa, pitkät kynnet, suttuinen parta jne. Ylipainoa voisin tiettyyn pisteeseen sietää, mutta en sellaista epäpuhtautta jne.
Helpompaa olisi tottua isoon nenään, huonoon ihoon tai muuhun sellaiseen "vikaan" jolle itse ei oikein mahda mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisätään nyt vielä että seksi kyllä sujuu, mutta esim suuteleminen ahdistaa. Ja hyvin epämukava olo kulkea muiden ihmisten ilmoilla. Ei tästä taida tulla mitään.
Ulkonäköä voi parantaa. Miten se niin vastenmielisen ruma? Ihotauteja?
 
En voisi ehkä suoranaisesti RUMAN miehen kanssa seurustella. Sen verran seksuaalisuus suhteessa merkkaa että on ihmisen vedottava siinäkin mielessä. Olen itse huomannut että taas "liian" hyvännäköiset miehet on osoittautuneet omalla kohdallani vähän turhan itserakkaiksi ja epäluotettaviksi. Tiedostavat oman vetovoimansa ja haluavat soveltaa sitä vähän jokaiseen. On pienoinen varaus tietynnäköisiä miehiä kohtaan.

Ehkä kovin suuri ylipaino on ainoa seikka mikä eniten vaikuttaa seksielämän onnistumiseenkin. Se yleinen huono hygienia tulee siinä kakkosena. Kunhan on itsestään suht huolta pitävä niin kelpaa, mutta mitään neitimäistä puunaajaa ja hajuvesillä hölvääjää en haluaisi. Geelipiikit tukassa on aika ellot vaikka olisi kuinka styleä. :x Kaipaan miehessä luonnollisuutta ja että itse voi olla se kauniimpi vastakohta. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisätään nyt vielä että seksi kyllä sujuu, mutta esim suuteleminen ahdistaa. Ja hyvin epämukava olo kulkea muiden ihmisten ilmoilla. Ei tästä taida tulla mitään.
Ulkonäköä voi parantaa. Miten se niin vastenmielisen ruma? Ihotauteja?

mutta miten sen sille toiselle sanoo, ilman että loukkaa?
"sulla on tosi rumat hampaat, mitä jos menisit hammaslääkäriin?"
"on vähän noita kiloja kertyny, voisitko laihduttaa?"
"sun vaatteet on aika aikansaeläneitä, et viittis ostaa uusia?"
"aja parta,leikkaa kynnet,mene parturiin"
"kulta, et viittis mennä suihkuun?"
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mutta miten sen sille toiselle sanoo, ilman että loukkaa?
"sulla on tosi rumat hampaat, mitä jos menisit hammaslääkäriin?"
"on vähän noita kiloja kertyny, voisitko laihduttaa?"
"sun vaatteet on aika aikansaeläneitä, et viittis ostaa uusia?"
"aja parta,leikkaa kynnet,mene parturiin"
"kulta, et viittis mennä suihkuun?"
Kyllä tekee muutoksia jos kertoo. Siitä sitten skarppaa ja kaikki ihmiset muuttuu eli itsekin voit olla parin vuoden päästä ylipainoinen, huonot vaatteet ja hampaat :D Jos toista syyllistää se vain haittaa eli yhdessä tekee muutoksia niin pysytte kunnossa.
 
Ei en voisi seurustella jos sillä tarkoitetaan parisuhdetta, kyllä ulkonäöllä on parin muodostuksessa iso osa vaikka en pinnallinen ole. Ja joka väittää että sisin on tärkein puhuu kakkaa tai on sokea.
Jos taas puhutaan ystävyydestä niin toki, ulkonäöllä ei ole merkitystä siinä minulle.
 

Yhteistyössä