Yli vuosi yritystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurjasti onnea Timo!!!!!! Ihan tässä liikuttuu, kun noin monen vuoden yrittäminen vihdonkin palkitaan. ONNEA!!!

Joo, tää uusi sivusto on ihan peestä. Tää leiska on tosi amatöörimäinen ja tökkivä. Kaikki on sekavaa eikä mikään tunnu olevan paremmin. Ensin ajattelin, että hyvä kun nyt ketjun eri sivut valitaan ylhäältä, niin ei tarvitse skrollata koko sivua ensin alas. Mutta sitten tajusin, että jos tosiaan lukee koko sivun, niin seuraavaa sivua ei sitten voi valita alhaalta, vaan pitää skrollata takaisin ylös. Voi järjen riemuvoitto, mikä parannus. Ja: olenko keskivertoa tyhmempi, mutta jos haluan päästä esim. lapsettomuus-keskusteluun täältä vauvahaaveista, niin miten se onnistuu? Takaisin Ellien pääsivulle ja sieltä keskusteluihin jne.? Liian työlästä, vanhassa sivustossa oli sentään vasemmalla navigointipalkki. Noh, tulihan purnattua jostain, kun muutenkin on niin turhautunut olo :)

En saanut pongattua ovista viime viikolla, enkä usko että sitä juhannuksenakaan oli. Eikä me kyllä oikein onnistuttu puuhastelemaankaan, kun sitä porukkaa oli siellä mökillä niin paljon... Eli eipä tarvitse meidän jännäillä tässä kierrossa, masentavaa. Täytyy yrittää pitää katse vaan tulevassa lomassa, joka meillä alkaa samaan aikaan kuin mollylla.

Meillä oli juhannuksen vietossa mukana serkkuni 2-vuotiaan tyttärensä kanssa. Mulla ei ole tähän asti oikein kummoista vauvakuumetta ollut, vaikka se oma lapsi halutaankin, niin en ole mikään hirmuisen lapsirakas ihminen, joka aina olisi hyörimässä lasten kanssa. Mutta tämä pikku tyttönen oli niin uskomattoman ihana, siihen se vaan munkin kainaloon kiipesi mehua juomaan. Oikein sydäntä kivisti tämän oman tilanteen vuoksi. Tahtoo myös pikkuisen tytön! Tai pojan! Ja masennus alkoi taas hiipimään... Ja tänään kaveri synnytti myös tytön. Voih, vaikka sitä kuinka paljon yrittää olla onnellinen muiden puolesta, niin on se vaan välillä niin hiton vaikeaa. Miksi muille suodaan onnea, mutta meille ei?

Molly, viime kierrossa kun ovuloin, niin mun alavatsa oli ihan megakipeä toiselta puolelta. Eli ehkä sulla on vaan niitä normaaleita ovistuntemuksia. Tiesithän, että niitä kipuja voi olla ovista ennen, sen aikana ja jälkeenkin, erityisesti jos munis on ollut iso. Eli ei muuta kuin peukut pystyyn, että lomalla et sitten voi nautiskella caipiroskia ;)

Purnasin tuosta, että ketjun eri sivuja ei pääse valitsemaan sivun alalaidasta, mutta nyt huomasin, että nyt sinne on se valikko ilmestynyt. Hups :) VANNON, ettei sitä ollut siinä aiemmin!! Ei, ei se ollut jäänyt multa huomaamatta ;)

Ehkäpä nämä sivut tästä kehittyvät koko ajan...

Hei!
Nasuppi; ei tuota valikkoa tuossa alareunassa aiemmin ihan oikeasti ollut...olisiko ilmestynyt tämän päivän aikana.
On näissä sivuissa ihan hyvätkin puolensa, mutta välillä kaipaa sitä vanhaa sivustoa. Minulla ainakin on koko sivuille pääsy tökkinyt pahasti välillä.
Pella; siis tarkoitin, ettei mulla ollut mitään ovistuntemuksia, jos mulla nyt sitä ovista oli silloin...ei kai nyt vielä todellakaan voi raskaustuntemuksia ollakaan, kun ei kai se kiinnittyminenkään tapahdu vielä, vai? Viimeksi kun mulla ovis todella oli, niin sen kyllä kans tunsi...
Molly; mulla on nyt kp 20 ja JOS ovis oli, niin se oli kp 16-17 tietämillä, eilen ja toissapäivänä minun alavatsa oli todella kipeä välillä ja on vieläkin, ihan kuin turvoksissa. Voisikohan se johtua jostain hormonitoiminnasta tai jotain.
Nyt ei ole niin odottava ja stressaava olo kuin edellisessä kierrossa, kun bongasin sen oviksen ja oli aivan varmaa, että se tapahtui. Nyt kun se ei olekaan niin varmaa, niin on asennoitunut ihan eri tavalla, siis tyyliin 'ei tärpännyt taaskaan...'. Mutta niin mulle kävi esikoisen kanssakin eli se plussa tuli kun sitä vähiten odotti.
Aurinkoisia ja lämpimiä plussatuulia kaikille!

