Vuoden yrittäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osa 6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivotus hyvän joulun...

Hei vielä aatonattona,
Oon ollut tosi iloinen, samoin kuin molly, tästä ketjusta. Ootte ihania juttukavereita!!

Nautitaan joulusta ja muutamasta vapaapäivästä! (Eikä ajatella vauvoja ollenkaan, niin jospa tammikuussa onkin ""vahinkoplussia"" pilvin pimein ;)

mun täytyy myös todeta, että teidän kans on ollu erityisen kiva jakaa ajatuksiaan, ilojaan ja surujaan. Vuoden viimeiset viikot menivät tosi nopeasti ja innolla ootan uutta vuotta. Toivottavasti plussa-tuulet puhaltaa myrskylukemin ensi vuonna. Olkoon vuosi 2006 hedelmällinen vuosi meille kaikille. =)

Nyt ajatukset kääntyvät hetkeksi pois vauvoista ja nautin joulun tunnelmasta. Ja Mä henkilökohtaisesti yritän iloita niistä hyvistä asioista, joita olen elämääni saanut.

Joulun halaukset kaikille tämän ketjun kirjoittajille ja teidän läheisille!

Huomenta tytöt!

Ja HUH, kyllä nyt on tullut syötyä suklaata, pipareita ja joulutorttuja koko vuoden edestä taas!

Ketjusta päätellen meillä kaikilla ollut muita asioita mielessä tänä jouluna, kovin hiljaista on ollut! Tai no, mä olen vaan ollut laiska kirjoittelemaan, kyllä ne vauva asiat silti mielessä on pyörinyt. Pikkasen. Lähinnä sen takia, koska ovis sattui nyt jouluun ja piti yrittää tehdä beibeä :) Mikäs sen romanttisempaa! Itse asiassa ovis taitaa olla päällä parhaillaan sillä eilen aamulla ovisviivat oli tasavahvat tai ehkä aavistuksen verran plussapuolella. Tänään on kp18/28-32 enkä edes viitsinyt testailla enää mutta kokemuksesta osaan arvata että nyt olis varmaan pärähtänyt testiviivaa vahvempi tulos. Illalla pitää vietellä mies ja ehkä huomennakin vielä varmistaa, hih!

Onko täällä ketään muita nyt välipäivinä vai onko kaikki radioskuggassa jossain vanhempiensa luona sukuloimassa koko viikon?

Pistäkääpä tytöt vähän koopeita muistin virkistämiseksi, onko meillä ketään jännättävää lähiaikoina? Muutenkin saa tulla juttuseuraksi :)

Pepin tavoin toivon, että vuosi 2006 vihdoin olisi meidän kaikkien kirjoittajien vauvavuosi!

Hei..yritän pysyä ketjussa mukana:)

Mulla oli tietenkin Joulun aikaan hilloviikot...jotn nyt kp6/26-28, meniköhän toi merkintä nyt oikein? Nooh, kuitenkin ovista odotellaan. Tikuttaa aion jälleen. Sitä oon tehnyt jo jokusen kerran. Ihan oman mielenterveyden vuoksi sitä teen ja innoissani pompin kun bongaan kaksi viivaa. Sais vaan ne kaksi viivaa muuhunki testiin!

Lotta se taitaa olla ainoa täällä linjoilla mun lisäksi :)

Minä olen kans tikuttanut ovista nyt 3 viimeistä kiertoa, lääkärin määräyksestä se eka kierto ja sen jälkeen jäin ""varmistus-koukkuun"". Nyt olen oppinut niin taitavaksi että mulla ei mene kuin yksi tai kaksi tikkua kuukaudessa kun sen verran hyvin osaan aavistaa milloin se ovis on. Tuntuu tosiaan hyvältä saada ne kaksi viivaa - edes ovistikkuun, heh. Tulispa vaan raskaustestiinkin joskus. Mitäs te muut, läträättekö kans noitten kaa?

