Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mä voisi...
Miehellä on vain yksi etunimi.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En mä voisi...
Miehellä on vain yksi etunimi.
mulla piti lapsille 3 tunkea ikäänku korvatakseen omaa menetystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisin ja olen antanut.
Olemme ortodokseja. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun kuopuksella oli alkuunsa vain yksi etunimi. Mutta nyt lapsen lähestyessä kouluikää kävin lisäämässä kaksi muuta nimeä. Sukunimi on Suomen top 10 yleisimmän listalla ja ainut etunimi oli eräs naisten kaikkien aikojen suosituimpia. Nyt on lisukkeena pari muuta nimeä, joilla voi erottautua muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Naksneppari:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun kuopuksella oli alkuunsa vain yksi etunimi. Mutta nyt lapsen lähestyessä kouluikää kävin lisäämässä kaksi muuta nimeä. Sukunimi on Suomen top 10 yleisimmän listalla ja ainut etunimi oli eräs naisten kaikkien aikojen suosituimpia. Nyt on lisukkeena pari muuta nimeä, joilla voi erottautua muista.
Millainen operaatio muuten oli se nimien lisääminen? Ilmo maistraattiin ja joku riistosataeuro-maksu?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun kuopuksella oli alkuunsa vain yksi etunimi. Mutta nyt lapsen lähestyessä kouluikää kävin lisäämässä kaksi muuta nimeä. Sukunimi on Suomen top 10 yleisimmän listalla ja ainut etunimi oli eräs naisten kaikkien aikojen suosituimpia. Nyt on lisukkeena pari muuta nimeä, joilla voi erottautua muista.