Vuoden yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Molly kyseli niitä kp:iä. Tänään täällä menossa kp 14 ja SUUREKSI yllätyksekseni ovistesti näytti jo tänään TOSI vahvaa tummaa viivaa. Eli sänkyhommia tiedossa illalla... Mä kun olin varautunu 7 tikulla, ja eilen aamullahan unohdin testin tehdä. Nyt ei siis mennytkään kuin 2 tikkua. Yleensä lh-huippu tulee mulla kp:n 16-18 paikkeila, on tää epäsäännöllinen kierto sit p---stä. Oliskohan niillä viime kierron lopun lugeilla jotain tekemistä tämän kanssa?

Molly kyseli niitä kp:iä. Tänään täällä menossa kp 14 ja SUUREKSI yllätyksekseni ovistesti näytti jo tänään TOSI vahvaa tummaa viivaa. Eli sänkyhommia tiedossa illalla... Mä kun olin varautunu 7 tikulla, ja eilen aamullahan unohdin testin tehdä. Nyt ei siis mennytkään kuin 2 tikkua. Yleensä lh-huippu tulee mulla kp:n 16-18 paikkeila, on tää epäsäännöllinen kierto sit p---stä. Oliskohan niillä viime kierron lopun lugeilla jotain tekemistä tämän kanssa?

Rizzu, kotiin sieltä ja äkkiä hommiin :) Peukkuja täältä suunnasta.

Piukki (meinaan aina kirjoittaa pikkui) älähän nyt vielä periksi anna... Aina täytyy toivoa! Helppohan se on tietty täältä huudella kun itsellä on kp 7 ja ovista kohti. Silloinhan se mielikin on yleensä tosi jees ja toiveikas taas. Sitten yleensä oviksen jälkeen kun ei alakaan tuntemaan mitään oireita niin pikku masis iskee. Vuoristorataa mennään, ylös, alas.

Heippa kaikille!!!

Tiedoksi kaikille tasapuolisesti. Nyt vika selvis miksi testi ei näyttäny plussaa.
Itse testiliuskat oli/on jotenkin viallisia. Vaimoni teki apteekin raskaustestillä ja noilla toisilla vielä testin, apteekin testiin tuli 2 viivaa ja toiseen 1 viiva. Vaimoni tilas jostain netinkautta noita ""paskoja"" testejä, muistaakseni joku ""mammaksi"" se tais olla. No 9 kpl maksoikin 20€ sisältäen postikulut ja apteekin testi maksaa jotain 5,40€ kpl

Terkuin Timo

Moikka vaan kaikille!
Huh huh..täällähän on käyty tiukkaa vääntöä todenmukaisuudesta. Onneksi asia on ratkennut onnellisesti jotenka onnea vielä kerran Timolle ja Tiinalle.

Ihana tunne pitkään aikaan työt on taas alkaneet oikein kunnolla ja saa muutakin ajateltavaa kuin lapsenteon. Vaihteeksi ihan virkistävää pistää tarmonsa muuhunkin.

Omasta navasta: kiertopäivä taitaa olla jotain 25/28-36, en ole oikein kärryllä. En tiedä miten tässä kierrossa käy. Mun mielestä missattiin flunssalla mahdolliset ovis ajankohdat, mutta kumminkin selvät ovislimat oli tosi myöhään eli kp 20-22...ja silloin kyllä oltiin kylvöhommissa...saas nähdä kuis meitin käy..Vieläkin on epänormaalin kostea olo tuolla alapäässä...(Yitän kaikin tavoin painaa toivon päätä alas, etten taas tippuisi kovin korkealta)

No niin nyt onkin taas palattava työn ääreen..Kuulumisiin!

Ja Piukki tosiaan älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Kävitkö jo siellä ultrassa?

Ultrassa kävin muistaakseni toissaviikolla... Siellä näkyi molemmilla puolilla munasoluja ja se mittaskin niitä ja näytti kaikin puolin ihan normaalilta.