Mua vaivaa ehkä pikkaisen nyt sellainen oviksen jälkeinen alakuloisuus. Tiiättekö kun on sellainen tunne, että jaaha, nyt se on sitten taas ohi ja tuntee itsensä niin pieneksi ihmiseksi joka ei kuitenkaan tavallaan pysty vaikuttamaan tähän asiaan ja luonnon kulkuun kauhean paljon. Ja voihan se olla jotain hormonaalistakin. Kaikkemme kyllä tehtiin tällä kertaa ja ajoituksesta ei ole ainakaan kiinni! Mitäs te muut tytöt luulette siitä, että oliskohan parempi antaa siittiöiden levätä ja kerätä voimia (hih) päivän verran aina välissä eli voiko joka-päivä-tahti oviksen aikaan olla liikaa?

Mitä uudenvuoden suunnitelmia sulla on Lotta? Ja muilla jos olette palaneet maisemiin? Meillä on kotibileet tiedossa kaveriporukan kanssa, jeei :)

Annan viesti oli varmaan tarkoitettu mulle... Ovisplussa kp17, toimintaa kp13,15,16,17,18,19. Täytyy sanoa, että tuo viimeinen varmistus ei ehkä mennyt ihan luonnollisen himon pikkiin, mutta ihan hauskaa oli silti eikä onneks kauheesti kyllästytä :)

Meillä kylvetään ovulaatiotestin viivojen aikaan ennen ja jälkeen. Välillä joka päivä ja välillä joka toinen pvä. Ei mitään pakkopullaa...aina ei vain jaksa/huvita.

Mä kanssa oon jo oppinut saamaan oviksen kiinni yhdellä tai kahdella tikulla.
Eli jos nyt jotain positiivistakin tässä yrittämisessä niin on ainakin pakko ollu tutustua omaan kehoon ja eritteisiin :) :)

Uutta Vuotta juhlimme kotosalla. Sisko perheineen tulee kylään ja ehkä muutakin porukkaa. Saunotaan ja juopotellaan ja lasketaan pulkalla mäkeä :)

Samanlaista uudenvuodenmeininkiä siis tiedossa :) Aiotteko ottaa skumppaa? Mikä on suosikki? Meillä on joku lahjaksi saatu aito shamppanjapullo kaapissa, en muista merkkiä, pitää laittaa kylmään ja tuhota lauantaina. Lisäksi aion juoda kuoharia, Asti Ganciaa, se on yks mun lemppareita. Tosi makeeta mutta kun sitä ei liian usein ja liian paljon juo, niin se on ihanaa!

Huomenna teen varmaan lyhyempää päivää töissä. Jos en kerkee piipahtamaan täällä ennen viikonloppua, niin pitäkäähän hauskaa pulkkamäessä!

Heipsan! Pikaiset omanapa-kuulumiset. :) Joululoma on nyt vietetty, ja töissä ollaan taas. PLÄÄH! Kp28 menossa ja menkkanippailujen perusteella tätiä odotellaan. Naistentautien polille meen sit syynättäväks maaliskuussa, kirje odotti lomalta palatessa. Siellä sit sovitaan se laparoskopia-aika, jos sekin lääkäri on sitä mieltä, että endoa on.

Mutta palaillaan taas. Ainii, kiva kuulla Molly, että meni pöllyyttelyt kohilleen. Ahkeria olitte kyllä! ;)

Täällä taas!

Omaa napaa ensin: ovis tuli ja meni, tällä kertaa tunnistin sen helposti. Peitot pöllyyteltiin silloin, muuten on ollut harvinaisen rauhallista seksin suhteen tässä kierrossa. Jännäillä en nyt jaksa, odottelen vaan sitä helmikuun Naistenklinikan aikaa. Hieman pitää pitää taukoa... Poissa täältä en kuitenkaan osaa olla ;)!

