Vuoden yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää sunnuntaipäivää!

Onnea vaan Timon perheelle! Kiva kuulla hyviä uutisia välillä.

Toivotaan Piukki että kyseessä olisi SE.

Mites Hannamarin oireilut?

Mulla on kanssa ollut ihan megapaljon valkovuotoa ja epäilenkin et ovuloin tässä kierrossa todella myöhään. No seksiä ei olla paljoa pystytty harrastelemaan kamalan flunssan takia. Eilen yritettiin paikkailla tilannetta mut raskautumisen kannalta tais olla liian myöhäistä. Onhan tänään jo kp 23/28-36. Eli enpä ole mitenkään erityisen toiveikas tämän kierron suhteen..

Heitetäänpä kehiin taas jotain galluppeja.. Keräiletkö jotain sarjaa? Mä keräilen Arabian Myrna Kahviastiastoa ja Hackamanin Elegia aterimia sekä Kermansaven sitä rusehtavaa sarjaa. Mä rakastan kaikkia ihania kuppeja että kippoja ja kaikkia kivoja keittiövimpaimia.

En voi oikein olla olla ihmettelemättä Timon viestejä... jotenkin rivien välistä huomaa, että te toivotte asiaa niin paljon, että kuvittelette jo asioita. En oikein ymmärrä, miten testi ei näytä edes haamua, jos toiminpiteestä on jo 2 viikkoa. Oireethan on teillä olleet tosi selvät, mutta juuri siksihän testin pitäisi näyttää se hormonitaso, joka aiheuttaa nuo oireet. Ei kannatta puhua sintistä, jos sitä ei vielä ole havaittu, että sellainen on jo olemassa...Korjatkaa, jos luin jotenkin väärin viestiä. Voimia odotuksenne kanssa, toivottavasti terveydenhoitajanne on silti oikeassa, vaikka kovin kummalliselta tilanteenne vaikuttaa.

Yhdyn ulkopuolisen mielipiteeseen. Testin pitäisi näyttää plussaa heti kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Jos oireet todella vahvat, mutta testi negaa, voi olla kyseessä jokin muu vaiva... Esim. rypäleraskaus aiheuttaa hirmuiset oireilut...

Multakin on varmaan mennyt jotain ohi, kun en ole huomannut, että olisi tullut plussaa tai että hcg-taso olisi ollut koholla. Heti alusta ihmettelin, kun ne oireet olivat niin vahvat jo pian inssin jälkeen. Taisi niitä oireita olla lähes heti, jolloin kiinnittyminen ei ole tapahtunut eikä sen myötä raskausoireet ole mahdollisia.

Käsittääkseni myös rypäleraskaus näyttää testissä plussaa. Mutta muuten sitä pystyy tekemään itselleen valeraskauden. Ja onhan menkka- ja raskausoireet hyvin samanlaisia, joten ei aina kannata innostua.

Samankaltaisia ajatuksia kuin edellisellä eli oireet tulivat liian äkkiä inssin jälkeen. Mahdollisesta tärpistä menee vielä noin viikko ennenkuin kiinnittyminen tapahtuu ja ne oireet tulevat, jos tulevat vielä silloinkaan.
Rypäleraskaudesta en osaa sanoa mitään.

Päivitän tilannetta... Päivän mittaan mahakivut on alkaneet taas. Nytkin jotenkin juilii. Että eiköhän ne menkat siellä ilmoittele tulostaan. Valkovuotoa on ihan julmetusti verrattuna normaaliin. Tänäänkin oli päivällä ihan märät housut. (yök, tiedän...) Ja panettaa edelleen aivan hulluna (johtunee siitä, että yleensä panettaa jos on vähän kosteampi keli ;)). Jep.

Hei kaikille !!!

Kaikki ihmiset ovat yksilöitä, joten se on voi voi jos jotkut asiat menevät ns. ohi ""kaavojen"". Lieneekö vaimoni periny äidiltään geeninsä. Vaimoni äidillä on kokemusta raskauksista enempi kuin yksi, eli kakstoistatusinaa.... ja Hänellä on ollu muutamat kaksoisraskaudet joidenka alussa kuulemma alkoi pahoinvoinnit muutaman päivän päästä tärpistä ym... eikä raskaustesti näyttäny plussaa kuin vasta 1,5 kk:n päästä.

Oireet ei kyllä ole kuviteltuja niin kuin joku kehtasi sanoa, koska olen nähny mitä on aamupahoinvointi aamupalapöydässä kun saa yrjöt lautaselle.