Vitja mulla nytkin holahti taas jotain. Ihan ku pahimmat ovislimat. Mutta menkkakivut ja naama+rasvoittuva selkä kertonevat karua totuuttaan...

Seksiä on kyllä ollut varsin hyvään tahtiin, eli ei siitäkään pitäisi olla kiinni. Kaipa sitä jossain sitten vikaa on. Tiiä sit missä. Kaipa se jossain vaiheessa selviää. Ai, maha kipee...

Terse.
Ihan kademielellä lueskelen teidän juttuja, kun seksiä riittää. No jospa meilläkin tilanne jotenkin helpottuisi. Ollaan varaamassa piakkoin aikaa lääkärille keskustelua varten, kun ollaan nyt päätetty, että lähdetään kokeilemaan niillä muutamilla mieheltä löytyneillä siittiöillä mikroinjektiota. Tai siis uusi koepala otetaan mieheltä sitten lähempänä varsinaista toimenpidettä. Mutta ensin siis jutellaan lekurin kanssa, ja käydään läpi kaikki mitä siihen liittyy.

Mä oon nyt pudonnut ihan kärryiltä mitä kaikkea täällä ketjussa on puhuttu ja kerrottu. Pahoittelen, on vissiin tullut tuijoteltua tosiaankin omaa napaa vain. Siitä sen verran, että kp15 nyt menossa, mutta nythän mä en noita niin laskekaan.

Joku galluppikin oli, että kerääkö jotain tiettyä astiastoa tai jotain. Mä en varsinaisesti, joitain suosikkeja on, mutta olen ostellut sekaisin valkoisia astioita, ja kirkasta lasia. Olen pelkistetyn ystävä, väriä en suosi ruokailuastioissa. Muissa kipoissa sitten ehkä sitäkin enemmän.

Kiira: aiotko vallan hylätä meidän ketjun, kun sanoit, ettet enää tunne kuuluvasi tänne? Harmillista mutta kukin tekee fiiliksiensä mukaan.

Olikohan täällä tosiaan kellään oikein kunnolla jännäystä päällä? Vitsi, mä melkein haikeudella ""muistelen"", millaista on jännätä hulluna, mutta nyt kun on taukoa ollut, niin on saanut vähän etäisyyttä kaikkeen omaan ""touhotukseensa"". Ja voihan olla, että vielä ennen vuoden vaihdetta mekin jännätään ja silloin oikein tosissaan ja aiheesta :) Mutta koetan olla menemättä asioiden edelle, mullahan kun on se paha tapa ennakoida ja kuvitella tilanteita etukäteen - nyt on tosissaan toppuuteltava itseään.

Aika kiva ilma, tekisi mieli mennä kotiin haravoimaan. Pikku pakkasia odotellessa...

Ai sullakin Piukki on ollunna normaalia kosteampi kierto. Mulla on kanssa pukannut naamaan näppyjä, yleensä ennen menkkoja voi tulla yksi tai kaksi näppyä...nyt niitä on ainakin kuusi (ja muuten mulla ei näppyjä ole).
Moni raskautunut on sanonut et voi tulla tosi menkkamaisia tuntemuksia ja kummiskin plussaa on sen jälkeen pamahtanut. Eli pidä vaan lippu korkealla ja kiroillaan vasta sitten kun on aihetta! :)

Niin, no periaatteessa en oo kyllä luovuttanut vielä. Mutta yritän nyt olla elättelemättä liikoja toiveita. Ainiin ja kp on kyllä tänään 29/~34 eli laitoin aiemmin ihan väärin... En jaksa pysyä näissä mukana ollenkaan. Mut kattellaan!