Joku kyseli siitä, kannattaisiko antaa siimahäntien levätä vai laittaa ne matkaan esim.päivittäin. Me ollaan kokeiltu kumpaakin ja kaikki tietääkin tulokset :). Muutamassa kierrossa seksiä harrastettiin vain oviksen aikaan, ennen ovista oltiin selibaatissa (mikä onkin aika rankka juttu...). Joissain kierroissa sekstailtiin vuorostaan lähes päivittäin, joka sekin on muuten loppujen lopuksi aika raskasta... Gyne sanoi kerran mulle, että joka kolmas päivä kun on yhdynnässä, on mahdollista tulla raskaaksi. Siis tuo on tarpeeksi säännöllinen tahti. En sitten tiedä...

Uudenvuoden suunnitelmat on vielä vähän hakusessa. Ajateltiin lähteä keskisuomeen, mutta nyt jotenkin on veto täysin poissa ja ajateltiin jäädäkin tänne. Saa nähdä muuttuuko mieli... Autoasiat taas mietityttää, nimittäin oltiin kolarissa tapaninpäivänä... Ajatelkaa miten ironista, ajettiin 250km kotiin ja 5km ennen kotia rysähti! Mutkassa karkasi vastaantulevalta auto käsistä ja tuli suoraan meidän auton nokkaan. Nyt on poliisitutkinnat kesken, ne tekee ihan rikostutkimuksen tuosta. Mutta kyllä vituttaa, nimittäin kerroin varmaan edellisestä kolarista jonka ajoin joku kuu sitten Passatilla... Juuri korjaamolta palanneena se joutui sinne uudelleen...

Tälläista tänne... Eli ihmeempiä ei kuulu...

Hyvää Uuden Vuoden odotusta!

Omaa napaa: Kp 29/24-30 elellään ja hitusta nippailua on ajoittain ollut. Olin ihan varma, että tänään alkaa kun on pari kertaa osunut torstaille.
Tää on todella rasittavaa odotusta ja vessassa juoksen tarkistelemassa. En jaksa uskoa, et ne nyt ei alkais, enkä uskalla toivoa, mutta positiivisella mielelläkin pitäis olla... Ristiriitaista. Ainut lohtu on jos/kun ne taas alkaa, että aika lääkärille on varattu.

En ole käyttänyt ovistikkuja, kuin muistaakseni kahdessa kierrossa joskus kesällä. Tunnen oviksen oireista aika selvästi.

Meillä lakanoita on pöllytelty fiiliksen mukaan. Välillä peräkkäisinä päivinä ja välillä vaan esim. joka kolmas pv.

Vieläkö ootte nostaneet jalat ylös? Onkohan siinä muuta taikaa, kuin ettei ainakaan ulos valu...

+

Pakko käydä huhuilemassa teitä täällä välillä. Malin mikä tilanne? Milloin meinaat mahdollisesti testailla? Peukut ja varpaat pystyssä. Jännäileekö kukaan muu?

Oikein hauskaa Uutta Vuotta Teille kaikille. Tuokoon vuosi 2006 tullessaan paljon vauvoja! :)

Mariska ja Tiitiäinen 9+0

Vippelle pidän vielä hurjasti peukkuja kuitenkin!! It aint over til it's over! :)

Malinille myös peukutuksia!

Ja toivottelen nyt jo kaikille HYVÄÄ UUTTAVUOTTA! Tuokoon uusi vuosi tää elämäämme uutta säpinää - ja paljon plussia!

IIIIK!
Ihan pakko tulla kertomaan mitä sain synttärilahjaksi! Kaksi viivaa raskaustestiin!!!

Kaksi vuotta ilman pillereitä ja viimeinen vuosi kokonaan ilman ehkäisyä ja nyt ensimmäistä kertaa testi näyttää positiivista! En meinaa uskoa todeksi ja toivottavasti pysyy mukana. Soitin miehelle töihin ja oli kyllä aika ihmeissään.

