V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olkoon vegaaneja sun muita ne jotka haluavat, mutta älköön tuputtako uskomuksiaan/tottumuksiaan/mieltymyksiään muille.
Eläimiä inhimillistetään nykyään ihan liikaa. Just tää "voi kun söpö lehmä, enhän mä nyt tuollaista söis" menee samaan kastiin kuin se, että fifistä tule lapsi ja sille puetaan vaatteita jne. Kyllä mä uskon se hurtta ois siinä vaiheessa ennemmin vainaa.
Pystyn.
En halua tappaa, en nauti siitä, en myöskään sääli eläintä, mutta olen kiitollinen siitä.
(Menossa juuri haukea perkaamaan...)
Tämä keskustelu on oiva esimerkki siitä kuinka kauas kaupunkilaiset ovat ajautuneet maaseudusta, luonnollisuudesta ja ruoan alkuperästä. !
Eikö kannattais ennemmin tehdä lapsi? Siis mä puhuin nyt turhasta pukemisesta, en sellaisesta jossa koiran on muutoin kylmä tms. mutta usein koira jolle laitetaan villapaitaa yms. vaan "huvinvuoksi" on omistajalleen joku muu kuin koira, se ei saa sellaista kohtelua kuin KOIRAN kuuluisi saada. Jos yhtään oot ollu kuulolla ja aiheesta tiedät, koira kärsii ellei saa olla KOIRA eikä sille aseteta rajoja ym. laumahierarkiaan kuuluvia asioita. Katteleppa joskus koirakuiskaaja ohjelmia.