Terkuin Timo

Timolle!
Täällä palstalla meillä kaikilla välillä tunteet kuumenevat, kun niin kovasti sitä vauvaa toivomme! On kyllä erittäin harvinaista, että oireet alkaisivat aikaisemmin kuin viikko ovulaatiosta. Raskaushormonia alkaa vasta erittyä siinä vaiheessa, joka aiheuttaa ko. oireet eli pahoinvoinnin yms. Odotelkaa kuitenkin rauhassa raskaustestin tulosta! Ja sittenkin kun raskaus alkaa, voi vielä tapahtua vaikka mitä monen viikon ajan. Jäitä hattuun ja toivotaan, että teille on se pieni sintti kuitenkin kasvamassa!

Mutta eikös se testi ollut nega ja menkatkin tulivat? Olen kyllä itsekin toivonut raskautta niin paljon, että oksat pois. Ja samoin olen itsekin oksennellut aamulla jne. Kai tiesitte, että esim. keltarauhashormonin nopea nousu (ovulaation jälkeen) ja nopea lasku (juuri ennen menkkoja) tekee erittäin monelle pahan olon? Kaikki on siis mahdollista, mutta itse en tärppiin kyllä kovin vahvasti usko..

Ja sitten kokemuksia raskaudesta.. kaksitoistatusinaa.. Siis 12 x tusina? Ei liene yhden ihmiselämän aikana mahdollista.

Huomenta!

Taas uusi viikko. Ihan mieletöntä miten nopeasti aika kuluu.

Mun on pakko vähän tilittää, oltiin nimittäin viikonloppuna sellaisissa pirskeissä missä oli myös lapsia (alkuillasta) ja huoooh... Nämä juhliin osallistuvat perheet oli entuudestaan tuntemattomia mulle, että en ole tavannut niitä lapsiakaan koskaan, mutta isäntäperheelle he ovat läheisiä. Kyllä täytyy sanoa että jotenkin tuntuu, että ehkä kannattaisi pitää ""lapselliset"" ja ""lapsettomat"" juhlat ihan erikseen... Kääks, oonko mä ihan tyly?... :)

Täällähän oli käyty paljon keskustelua Timon tilanteesta. Mun täytyy myöntää että minäkin olin ihan siinä uskossa, että vaimokkeen testi näytti negaa ja menkatkin tuli ja meni jo ja tilanne siltä osin selvä? Oli miten oli, tsemppiä vaan! Toivottavasti kuullaan pian 100% varmoja plussauutisia.

Itse kävin nyt taas gynellä viime viikolla. Tulee vielä toinen ja varmaan kolmaskin käynti tässä kuussa joissa kaikissa otetaan verikokeet ja tutkitaan ultralla. Tietää sitten ovuloiko ja missä mennään, onko kaikki kohdallaan. Miehelle kerroin jo noin kuukausi sitten, että edessä on mahdollisesti simppa-analyysi (purkki ja lähetekin on jo) ja se suhtautui siihen ihan hyvin. Vähän silleen huumorilla höystettynä siitä puhuttiin. Sen jälkeen olen antanut sille tilaa ja aikaa miettiä asiaa rauhassa vakavammin (miettiiköhän se?...) ja ajattelin ottaa asian puheeksi uudestaan seuraavana kp1, eli marraskuun puolella. Jos sellainen kp1 siis tulee - toivottavasti ei!!!

Tässä kierrossa koitan kyllä pitää huolen siitä, ettei ajoitus ainakaan mene pieleen. Tänään on tylsääkin tylsempi kp 6. Mutta onneks menkat on sentään lusittu alta pois, olivat tällä kertaa tosi kivuttomat, ei tuntunut missään eikä vuotanut kuin pari päivää. Tosin sitä tiputtelua oli melkein kolme päivää.

Mitäs muitten elämään kuuluu, kuinka viikonloppu sujui? Pioni, huhuu, onko mitään uutta kerrottavaa, kuis kulkee?

Mukavaa työviikkoa elleille!

Tsemppi terveisin täältä taas, tuosta Timon tarinasta, tuntuu tietenkin ikävältä tuo epätietoisuus, ja onhan siinä rehellisesti ajatellen vielä epävarmaa onko sintti ihan oikeasti kiinitttynyt?... Toivon sydämestäni että hän siellä elää ja vaikuttaa, ja että kaikki on hyvin, veritesti kertoo sitten varman totuuden, jos siihen menett, ei tarvi enää arvailla asiaa, vaan se on sitten fakta tietoa...
Niinkuin tuolla aiemmin jo kerroinkin, me ei päästy onnellisten odottajiien joukkoon, kaikista ""kuvitelluista""
(tietenkin niihin voi olla luontaisia selityksiä, kuin joku yllä kertoi ja ivf:ssa käytetyt hormonit, ja toiveetkin tekevät osansa) raskausoireista huolimatta ja karvas totuus nieltävä ja jatkettava elämää eteenpäin, mutta toivottavasti te muut onnistutte, minä alan ollla jo olla hieman toivoton, ja miettimään muita suuntia elämälle, me kun ollaan jo reipas 2 vuotta oltu toiveikkaita, mutta välillä tuntuu ettei toivoa oikeasti ole... mutta eipäs vaivuta epätoivoon, sanoo itselleen : ( vaan elämä jatkuu, toivonsäteitä kaikille!