Pitäisi siivota ja leipoa, kun illalla tulee vieraita, mutta täytyy myöntää, ettei nyt pysty kyllä oikeen keskittymään. Sen verran sekaisin olen.

ONNEA Malin!!
Perässä tullaan:)
...toivottavasti.

Uuden vuoden juhlia järkätään ja piti sitten raketitkin ostaa, vaikka pidän sitä kyllä hieman pöllönä rahan käyttönä:(

Kylvetty on siemeniä...mutta tulosta katotaan sitten joskus. En hirveesti toiveile enää, ettei taasen pety. Kyllä vissiin meidänkin olis jo aika hakeutua tutkimuksiin.
Oliko teistä joku TRE:ltä? Oon aikas lailla noita kunnallisia palvelja vastaan, joten yksityisten palvelut kiinnostaisi.

PlussaOnnea meille kaikille:)

SYLIN TÄYDELTÄ ONNEA MALIN!!!! :D

Ihanaa, että käy välillä näinkin, antaa toivoa meille muille!

Vietin joulua itä-suomessa metsän siimeksessä, joten viime kättärikerran jälkeen en ole päässyt kertomaan kuulumisia. Kävi ilmi, että mulle oli tosiaan tehty se munatorven tsekkaus silloin keväällä laparoskopiassa, joten onneksi sitä ei nyt tarvinnut tehdä (ja onneksi lääkäri itse sanoi sen ennen mua, muuten olisi mennyt luotto...). Varoituksen sana tytöt, se on ilmeisesti aika kivulias operaatio (ainakin jos on tuketta), koska lääkäri sanoi joku kolme kertaa vastaanoton aikana, että voit huokaista helpotuksesta, kun sitä ei tarvitse tehdä. Mutta mutta, jotain tosiaan löytyi. Eli se pco kuten epäiltiin aiheuttaa mulle sen, että ei ole ovista, ainakaan viime kierrossa sitä ei ollut. Turhauttavaa. Lisäksi miehen siittiöitä oli vähänlaisesti, mutta se saattoi olla vaan tilanteen tuoman paineen vaikutusta ;) Sitä tutkitaan vielä, ja olihan niitä sen verran, että toivo ei ole menetetty. Sain nyt clomit, jotka aloitan ensi kierrossa. Toiveet sen suhteen on vielä tässä vaiheessa korkealla.

Nyt on siis kaksi vuotta ilman ehkäisyä takana ja vuosi kunnon yritystä. Saisi jo nyytti alkaa saapua tähän maailmaan. Tämän kierron suhteen en usko, että tärppäsi - tietty jos ei ole ovista mutta muutenkin puuhailut jäi vähän väliin mökki/perhejoulun vuoksi. Tietysti sitä kuulostelee näitä mahakipuja ja muita oireita... Nyt kp 19, primojen tuottaman säännöllisyyden ansiosta odottelen menkkoja alkavaksi 9.1. tienoilla.

Vautsi molly, te ootte todella jaksaneet peuhata, täytyy ottaa mallia teistä... ;)

Vuodenvaihde lähestyy, varmaankaan en ehdi vierailla täällä ennen sitä, joten iloista vuodenvaihtumista ja rutkasti onnellisia hetkiä vuodelle 2006!!

Kiitos kaikille onnitteluista!
Kyllä te varmasti myös onnistutte. Itsekin olin jo heittänyt melkein kirveen kaivoon. Eikä vieläkään uskalla juhlia, mutta olen kuitenkin plussan saavutuksesta ylettömän onnellinen, kävi jatkossa miten tahansa.
Olen juossut vähän väliä tarkistamassa testitikun viivoja ja tuleva isi on soitellut töistä suurinpiirtein kerran tunnissa ;)

Moikka!