Ainiin ja mä en kerää mitään sarjaa. Kaikki astiat pitää kyllä olla samanlaisia, mutta ostan jotain halpaa sarjaa aina 12 kerralla niin ei tarvi miettiä ja keräillä. Seuraava investointi onkin Ikean tosi-halpis lautassarja. Laskin, ettei mene kuin noin 20 euroa niihin vaikka ostaa koko satsin :) 60 senttiä kipale. Kunhan vaan saan joskus raahauduttua sinne... Kivoja, yksinkertaisia, valkoisia.

Piukille tsemppiä jännäilyyn. Ja kosteat paikat saattaa olla merkki suuntaan tai toiseen, monet raskaana olleista ystävistäni ovat todenneet valkovuodon lisääntyneen raskausaikana. Eli ei vielä kirvestä kaivoon.

Mutta siihen gallupiin mun piti osallistua: Meillä on valkoinen Teema ollu käytössä jo pian 10 vuotta. Ekat sain yo-lahjaksi ja kun kotoa muutin, ne ovat olleet ahkerassa käytössä. Lisänä on tummanvihreää Kartiota laseissa. Harmi vain, että ne siellä Iittalassa muuttelee aina värejä, joten tuota tummanvihreää ei oo saanu enää vuosiin. Laatikossa odottaa kirkkaat Kartio-lasit.

Viinilaseja mulla on Tallinnasta raahattuja halpiksia Bohemia-kristalleja, niissä ei ole mitään laser-leikkauksia, ainoastaan jalka on semmoinen kantikas. En pidä ""kruusatusta"". Nyt kerään Iittalan Essenceä. Ja aterimina on myös saman konsernin (Hackman) Savoniat, ""juhla-aterimina"" Artik. Taidan olla astiahullu, huomaan sen kun nyt tässä näitä listailen...

Olen siinä mielessä ristiriitainen, että haluaisin kaikkia ihania astioita ja sisustustuotteita, mutta en haluaisi säilyttää missään mitään romuja. Säilytystilaa on asunnossamme aika vähän ja se luo kyllä rajoitteita astiaostoksille. Noh, olemme seuraavaksi hankkimassa Ikeasta uutta hyllystöä, siinä olisi vitriinit mukana!

Heissan kanssasisaret!

Huh - olen jo pudonnut teidän kyydistä kun en ole pariin päivään päässyt koneelle. Ainakin Piukki ja Mariska jännäilee tällä viikolla - ++++++++ teillepäin!!! Ja tietty Timolle paljon onnea plussauksen johdosta!

Itelläni on kp 8 ja tässä vielä ihmettelen että tuleekohan se ovis viikonloppuun vai ei. Jos ei niin inssi olis edessä :) , jos tulee niin sitten inssi siirtyy marraskuun puolelle:(

Oletteko muuten käyttäneet ovulaatiotestejä ja jos olette niin minkä merkkisiä? Ite ole tilannut netistä acon testejä, ostanut Prismasta (jokin fertyl tai sinnepäin) testejä ja nyt sitten viimeksi ClearBlue testejä. Ehdottomasti paras oli tuo jälkimmäinen eli Clear Blue. Se oli tosi selkeä, helppo ja kaikista tarkin. Tein itse asiassa vertailun tolla Clearbluella ja sillä Fertyl (?) testeillä. Kun CB näytti ekana päivänä yhtä vahvaa plussaa ja seuraava päivänä tosi vahvaa plussaa niin toi Fertyl näytti melkein yhtä vahvaa viivaa koko ajan. Ainoo huono puoli tossa CB:ssä on että se on kaikista kallein ovis-testi. Pakkaus sisältää 7 tikkua ja hinta oli netissä EUR 31. Apteekin hinnoista en tiedä mutta joku sanoi että jotkut Prismatkin myy noita testejä ja että olisivat pajon halvemmat kuin esim. apteekissa. Itse ostin yhden paketin suoraan lääkäriltä ja hinta oli EUR 25. Onko kellään tietoa että saako jostain vielä halvemmalla?