Heipä hei, viikonloppu meni taas vauhdilla. Ja juhlittuakin tuli, oli ystävän synttäribileet ja punaviiniä oli runsaasti... Noh, onneksi eilen aamulla sai nukkua niin pitkään kuin sielu sietää. Mutta huomaa, että on tulossa vanhaksi. Vaikka olis kuinka väsy tai jopa krapula, herää väistämättä viimeistään klo 9 ja sen jälkeen on vaikea saada unen päästä kiinni. Onneksi eilen sain.

Täällä kp 13, mun piti aloittaa ovistikuttelu tänään. Kaapista löytyi Fertest-ovistikkuja ja niillähän pitää testata aamupissistä. Noh, puoliunessa istuin WC:ssä ja pissi tuli jo ennen kuin havahduin, että hei, se testi! Noh, täytyy tehdä se tämänpäiväinen nyt aamupäivällä ja yrittää huomenna aamusta olla skarpimpi.

Joku kyseli greippimehun vaikutuksista. Mä kyllä huomaan sen valkovuodon ohentumisena. Mulla on suht. runsas valkovuoto aina, usein kuivina kausina se on aika ""jauhoista"", mutta tää greippimehu kyllä lisää ja ohentaa sitä huomattavasti. Ja etenkin ovislima on juoksevaa, todellakin kananmunanvalkuaista muistuttavaa. Luotan sen voimaan! Tiedä sitten, onko plaseboa, mutta pääasia että limat on hyvät.

Timon ja Tiinan tilanteesta on käyty aikamoista keskustelua. Olin kieltämättä kyllä minäkin hieman ihmeissäni, että miksei r-testi näyttänyt plussaa, vaikka olen kyllä kuullut tosiaan sellaisiakin juttuja, että kaikilla ne ei tosiaan toimi. Päivitätkö Timo tilanteen, missä mennään, oliko hcg koholla verikokeessa?

Ja se kaksitoistatusinaa oli aika hauska! Mun opiskelin suomen kieltä ja siksi toi oli kiinnostava, ensin minäkin ajattelin, että se tarkoittaa 12x12, mutta onkin eri asia sanoa kaksi toistatusinaa kuin kaksitoista tusinaa. (huom. sanavälit!) (Ja sitten voinkin jättää hiusten halkomisen tähän...)

Mukavaa viikkoa kaikille! Minä vietän sen joka toinen ilta vällyjen välissä.

No mäkin vähän ihmettelin, että onko siellä Timolla plussattu, mutta sit aattelin, ettö jos siellä neuvolassa/terkalla/missä olikaan on otettu verikokeet ja sieltä todettu plussa. On mennyt vähän ohi koko homma...

Öh, anteeksi nyt kovasti, mutta eikö teille muille ole tullut sellainen olo, että tämä Timo on ihan joku ""keksitty"" tapaus? Jo hänen ensimmäinen viestinsä oli outo, kertoi häistä ja muista ja nyt vaimo on raskaana, vaikka testi näytti negaa ja menkatkin oli. Raskaudesta on todisteena neuvolan tädin puhelimessa tekemä ""diagnoosi"" ja tämä täti vielä itki...HUHHUH!

No ihan sama on tullut aika monen monta kertaa mieleen. Tulee tunne, että kyseessä on joku nainen, joka tykkää tollaisesta huvista. Mutta mistäs sen tietää ja loppujen lopuksi, onko edes väliä :)

Sivusta seuranneena olen myös itse ajatellut, että voiko oikeasti olla olemassa MIESTÄ, joka netin chattipalstalla kertoilee vaimonsa pimppilimoista, raskausoireista yms. ja jopa niin tarkasti, ettei monet naisetkaan tiedä asioista niin paljoa. Välillä olen oikeasti ajatellut, että tekstien takana on pakko olla nainen.... Oma mieheni kun ei sellaista ikinä tekisi, enkä sitä todellakaan edes haluaisi. Mutta kunhan kerroin ja voinhan olla väärässäkin. Mikäli olen, niin syvät pahoittelut.

