Oi, etelään!! Pääsispä

Nauttikaa lämmöstä kunnolla!
Mä en katsele yhtään mitä suuhuni laitan. Syön ja juon miten tykkään enkä mieti mikä olis sikiölle vaarallista tms. On meinaan tullut sen verran pessimistiseksi tän raskautumisen suhteen, että en viitsi sen varassa pelleillä ruuan ja juoman kanssa kahta viikkoa kuukaudesta... Ja eipä sikiölle PITÄISI aiheutua mitään vaurioita ennen kuin äiti tietää odottavansa (siis olettaisin, että kolmisen viikkoa oviksesta suunnilleen on tämmöstä aikaa). Mä luotan siihen. Jos nyt sattuisinkin tässä ihmeen kaupalla (tai siltä se ainakin tuntuu) raskautumaan, niin tuskinpa mitään morkkista tuntisin jos olisin syönyt jotain kiellettyjä ruoka-aineita (jota en edes muuten tiedä muita kuin maksa) tai ottanut vähän kuppia.
Btw... Ajattelin, että jos mä vaan kuvittelen noi nesteen valahtamiset. Olin ilman pikkuhousunsuojaa nyt koko illan (päivällä on pakko pitää, ettei töissä tarvii miettiä, alkoko menkat nyt tms.) ja noin 1,5 meni tuolla kanervia istuttaessa ulkona ihan normaalisti. Sit kun olin ne aanut ja olin sisään tulossa, niin ei jesta mikä lorahdus! Sit aattelin, että nyt ne oli aivan varmasti menkat, kun sitä tuli sen verran... Mutta EI. TODELLA omituista!!
Oli ihan pakko käydä kattoon äsken, mikä olis laskettu aika jos olisi tärpännyt ja kesäkuun lopulle menisi. Mutta en halua nyt ajatella tota vaihtoehtoa, koska jos ja kun ne menkat alkaa niin pettymys on ihan valtava muutenkin. Jotenkin olen tässä kuussa ollut vähän toiveikas kun oikein kunnolla on tullut tuohuttua peiton alla (tai no itse asiassa päällä ja vieläpä aina päiväpeiton päällä

) koko ovis-ajan ja pidemmänkin aikaa (silleen joka toinen päivä, paitsi juuri oletettuna ovis-päivänä oli pari päivää ollut väliä ja vasta ovista seuraavana päivänä tuli taas tehtyä. Jos se ovis siis oli lauantaina). Ei kyllä kannattaisi paljoa miettiä ja toivoa.
Juu istuttelin sitten kanervia tuolla pimeessä. Kävin tänään hakeen. Jestas, että olikin tosi komeita!!! Varmaan puolta isompia kuin mitä mulla on ollut yleensä. Ostin pari punaista ja yhden valkoisen. Tajusin vasta kotona kun olin jo istuttanut sen valkoisen ja toisen punaisen, että lumihan peittää sen valkoisen. Sitte aloin vielä niitä muuttelemaan, että laitoinkin siihen seinäastiaan kumminkin punainen. Sen valkoisen istutin sitten vielä semmoseen isoon astiaan, ja laitoin sen tohon ulko-oven viereen, minne ei lumi niin pääse. Kyllähän se siihen tuiskuttaa jos kunnon myräkkä on, mutta ei nyt ihan kaikki hiutaleet siihen sitten tule. Tietty havut nyt sieltä lumen alta sittenehkä pilkottaa joka tapauksessa
Kertokaapa muuten vähän itsestänne, ulkonäöstä! Ja ootteko kovia hoitaan itseänne. Ja miehestä myös
Mä oon tämmönen pieni, noin 160 cm ja normaalipainoinen. Hiukset vaaleat luonnostaan, aika lyhyet. Mä tykkään kovasti meikeistä ja niitä sitten kertyykin välillä vähän turhankin kanssa... En kyllä töihin yleensä meikkaa kun puuteri, poskipuna, ripsiväri, mutta välillä laitan myös rajaukset ja luomiväriä. Juhliin/bilettään panostan sitten kunnolla, mutta en mä silti mitään maskia naamaani laita.
Mies on aika pitkä, 185 cm ja semmonen ronski. Käy salilla ja silleen... Sillä on ruskeet hiukset ja myöskin rillit. Ei meikkaa kovinkaan usein töihin, juhliin sit vähän. Heh, no ei sentään...