Hienoa Molly että olette päässeet nyt alkuun tutkimuksissa. Kaikki meni ainakin meillä tooosi nopeesti, käytiin yhteensä varmaan 4-5 kertaa lääkärin luona joka tutki ensin molemmat ja sitten tietty multa tutkittiin toi ovulointi, onko putket tukossa vai ei jne. Se on varmaan miehelle kuin miehelle ""heikko-hetki"" kun tulee puhetta simppa-näytteen antamisesta - niin se oli meilläkin - mutta hei - sihen ne miehen tutkimukset oikeastaan jäävätkin jos kaikki on kunnossa. Meitä naisiahan sitten tutkitaan, ronkitaan ja syötetään hormoneja....Noh mutta tämänhän kestää ihan mielellään kunhan lopputulos olis sen mukainen d:)
Mulla on vähän sama ton endon kanssa että mitään siihen viittaavaa ei edes ole, mutta koska sitä ei välttämättä ultralla pystytä havaitseman eikä sellasta verikoketta ole jolla se pystyttäisiin selvittämään niin eihän sitä ikinä tiedä..mutta en kyllä haluais turhaan leikkauspöydälläkään mennä.

+++ kaikille!!!

Hellurei!

Täällä lusitaan kp2:sta :(. Aargghhh... On se kumma miten mieli rupeaa kehittämään kaikenmaailman oireita. Tosin tänäkin aamuna mua vielä yökötytti takahampaita pestessä ja hirmuinen väsymys on koko ajan päällä... En tajua... Työkaverini kehoitti mittaamaan sokerit, onko ne koholla. Ajattelin joku aamu itse ne mitata. En tajua mikä voi väsyttää näin... Kaipa tämä on sitä vauvahulluutta, hajoaa jo pääkin kun vauvaa toivoo niin kovasti... Kaikkea sitä alkaa kehittelemään itselleen kun oikein kovasti jotain toivoo.

Juu, jännäilyt on ainakin meillä jännätty. Kyllä nyt alkaa näyttämään siltä, että alan vain odottelemaan niitä menkkoja joka kuu enkä jännää mitään muuta... Kyllä muistan vielä kun vuosi sitten innolla joka kuukausi odottelin mahdollista tärppiä, mutta ei enää... Innostus on laskenut. Laskin muuten huvikseni, että tämä oli 13. yrityskierto...

Galluppiin... Minä kerään Arabian paratiisi sarjaa ja muumimukeja. Paratiisi on vaan niin vietävän kallista, että sitä sarjaa kerään vielä pitkään ;). Nyt on kuudelle hengelle kahvikupit aluslautasineen, kahdet syvät ja matalat lautaset, vati ja kannellinen kuppi. Tuossa paratiisissa viehättää muoto ja kuviot. Astiat on myös hyvin käteenkäypiä ja jämäkköjä. Muumimukeja on nyt kertynyt neljä. Ensimmäisen ostin kirpparilta ja siitä se innostus lähti :).

Mutta sellaista tännepäin. Jännäillään me nyt vielä muiden puolesta, muutama taisi vielä odotella alkaako menkat vai ei.

Hannamarille pahoittelut :/

Rizzu, saiko mies kyytiä eilen? :)

Mä olen tämän reilun vuoden aikana kerran kokeillut ovistikutusta aconeilla. Mulle ne ei oikein sopinut kun ei saanut testata aamupissasta. Mä en töissä ala sellaisten kanssa pelailemaan keskellä päivää ja illallahan on jo juonut niin paljon vettä päivän mittaan että pelkkää hailakkaa viivaa näytti. Tosin vkl en pysynytkään enää samassa testausajankohdassa niin kuin ohjeissa neuvottiin, vaan testasinkin poikkeuksellisesti aamupv ja sain vahvat viivat?... Tiedä sitten, kaipa ne toimi ja ovis oli silloin? Tää oli siis toukokuussa. Halvathan ne kyllä oli ettei sen puolen. Heh, saikohan tästä sekavasta selostuksesta nyt mitään selvää.

