Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa-a, sanoppas se. Huonot geenit?
Kun selvisi, että nuorimmaisellani on epilepsia (diagnosoitiin 3kk vanhana ja kohtaukset saaneet aivoihin jotain häikkää) ja tulin neljännen kerran raskaaksi, teetin abortin. Ei uskaltanut enää.
Keskimmäisellä lapsellani on vaikea dysfasia ja keskivaikea dyspraksia.
Esikoinen on terve, mutta eri biologinen isä, kuin kahdella nuorimmaisella.
Onneksi sain essure-sterilisaation![]()
Mistä ulkopuoliset voi tietää kenelle ne vaipat ostetaan?
Vaikka ostankin 5v tyttärelleni kaupassa vaippoja? Katsokaas kun asiat ei aina ole sitä miltä näyttävät.
Tänä aikana, kun jokapuolella puhutaan erityislapsista, tieto on mielestäni lisääntynyt räjähdysmäisesti viimeisen 5 vuoden aikana, ei KUKAAN voi olla niin ymmärtämätön, että tulee tännekkin palstalle päivittelemään; "kaupassa nähtyä; ETTE USKO! Näin 5v lapsen jolle ostettiin VAIPPOJA!!"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24871338:Mun lapseni alkoi yökastella, syy on todennäköisesti lääkkeessä mutta ilman lääkettä ei voi olla, vaihtoehtoja ei taaskaan ole. Lääkityksen vuoksi ei aloiteta minirin hoitoa, hälyttimiin ei herää.
No en kyllä minäkään. On tarpeeksi tekemistä, että muistaa omat ostoksensa.En jaksa tajuta ihmisiä, jotka kyttäävät muiden tekemisiä saati ostoksia kaupoissa.
Minä en kyllä käsitä mitenkään, että jotkut kiinnittävät kaupassa huomiota toisten ostoksiin! Mulla ei ainakaan ole aikaa eikä mielenkiintoa katsoa, mitä joku muu ostaa.
Yritän vaan itse muistaa kaikki ostettavani ja siinäkään en usein onnistu.