ONNEA Timo&vaimo, mahtavaa!
Näillä plussilla saadaan toivoa meille kaikille...ja mullekin, vaikka se isukki yhä uupuukin:D

Täällä kärvistelen siis taustoilla edelleen. Kaikki ihan ok. Bongasin jopa kivan pojankin, mutta kait se karkuun lähti kun olin sitä heti nakittamassa isukin rooliin:D Pitää vissii pitää ne "oikeat" mölyt mahassa ja kokeilla toisenlaista tekniikaa...
Mukava oli Juhannus silti!

Tsemppihalit kaikille!! ja plussia++++++++++

Voi vitsi, kiroilin jo eilen ettei se mun viesti lähtenytkään, oli nimittäin sivujen kanssa suuria ongelmia. En päässyt edes lukemaan sitten enää. Mutta onneks jäätelötarjoilut meni kuin menikin perille :) Katotaan onnistuuko tänään paremmin tää mun kikkailu täällä. Nasuppi, allekirjoitan jokaisen sun kommentin myös näihin sivuihin liittyen, arg. Vaikka yks hyvä pointti on tosiaan se, että pystyy näkemään yhden kokonaisen sivun kommenttiketjun kun vastailee - ei tarvii niin kauheesti yrittää muistella mitä kaikki juttelikaan.

Ihana se sun serkun tytär Nasuppi, tahtoo tosiaan kanssa. Hei ja Kiiralle piti sanomani mahdollisimman ystävälliseen sävyyn, ettei varmaan kellekään meille tänne yli vuoden yrittäneille (kaksikin vuotta jo yritystä takana) tarvi muistuttaa että niitä lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan jos luoja suo. Joo kiitos, tiedossa on.

Ihania ootte Vippe, Pella ja Nasuppi. Lohdutukset ja kannustukset tuli kyllä tarpeen, tänä aamuna kun iski ihan kauhee kiukku ja synkkä mieli taas. Alavatsaa nipistää edelleenkin vähän. Toivottavasti tosiaan se olisi megamuniksen jälkimainingeja eikä mitään vakavampaa. Kai niinkin sitten voi käydä, että to aamu on vahva viiva ja munis irtoaakin vasta sunnuntaina? Ja nää olis nyt sit niitä munasarjan jomotuksia kun jättimunis on matkustanut läpi. Pitäis varmaan vaan unohtaa koko homma ja todella yllättyä sit jos olisikin tärpännyt. Epäilen vaan että tämä mun ärsyttävä mielentila viittaa vahvoihin pms oireisiin myös.

Hmm, jospa ryhtyis töihin. Ei vaan oikein nappaa nyt kun tuli päätettyä lomasta joka alkaa PIAAAAN! :)

Oho! Nyt vasta huomasin eiliset viimeiset viestit! On tää kyllä kun muija ei osaa käyttää näitä uusia sivuja. Tai sit sivusto pelleilee mun kustannuksella ja muuttuu koko ajan.

Kalat - nyt ei muuta kun peukutusta kehiin! Ja kivaa kun tuntuu ettei tarvi nyt niin stressata. Ja jos odotukset ei oo korkealla niin eiks se niin mene että pessimisti ei pety :) Jännä toisaalta että meillä on molemmilla alavatsa kipeä just tässä vaiheessa. Äh, turha nyt yrittää yllyttää tai hehkuttaa. Eihän tässä muuta voi kuin odottaaaaaa...aaaaa.....aaaaa. Aika matelee.

Lotasta oli kans kiva kuulla! Tsemppiä sinne!

Kaisla on vissiin lomalla, oispa kiva kuulla miten menee ja miten voit!

Mollylle, anteeksi jos loukkasin, purkasin pahaa mieltäni nyt väärään osoitteeseen myönnän ja pyydän anteeksi, mutta huonona selityksenä sanon, tuolla eräässä toisessa ketjussa, osui silmiini, että joku kirjoitti että pitäisi hankkia lapsi keinohedelmöityksellä, kun mies ei halua lisää lapsia, siis tarkoitin ettei kaikki saa lapsia edes niin, mutta tehän sen tiedättekin, halusin vain muistuttaa, ettei hoitoihin hakeutuminen ole mikään tae onnistumisesta, yritän jatkossa pitää mölyt mahassani ja olla vaivaamtta teitä, ei en itse ole loukkaantunut sinut huomautuksesta, minä kirjoitin väärään paikkaan kommenttini, pyydän vielä kerran anteeksi, mieleni on vain maassa, mutta ei ole tarkoitus teitäkään loukata eikä pahaa mieltä tartuttaa ... Onnea elämiinne!