Pioni, aika samoissa mennään, mulla tänään kp8. Pidän ihan älyttömästi peukkuja, että sulla ovis ei tulisi vielä viikonloppuna ja kerkeet siihen inssiin! Mä en muistanutkaan, että sulla oli sellainen edessä! Onko tää eka inssi teillä? Millä mielin, jännittääkö?

Itse ei pysty vielä täysin eläytymään ja asettumaan toisten inssi- tms. tilanteisiin kun on vasta ihan alussa näiden tutkimusten kanssa. Toivoo vaan niin kovaa, että tärppäis luomusti ennenkuin edes tarvis alkaa meittimään jatkojuttuja... Pahinta kuitenkin tietysti aina pelkää, ja miettii, että minäkö täällä sitten seuraavaksi kirjoittelen, että ""ensviikolla inssiin""... Kun eihän mun pitänyt tässäkään tilanteessa ikinä olla, että vuoden päästä vielä ihmettelen miksei oo tärpännyt. Huooh...

Tsemppiä jokaiselle meistä!!

Ps. Piukki, pidähän meidät ajantasalla

Kp3 ja menkat näyttää loppuneen. Olipa ne nopeasti lusittu ohi! Itseasiassa en edes muista milloin mulla ollut näin niukat menkat! Oikeastaan vain kp1-2 tuli vuotoa, mutta tänäänkään ei olisi edes sidettä tarvinnut. Kipujakaan ei ole ollut yhtään! Kummallista...

Tänään lähden ostoksille. Pitää etsiä joku hyvä ulkoilupuku, kun pitää tuon koiran kanssa ulkoilla päivittäin tuolla kylmässä syysilmassa... Jotain piristystä edes, shoppailu auttaa aina kun ottaa päähän.

Joo, olen samaa mieltä Mollyn kanssa. Minäkään en osaa vielä niin eläytyä inssiasioihin yms. muiden ketjulaisten kanssa, kun en ole itse edes vielä aloittanut tutkimuksia. Tosiaan ensi viikolla menen papaan ja aloitan sillä tavoin. Toivottavasti siinä ei näy mitään.

Heh, joo sai mies kyytiä, vaikkakin on se NIIN vaikeaa, kun tietää ettei tätä nyt tehdäkään huvin vuoksi. Taisi siinä kylvätyön jälkeen pari kyyneltäkin mun poskelleni vierähtää... Sanoinkin miehelle, että melkein toivois jo pääsevänsä niihin hoitoihin, niin ei tarttisi seksielämää keskittää tähän kylvämiseen. Mutta onneks sentään pystymme vielä näihin hommiin! Saas nähdä saako se kyytiä vielä tänäänkin... (sillä on synttärit!)

Tein huvikseni niitä ovistestejä tänäänkin ja näytti jopa vielä vahvempaa viivaa kuin eilen... En kyllä 100%:sesti luota noihin Prisman/Cittarin Fertesteihin, oon kuullu juttua, että ne näyttäis ""kesto-ovista"", siis jo ennen varsinaista. Aionkin nyt katsoa, kuinka monta päivää ne näyttää plussaa. Mutta Mollylle voisin suositella niitä, koska ne pitää tehdä nimenomaan aamuvirtsasta. Eli voisit kokeilla. Eivät ole hurjan hintaisia.

Hannamarille multakin pahoittelut. Joka kerta kierron alussa minäkin päätän, että nyt en enää jännäile enkä laske päiviä, mutta kummastipa vaan oviksen aikaan alkaa tuijottaa sitä kalenteria!

Piukki ja Mariska: infotkaahan jännäystilannetta!