Terv. 27 v. ja vuosi ja 5 kk lasta tuloksettomasti yrittänyt taustailija

Olen kyllä pariin kertaan itsekin miettinyt, että Timon tarina on niin kummallinen, että on vain jonkun ihailtavaa kekseliäsyyttä, mutta kun herra niin hyvin on perillä kaikesta ja heidän toimenpiteensä ovat niin spesiaaleja, niin pakko siinä todellisuuttakin oltava. Mutta pervoa se musta on, että vaimo istuu vieressä ja käskee miehensä kirjoittaa, että mun pimpsa on ihan märkä koko ajan....just. Miksi vaimo ei itse kirjoita? Tietty, pahoillaanhan tässä saa olla, jos kaikki on totta ja vauva masussa, mutta OUDOLTA vaikuttaa. Mutta sehän tämän netin jännittävä puoli onkin :)

Terveeks kaikille!

Ohoh, täällähän on käyty kuumaa vääntöä ketjumme ainoasta miespuolisesta kirjoittajasta ja sen todellisuudesta... en taida ottaa kantaa asiaan ketjun vakijäsenenä ;)

Tänne ei kuulu oikein mitään. Seksiä ei ole meillä harrastettu kovinkaan aktiivisesti sen jälkeen,kun näitä huonoja simppauutisia on tullut yksi toisensa perään. Harmittaa se kyllä, selvästikin meillä on tullut sellainen tunne molemmilla, että nyt kun siitä seksistä ei ole ""mitään hyötyä"", se on jäänyt vähemmälle. Ja sehän se sitten huolestuttaakin, että näinkö mekaaniseksi kaikki oliki mennyt tässä veivatessa, ja se pääasia eli läheisyys ja lämpö ja intohimo on unohtunut... Toivon ettei muille tulisi samanlaista.

Palaan taas huomenna paremmalla ajalla, oli joku galluppikin, se jäi ""Timo"" -asian vatvomisen alle!

Olen outo misukka täällä taustalla lukija ja henkinen tukija, odotuksen odottaja minäkin, tulepas esiin ja kerro kAIKILLE epätietoisille, kuinka asiat oikeasti ovat, kun naiset vaan vatvovat asioita, kun kukkaaan ei mittään oikeasti tiedä mahdatko tietää itsekään saati sitten oletettu vaimokkeesi?... Totuus voi olla tuolla jossain, tai on toisenlainen kenties tarinassasi on totta toinen puoli, en tiiä miesitä enkä mittään, mie en sano juuta enkä jaata, mutta mielenkinnolla odotan sinun omaa kommenttia näihin epäilevien ellien köörille?

Hei Miiru ja muut epäilevät!!!

Vaimoni kävi verikokeessa, jossa katsottiin se HCG arvo! Arvo oli 186. Tästä voi jokainen päätellä mikä on tilanne. Mieluiten jos joku haluaa kirjoitella kuulumisia heittäköön postia sähköpostiosoitteeseeni joka on timovm72@luukku.com

Käyn moikkaamassa taas Teitä tälläkin palstalla
Terkuin Timo

No onhan se sitten plussa. Ihme vain, ettei testi näytä plussaa, kun kuitenkin lähes kaikilla näyttää. On siis tosi, tosi harvinaista ettei näytä.

Toivotaan että kaikki on ok ja sujuu jatkossakin hyvin.

Heh heh, oikein draamaa täällä meidän ketjussa! Enpä ota kantaa asiaan tämän enempää ;)

Sitä piti vielä sanomani, että gynekäynnillä kyselin tuosta endosta kun siitä on ollut monessa ketjussa niin paljon puhetta. Lääkäri sanoi siihen, että ei näe mitään endoon viittaavaa mulla. On siis mm. tutkinut ultralla. Helpottavaa kyllä kuulla!! Vaikka ei kai sitä koskaan silti tiedä varmuudella kun ei ole leikkauspöydällä käynyt.

Hei, jännätäänkö me yhtään ketään tällä hetkellä? Mitkä teillä on kp:t naiset? Tulisi nyt vvv-plussa jo...

Hei ja roppakaupalla onnea teille matkaan! Kävin vilkaisemassa tiedän kuulumisia, ja hyvältähän ne näyttää, mahtavaa, siis enkeleitä on sittenkin olemassa, ainakin joidenkin eläömässä; itse en oikein koe tälle listalle kuuluvani, joten poistun takavasemmalle...
Onnea iloa ja hyvää jatkoa koko teidän perheelle, ja kaikille muillekin ketjulaisille hyvää ja syksyn jatkoa ja plussaonnea tasapuolisesti!