Voi ei, Kiira, ei ollut tarkoitus mitenkään sättiä, sori! Varmaan yhdellä jos toisellakin meistä välillä hermot vähän kireellä... Itse ainakin havaitsin tänään niitä tuttuja pms oireita ja kaikki vaan ärsyttää. Älä häviä täältä mihinkään vaan tule jatkossakin juttelemaan jooko! Pahaa mieltä pitää tietysti saada purkaa johonkin eikö. Ja vaikka nyt tuntuisi siltä, että tämä homma oli nyt tässä teidän osalta, niin ehkä kuitenkin jossain vaiheessa haluaa tuulettaa fiiliksiä tai tiedä vaikka keräisit uusia voimia ja vauvahaaveet jatkuukin jossain vaiheessa pian. Tsemppiä sinulle Kiira!

ONNEA Timo+vaimo!

Itse vietän parhaillaan kesälomaa, tosin viimeinen viikkon menossa. Reilu viikko sitten tahdoimme toisemme ja nyt pitäisi totutella "rouvas-elämään" ;). Lähinnä ongelmia tuottanut uuden sukunimen käyttö, se kun meinaa unohtua. Raskaus on edennyt hyvin, viikkoja nyt 16+4. Kahden viikon päästä on jo rakenneultra! Hirveästi pelottaa että meneehän kaikki hyvin, toisaalta nautin tästä ajasta.

Hyvää kesän jatkoa kaikille! Puhaltakoot plussatuulet tähän ketjuun!

Heipsan taas!
Surffailin vähän vitamiineista netissä, kun yks mun lääkäriopiskelijaystävä suositteli ovulaation parantamiseen B6-vitamiinilisää (vaikuttaa kuulemma progesteronitasoihin). Törmäsin sitten tämmöseen foolihappo-B6-B12 lisään (Tri Tolosen Foli-B comp.strong), jota aattelin alkaa popsia ja pistän miehen samalle kuurille, sillä "myös tulevan isän kannattaa ottaa foolihappoa, koska se lisää siittiöiden määrää ja parantaa sperman laatua." Sitten myös greippimehua taas kokeillaan.. Eiköhän se tästä kuulkaa. :)

Heissan kaikki haaveilijat!

Pakko hehkuttaa heti alkuun: ONNEA TIMO JA VAIMO!!!!!
Aivan mahtava juttu,että vihdoin saitten vauvan matkaan! Nyt vaan rauhallisin mielin eteenpäin ja nauttikaa onnentunteista!Ihanaa!

Vipelle pahoittelut. Itku, miten kiva juhannus sai tylsääkin tylsemmän lopun! Pieni kankkusen poikanenkaan ei varmasti tuntunut pettymyksen jälkeen. *halaus*
Lohdutuksen sanat on niin kliseisiä, mutta ymmärrät varmaan, että ollaan harmissa mukana=(

Meidän jussit meni mukavasti niinkuin pitikin; viiniä, ruokaa, saunaa, pelejä, tanssia ja laulua=) Oli mukavaa seuraa ja mieli lepäsi. Puuhailut on t-o-d-e-l-l-a jäänyt lapsenkenkiin, että turhaa tässä täpisee kierron vaihteessa yhtään. Ovistuntemuksista ei oo tietoo..kp 14/25-27 menossa ja maha vaan on pömpöllään! Liekö syömisestä vai mistä. En oo tikuttanu, enkä haaveillu! Olo on jotenkin stressaantunut ja alavireinen..liikaa kaikenlaisia tekemättömiä asioita ja kateus "lapsellisia" ja odottavia kohtaan on nyt pahimmillaan. Plääh! Oonko mä nykyään aina näin pahalla tuulella?=O Ei vaan..ei saa tartuttaa pahaa mieltä muihin!
Nautitaan kesästä ja pidetään peukaloita, että kaikilla tärppi kävisi!

Hellou!

Voi vitsi että voi ihminen tuntea itsensä skitsofreeniksi, toissapäivänä kauheet kiukkuraivonpuuskat pienistäkin jutuista ja sen jälkeen olenkin ollut yhtä hymyä :) Elämä tuntuu vaan ihanalta ja mieli on taas aurinkoinen (eh, johtuisikohan osaksi siitä että enää pari päivää töitä ja sitten LOMAA).