Ei kannata niitä ovistestejä enää jälkeenpäin käyttää. Se voi näyttää pitkäänkin sitä vahvaa viivaa... Mieluummin sit aloittaa vaikka seuraavassa kierrossa vähän aikaisemmin niin näkee, että kuinka se viivan vahvuus muuttuu. (Tietty toivotaan, ettei seuraavaa kiertoa tule ;))

Hannamari, mullakin oli viimeksi tosi niukat menkat. Vai olikos se nyt sitten toissa kerralla. Ihan ihmeellistä.

KP 30/~34. Mahakivupuja välillä ja liukasta on. Eli entiseen malliin.

Hei,
Ajattelin myös tulla piiitkän tauon jälkeen jotain kirjoittamaan. Kovasti tuntuu tapahtuvan täällä kaikenlaista (etenkin Timon+vaimon tilanne puhututtaa näemmä). Itse en osaa siihen kommentoida; tuskin tarvitseekaan, mutta toivottavasti raskautuminen olisi tapahtunut ja onnellinen odotus alkamassa. Itse olen kyllä voinut pahoin ja oireillut ties kuinka monesti, mutta kuvittelua ollut kaikki=(
Omasta navasta sen verran, että menossa kp 11 ja kierto siis jotain (22)25-27. Hiukan heittoa ollut viimeaikoina ja saanut olon hiukan huolestuneeksi. Apteekista meinasin ostaa vaihteeksi ovistestit, mutta olivat törkeän kalliita...yli 30 e ja vain 5 kpl. Tilasin kympillä kotitestit.comista 7 kpl ja äsken tikutin ensimmäisen...todella haalea viiva, joten ei mitään tietoa oviksesta vielä. Toivon, että mahdollinen ovis löytysi ja jaksaisimme pöllyttää peittoja ahkerasti (välillä tympii sekin). Ensivkon ollaan etelän lämmössä ja taitaa olla otollinen aika ohi sitten. Mietin vaan, että täytynee nauttia kohtuudella alkoholia reissulla, JOS sattuisi niin, että olisi tärpännyt. Miten te muuten menettelette ns. kiellettyjen ruoka-aineiden kanssa varsinkin oviksen jälkeen? Mahtaakohan sillä olla niin merkitystä?

Mariska kyseli gallup-juttuja... Mä kerään Arabian Lumi-asioita, Elegian-aterimet on, kristallisia laseja, Villeroyn New Wave-astoita jonkun verran ja Arabian Egot on arkikäytössä ja niistä tekisi mieli pieniä mokkakuppeja. Vanhat lasitavarat ovat ihania ja varsinkin ns. pienet aurinkomaljakot aivan ihania...niitä on vasta 2 kpl ja maksavat maltaita=(

Tervehdys kaikille!
Voi Piukki peukut pystyssä sulle! Toivottavasti toi sun ""märkyys"" ja vatsa nippailut merkitsisivät alkanutta raskautta. Itselläni kanssa vielä kosteaa menoa ja sitten rinnat on sivusta vähän kipeytyneet, mikä kyllä saattaa viitata ihan hyvin menkkojen tulemiseen..

Mä oon tilannu kotitestit comista kanssa testejä.

Täytyy mennä! Moi

Oi, etelään!! Pääsispä :) Nauttikaa lämmöstä kunnolla!

Mä en katsele yhtään mitä suuhuni laitan. Syön ja juon miten tykkään enkä mieti mikä olis sikiölle vaarallista tms. On meinaan tullut sen verran pessimistiseksi tän raskautumisen suhteen, että en viitsi sen varassa pelleillä ruuan ja juoman kanssa kahta viikkoa kuukaudesta... Ja eipä sikiölle PITÄISI aiheutua mitään vaurioita ennen kuin äiti tietää odottavansa (siis olettaisin, että kolmisen viikkoa oviksesta suunnilleen on tämmöstä aikaa). Mä luotan siihen. Jos nyt sattuisinkin tässä ihmeen kaupalla (tai siltä se ainakin tuntuu) raskautumaan, niin tuskinpa mitään morkkista tuntisin jos olisin syönyt jotain kiellettyjä ruoka-aineita (jota en edes muuten tiedä muita kuin maksa) tai ottanut vähän kuppia.

