M
mä
Vieras
Olen siis tavannut muuten aivan ihanan ihmisen ja nyt kamppailen itseni kanssa. Voinko oikeasti olla näin pinnallinen ihminen että lemppaan toisen pelkän ulknäön takia. Voisitko sinä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Huoh. Mun "sielunkumppani" on "vastenmielisen ruma". Tai no ei ole, mutta ei seksuaalisesti sytytä minua. Kyllähän me joskus yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, kun en vaan pystynyt... Paras ystäväni kyseinen henkilö on edelleen, enkä ajatellut luopua koskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja seksi oli niin tärkeää suhteen toimivuudelle? :Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Huoh. Mun "sielunkumppani" on "vastenmielisen ruma". Tai no ei ole, mutta ei seksuaalisesti sytytä minua. Kyllähän me joskus yritettiin, mutta ei siitä mitään tullut, kun en vaan pystynyt... Paras ystäväni kyseinen henkilö on edelleen, enkä ajatellut luopua koskaan![]()
Aaa eli suhde ei ruman kanssa sit toiminukaan? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Eli kyllä minä varmaan voisin seurustella. Mutta sitten jos ulkonäkö tosiaan olisi niin häiritsevä että tuntisin suurin piirtein kylmiä väreitä koskettamisesta niin olisihan se melko pattitilanne. Millaisesta rumuudesta on kysymys?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Eli kyllä minä varmaan voisin seurustella. Mutta sitten jos ulkonäkö tosiaan olisi niin häiritsevä että tuntisin suurin piirtein kylmiä väreitä koskettamisesta niin olisihan se melko pattitilanne. Millaisesta rumuudesta on kysymys?
Yleinen epäsiisteys, ylipaino, vähän kaikki... voih.
Ulkonäköä voi parantaa. Miten se niin vastenmielisen ruma? Ihotauteja?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lisätään nyt vielä että seksi kyllä sujuu, mutta esim suuteleminen ahdistaa. Ja hyvin epämukava olo kulkea muiden ihmisten ilmoilla. Ei tästä taida tulla mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ulkonäköä voi parantaa. Miten se niin vastenmielisen ruma? Ihotauteja?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lisätään nyt vielä että seksi kyllä sujuu, mutta esim suuteleminen ahdistaa. Ja hyvin epämukava olo kulkea muiden ihmisten ilmoilla. Ei tästä taida tulla mitään.
Kyllä tekee muutoksia jos kertoo. Siitä sitten skarppaa ja kaikki ihmiset muuttuu eli itsekin voit olla parin vuoden päästä ylipainoinen, huonot vaatteet ja hampaatAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mutta miten sen sille toiselle sanoo, ilman että loukkaa?
"sulla on tosi rumat hampaat, mitä jos menisit hammaslääkäriin?"
"on vähän noita kiloja kertyny, voisitko laihduttaa?"
"sun vaatteet on aika aikansaeläneitä, et viittis ostaa uusia?"
"aja parta,leikkaa kynnet,mene parturiin"
"kulta, et viittis mennä suihkuun?"