Mahtavaa, huippua, ihanaa!!! ONNEA MALIN!!! Minä täällä tuulettelin ja hihkuin ilosta plussastasi, kun palasin taas koneen ääreen joululta. (Mies vähän ihmetteli, kun puhui kaverinsa kanssa puhelimessa... hih)

Hannamari, ei luovuteta vielä. Uusi vuosi on toivoa täynnä!

Mikäs Vippellä on tilanne? Jospa ne ""vihlaisut"" oiskin nyt muuta, kuin menkkoja...

Mariska, ootkos voinut hyvin alkuraskauden aikaan?

Hyvä, että se Nasupin tutkimus selvisi, ettei tarvitse tuplata... Jospa ne ovikset alkaisivat nyt clomeilla ja raskauskin! Kiva kuulla, että jotain selvyyttä saitte tutkimuksissa.

Omaa napaa: kp 14 (muistaakseni) nyt, ja ovis vielä tuloillaan. Hurja väsymys vaan vaivaa... Perheitä ja sukulaisia nähtiin joulun jälkeen oikein roppakaupalla. Kotiuduttiin vasta eilen illalla ja tänään jo kävin töissä. Tuntuu, että voisi nukkua vuorokauden putkeen. Kai se on tämä vuodenaika.

Mites muut jaksatte? Rentoa perjantai-iltaa!

Siis ihanaa, Onnea paljon Malin. Kärsivällisyys palkitaan! Kyllä te muutkin viellä plussan saatte. Toivottavasti pian!

Kaisla kyseli alkuraskauden vointeja..just kävin pönttöä tervehtimässä. Välillä on ns. parempia päiviä väsymyksen ja etomisen suhteen ja sitten on näitä huonoja. Mutta en valita! Ensi viikolla on ensimmäinen neuvola, varhaisultrassa kävin ennen joulua ja siellä sykekkin jo näkyi.

kaisla: kp29/24-34 meneillään. En tiä, tarskohan huomenna testata, jollei täti oo tullu kylään ennen sitä.. Skumppaa kuitenkin olis tarkoitus vähän maistella. Tai sitten ei, jos hyvin käy.. ;) Vihaan kyllä negatestiä yli kaiken. Yhtään mitään oireita ei oo, noita menkkatuntemuksia alavatsassa lukuunottamatta.

Terveiset sairaalasta!

Mun kohdalta sit selvisi noi ihmeelliset vatsakivut. Tapanin-pävän iltana alkoi taas ihan tuskalliset krampit. Seuraavana aamuna sit tk:seen ja siellä otettiin kokeita. Tulosten perusteella mut lähetettiin keskussairaalaan, jossa tutkimuksia jatkettiin. Kirurgi tutki (umppari-epäily) mut ei se ollu sitä. Sit menin gynelle ja johan alko lyyti kirjottaa. Mun oikean puolen munasarjan luona on joku iso tulehduspesäke joka nyt on tulehtunut ja mä jouduin olemaan ti-pe sairaalassa. Nyt lääkekuurit jatkuu kotosalla ja kuhan tulehdus saadaan kokonaan pois, on edessä luultavasti leikkaus, jonka yhteydessä tarkistetaan onko johtimet tukossa. Onko täällä ketään joka ois ollu, tai tietäis jotain tollasesta tähystysleikkauksesta. Nukutetaanko siin vai onko vaan joku puudutus? Hieman mieltä kaivertaa....

Et mun kohdalla tää loppuvuosi on menny enemmän ja vähemmän huonoissa merkeissä. Onneksi tää asia kuitenkin nyt selvisi ja päästiin sitä hoitamaan, mutta vauva-asiat on jäissä nyt jonkun kuukauden ajan. No ehkä on kuitenkin nyt tärkeintä saada itsensä kuntoon ja katsoa asiaa sit uudelleen.

Kaikesta huolimatta....OIkeen mukavaa vuoden vaihdetta kaikille!

Yhteistyössä