Btw... Ajattelin, että jos mä vaan kuvittelen noi nesteen valahtamiset. Olin ilman pikkuhousunsuojaa nyt koko illan (päivällä on pakko pitää, ettei töissä tarvii miettiä, alkoko menkat nyt tms.) ja noin 1,5 meni tuolla kanervia istuttaessa ulkona ihan normaalisti. Sit kun olin ne aanut ja olin sisään tulossa, niin ei jesta mikä lorahdus! Sit aattelin, että nyt ne oli aivan varmasti menkat, kun sitä tuli sen verran... Mutta EI. TODELLA omituista!!

Oli ihan pakko käydä kattoon äsken, mikä olis laskettu aika jos olisi tärpännyt ja kesäkuun lopulle menisi. Mutta en halua nyt ajatella tota vaihtoehtoa, koska jos ja kun ne menkat alkaa niin pettymys on ihan valtava muutenkin. Jotenkin olen tässä kuussa ollut vähän toiveikas kun oikein kunnolla on tullut tuohuttua peiton alla (tai no itse asiassa päällä ja vieläpä aina päiväpeiton päällä ;)) koko ovis-ajan ja pidemmänkin aikaa (silleen joka toinen päivä, paitsi juuri oletettuna ovis-päivänä oli pari päivää ollut väliä ja vasta ovista seuraavana päivänä tuli taas tehtyä. Jos se ovis siis oli lauantaina). Ei kyllä kannattaisi paljoa miettiä ja toivoa.

Juu istuttelin sitten kanervia tuolla pimeessä. Kävin tänään hakeen. Jestas, että olikin tosi komeita!!! Varmaan puolta isompia kuin mitä mulla on ollut yleensä. Ostin pari punaista ja yhden valkoisen. Tajusin vasta kotona kun olin jo istuttanut sen valkoisen ja toisen punaisen, että lumihan peittää sen valkoisen. Sitte aloin vielä niitä muuttelemaan, että laitoinkin siihen seinäastiaan kumminkin punainen. Sen valkoisen istutin sitten vielä semmoseen isoon astiaan, ja laitoin sen tohon ulko-oven viereen, minne ei lumi niin pääse. Kyllähän se siihen tuiskuttaa jos kunnon myräkkä on, mutta ei nyt ihan kaikki hiutaleet siihen sitten tule. Tietty havut nyt sieltä lumen alta sittenehkä pilkottaa joka tapauksessa :)

Kertokaapa muuten vähän itsestänne, ulkonäöstä! Ja ootteko kovia hoitaan itseänne. Ja miehestä myös :)
Mä oon tämmönen pieni, noin 160 cm ja normaalipainoinen. Hiukset vaaleat luonnostaan, aika lyhyet. Mä tykkään kovasti meikeistä ja niitä sitten kertyykin välillä vähän turhankin kanssa... En kyllä töihin yleensä meikkaa kun puuteri, poskipuna, ripsiväri, mutta välillä laitan myös rajaukset ja luomiväriä. Juhliin/bilettään panostan sitten kunnolla, mutta en mä silti mitään maskia naamaani laita.
Mies on aika pitkä, 185 cm ja semmonen ronski. Käy salilla ja silleen... Sillä on ruskeet hiukset ja myöskin rillit. Ei meikkaa kovinkaan usein töihin, juhliin sit vähän. Heh, no ei sentään...

Terppi!
Mitkäs kiertopäivät sulla on Piukki meneillään? Koska meinaat viimeistään testailla? Kyllä oot siinä oikeassa että kohta sais niitä plussia ruveta tulemaan oikein roppakaupalla! Peukkuja siis!

