Vonkaako teillä mies 24/7???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätäkö tämä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tätäkö tämä on

Vieras
Ja, ei. En halua vastauksia jonka mukaan minun pitäisi olla onnellinen kun mies haluaa.

Meillä on seksiä 3-4 kertaa viikossa. Aloitteen teen minä, koska olemme sopineet ettei mies ehdottele suoraan. Tämä sen vuoksi että ehdottelua on muuten ihan jatkuvasti, joka käänteessä ja se ahdistaa.
En muista miltä tuntuu haluta toista siitä yksinkertaisesta syystä ettei minulla ole ollut pitkään aikaa tai tilaa "haluta". Jos en tee aloitetta säännöllisin väliajoin, mies mököttää ja raivoaa.

Asiasta ollaan keskusteltu, mies tietää miltä minusta tuntuu, mutta unohtaa sen heti kun alkaa palleja pakottamaan.

Seksissä sinänsä ei ole suuresti moitittavaa, hän ottaa minut huomioon kyllä itse aktissa. Mutta syyttelee rivien välissä kyllä siitä etten halua häntä. Harrastaa myös pieniä vittuiluja pihtaamisesta, jääprinsessasta jne.

Ongelma on nyt se, että kaikki koskettelu, kotityöt, halittelut jne. tehdään mahdollisimman kaksimielisesti - aina seksiin tähdäten (ainakin minun mielestäni), tämä luo älyttömän ahdistavan ilmapiirin kotiin. Kokoajan on tunne että mies on vailla pesää, tunne että olet epäonnistunut kun et anna ja vielä huonompi kun et ole itse yhtä kiimainen...

Luokittelen itseni kohtalaisen viriiliksi yleisesti ottaen. Jos minulla on tilaa hengittää, haluan ehkä pari-kolme kertaa viikossa. Tuntuis että tuo vois olla tyytyväinen siihen.

Nytkin tuli viesti että odotellaan kanki kovana... kiva mennä kotiin...

(Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta, kolme lasta, neljäs tulossa ja kolmekymppisiä ollaan..)

Mitään neuvoja?
Seksipäiviä ollaan yritetty, mutta kun itse saan hengähtää välipäivinä, mies kokee sovitut ajat itselleen ahdistavina.

en jaksais tuollaista. Seksi on ihana asia (tai sen tulis olla)parisuhteessa, mutta kyllä suhteen tulee olla muutakin. itse olen välillä pienten kanssa otsi väsynyt ja en kuuntelis tuollaista piilovittuilua yhtään ja koskettelua tulee olla ilman kankeakin. Sympatiat on kyllä täysin sun puolella. Missä hengessä te pystytte asiasta keskustelemaan?

Riippuu aivan miehen mielentilasta. En todellakaan ala millekään jos mököttää tai raivoaa, ja sehän kiukuttaa sitä entistä enemmän. Silloin on ihan turha ottaa asiaa esille. Kun se käyttäytyy niin että ehdottelen seksiä, niin sen jälkeen sen on helppo puhua. Valitettavasti monesti hyvät keskustelut päätyvät siihen että sillä on jokikalan muisti... Tai siis kun palleja alkaa pakottaa.
Nyt olen niin masis tän kanssa etten edes jaksa kauheasti ottaa mitään esille, kun tiedän ettei siitä ole suuresti mitään hyötyä... Sen ei vain "tarvi" muistaa ettei ilkeilevää kumppania voi kauheasti haluta (jos ei sitten ole S/M kavereita... ;)) Sille seksi "on vain niin tärkeä osa-alue parisuhteessa".

täähän oli just niinku meillä, tosin oltiin oltu yhdessä tuplasti kauemmin. No ei meillä sitä seksiäkään ollut kuin kerran viikossa, mutta sekin oli mulle juuri kuvailemasi ilmapiirin vuoksi tuskaa...oksennus meinasi aina tulla etukäteen. Lisäksi mies veti totaaliset pultit n. 1,5 kk:n välein, jolloin uhkaili erolla ko. syystä. No, lopulta otin eron, mies ei ymmärrä tänäkään päivänä miksi...kaikkihan oli hyvin.

No, uuden miesystävän kanssa seksi kyllä maittaa vaikka 5 kertaa päivässä...

Alkuperäinen kirjoittaja tätäkö tämä on;24099069:
nro 3
"Kun eihän se voi olla normaalia että tällaiset asiat hoidetaan kalenterin kanssa"

no olen kyllä miehen kanssa samaa mieltä...
spontaanius on ihana asia, etenkin seksielämässä!!
teillä vaan on erilaiset libidot ja teidän pitäisi nyt sovitella niitä yhteen :)

Mulla oli exän kanssa juuri tuollaista, tosin meillä seksi oli sitä, että exä ei juurikaan minua ottanut huomioon tunteen tasolla ja kun saa vähän väliä kuulla olevansa pihtari, jääkalikka sun muuta, niin kyllähän ne halua lopulta katoaa täysin. Minä olisin toivonut exältä halauksia, pusuja ohimennen, mutta niitä ei koskaan tullut, mutta minun olisi pitänyt olla valmiina seksiin joka kerta, kuin exä sitä vaan ajatteli, mitä väliä sillä, vaikka en ollut nukkunut kuin pari tuntia koko vuorokaudessa, miehen halut meni kaiken edelle.
Meillä kuitenkin oli sitä seksiä edes jossain muodossa monta kertaa viikossa, että ei siitä ollut kyse, että sitä ei ollut, mutta kun miehen mielestä sitä piti olla ihan koko ajan.

Ei mies meilläkään ole "luonnostaan ilkeä", mutta tuntuu aika säälittävältä että aikaisella miehellä voi pelkkä saaminen vaikuttaa muka niin paljon että koko perhe huomaa jos se ei saa. Tai jos se saaminen ei ole ollut mun puolelta tarpeeksi kiihkeää. Myönnän että tämä väsytystaistelu näkyy mussakin. Olen kireä, ärsyynnyn sellaisistakin pienistä eleistä joista ei tarvisisi ärsyyntyä (kuten tuo viesti) mutta mielestäni miehellä on avaimet tähän tilanteeseen.

Ei toiselta voi vaatia seksiä syyllistämällä ja muilla negatiivisillä keinoilla...

Olisi tyytyväinen edes vähän aikaa kun saa. Esmes. Yhtenä aamuna herätin sen sekstailemaan ennen töitä. Arvatkaa montako tuntia meni, kun tuli viesti että aamulla oli kivaa ja olis ruokatunnilla valmis toiseen kierrokseen... ja hymynaamoja perään. (...tais tulla jo ilmi :)) Mua tuollainen oikeasti vain jurppii.

Yhteistyössä