Kuvaus itsestäni: mä oon tämmöinen pieni, pyöreä, punapää. Ja mun mies on semmoinen pitkä, hoikka, ruskeahiuksinen...perus suomalaisen näköinen mies. (Ihana sinisilmä:))
Mä tykkään kanssa meikkailla, muttei mulle ole ongelma olla ilman meikkiäkään. Nyt kun työt on lähtenyt käyntiin niin meikkailenkin enemmän. Kun olin kotona esikoisen kanssa niin en viitsinyt hiekkalaatikolle mentäessä puuteria tupsutella.

Omasta navasta: tänään ehkä jotain 27/28-36..sama meno jatkuu, rinnat ehkä vähän raskaammat kun normaalisti. (voi ihan hyvin kertoa siitä että menkat ovat alkaneet)

Joo mäkin olen ihan vihreenä kun joku pääsee etelän lämpöön..paitsi vaikka mulla kova matkakuume onkin niin mä en uskalla lähteä yhtään minnekkään..on niin paljon tapahtunut kaikenlaisia asioita tuolla maailmalla. Mutta eipä niistä enempää etten onnistu pilaamaan jutuillani toisen matkakuumetta.

Kuulumisiin!

Huomenta tytöt!

Mä en kans yhtään katsele tai varo mitä suuhuni pistän tai mitä/kuinka paljon juon alkoholia. Ihan yrityksen alkuaikoina olin ehkä pikkasen varovaisempi alkoholin suhteen kierron loppuvaiheessa mutta come on, vuosi takana niin ei paljon viitsi hössöttää... Hui miten kyyniseksi sitä on jo tullut.

Piukillahan on jännät paikat! Pidät meidätkin kauheessa jännityksessä... Milloin aiot testata? Nyt en taas muista mitkä kpt sulla oli menossa. Ja jollain muulla oli kans kierto ihan loppuvaiheessa, oliko se Mariska?...

Hauska toi ulkonäköjuttu! Itse oon huomannut, että sitä kuvittelee päässään tietyn nicin tietyn näköiseksi :) Mitäs arvelisitte mollysta? Antaako nimimerkki mitään viboja mihinkään suuntaan? Mä olen siis vaalea kans, pitkät suorat hiukset. Noin 168 cm ja aika hoikka. Normaalipainoinen varmaankin. Olen kyllä aika tarkka ulkonäöstä, täytyy myöntää... Töihin perusmeikit niinkuin Piukilla, biletysmeikki sit rankempi. Panostan jonkun verran voiteisiin ja hoitoihin. Silleen sopivasti. Ja hiustuotteet on kampaamosta. Raikkaan näköinen pitää olla, iho, meikki, tuoksu ja hiukset ja sit vaatteet piste iin päällä! Mies on (yllätys yllätys omasta mielestäni) ihanan komea tapaus, pitkä ja urheilullinen.

Kai tässä täytyy ryhtyä töihin...

Mä kuvittelin Mollyn punertavatukkaiseksi! Jotenkin nimimerkki viittaisi siihen mun pikkupäässäni :)

Kp:t on nyt 30/~34. Oon taas ollu ihan sekasin näitten kanssa, muistaakseni jo eilen kuvittelin, että on 30... Masu menkkakipeä edelleen eikä mitään muutakaan uutta. Jotenkin tuntuu, että vois vaikka tänään menkat alkaa. Tosin näin luulin jo toissapäivänä... Mutta katotaan. Jos ei ole maanantaihin mennessä alkanut, niin tilaan varmaan sillon testejä netistä ja testailen sit tiistaina kun ne tulee. TAi no oikeestaan haen varmaan jo maanantaina testin jos on aiheellista. Mutta tuskinpa on. Tuntuu nyt vaan ihan täysin normaalilta menkkaololta. Mahakivut, finnejä pukkaa, rasvainen iho, rinnat ei yhtään kipeet niinkuin ei yleensäkään jne. Mikään ei nyt viittaa SIIHEN paitsi toi vuoto. Mutta mutta, pettymys on taas kerran kyllä suuri.