Olen kyllä loman tarpeessakin, töissä on ollut aika paljon kaikkea ja kiirettä pitänyt. Nyt en ota mitään stressiä vaikka tiedän että jää tuhat juttua auki odottamaan mua, hoitakoot muut työkaverit osan niistä, mä en nyt jaksa edes miettiä. Oon ihan ihme manjana tuulella :) Sitä paitsi olen ihan satavarma, että pystyn loman ajaksi unohtamaan nämä vauvahaavejutut ihan täysin koska on niin paljon kivaa tiedossa, reissuja, mökkeilyä ja muuta ihanaa. Kyllä saa mieli levätä sitten kerrankin näistä huolista. Aion vaan lipittää siideriä ja viiniä ulkona kallioilla ja terasseilla cityssä, nauttia elämän ja kesän pienistä asioista, niin! :)

Vippe, hyvät vitamiinivinkit, kantsis varmaan itenkin kokeilla. Mutta ei nyt just... Sitten syksymmällä... Mitenkäs muuten menee?

Manna, sun juhannus kuullosti ihan samalta kuin minun! Ja puuhailut on täälläkin ollut nyt oletetun oviksen jälkeen todella vähissä. Tänään on kp... öööö... 24. Menee siis jännäilyt (who am I kidding) ensiviikon loppupuolelle varmaan ja silloin ollaan mökkeilemässä kaukana ulkosaaristossa. Yritän nyt kuitenkin jossain vaiheessa tännekin raportoimaan omanapaisia juttujani ja lukemaan teidän kuulumisia.

Mitä muille kuuluu? *huhuilee ja houkuttelee linjoille*

Jaahass, eritevaroitus sitten heti alkuun... Kirkkaanpunainen veritippa vessassa käydessä, tai se ohut veriläiskä oli itse asiassa kietoutunut kirkkaaseen kananmunanvalkuaislimaan (eh, ihanaa). Ja alavatsaa nipistelee edelleen samalla tavalla kuin aikaisemminkin oikealta puolelta. Tää voi nyt taas olla ihan mitä vaan, veikkaan että jotain tuhrua jo vain. Mulla on joskus aikaisemminkin käynyt näin, paitsi olisikohan se tuhru ollut vähän rusehtavaa niinkuin kuivunutta, mutta eiköhän tää siis jo enteile menkkoja. Ainakin alkuviikon pms kohtaus kielisi siitä.

Nooohh, ei voi kuin odottaa!

Heipsan! Molly, entäs jos se onkin kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa? Sitähän on monilla nimittäin ollut... Ja eikös nyt ois about viikko siitä oviksesta, eli juuri kiinnittymisen ajankohta..? Toivotaan, että olisi sitä!

Ah, mollyn kesäsuunnittelmat kuulosti loistavilta, sama juttu täällä. Kyllä kiitos, siideriä ja viiniä mökillä ja terasseilla, jesh. Ja Espan jazzitkin alkavat, sinne siis ja sitä kautta terdelle - joka päivä ;)

Mulla on ollut tosi paha masisviikko. Jotenkin mulle on nyt kehittynyt ihan hirveä lapsenkaipuu ja samalla totaalinen pessimistisyys omaa tilannetta kohtaan. Tuntuu siltä, ettei meille ikinä suoda omaa lasta. Argh, kauhee ajatus ja tiedän että nämä pelot pitäisi karistaa, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Nyt mulle ekaa kertaa on tullut ns. vauvakuume. Tähän asti on ollut helpompaa kestää tämä lapsettomuus, kun ei ole ollut varsinaista "kuumetta". Nyt on jotenkin tyhjä olo aina kun näkee vauvoja tai vaunuja työnteleviä äitejä. Huoh. Noh, ehkäpä tämä tästä, kun loma alkaa...

Vippe, kiitos vitamiinivinkeistä! Meitsi kokeilee heti!

Huomasin muuten hesarissa mainoksen uusimmasta Vauva-lehdestä, siinä on teemana lapsettomuus. On juttua mm. hedelmöityshoidoista ja ovistesteistä. Taidanpa käydä ostamassa, olisipa ensimmäinen kerta kun ostan vauva-aiheisen lehden. Tosin mieluiten ostaisin sen ihan muista syistä.

Me lähdetään tien päälle varmaankin viikonloppuna ja sitten muutaman viikon oon nettipimennossa. Teitä tulee kyllä ikävä :) Mutta vielä täällä pari päivää hengailen!

Huomenta tytöt!

Ja *HEHKUTUSTA* juhuuuuuu, viimeinen työpäivä ennen lomia meikäläisellä!! *tarjoaa kaikille lomapullaa*

Kiva kuulla Nasupista. Harmi vaan että fiilikset on vähän huonot. Tunnistan itseni tuosta kyllä, mulla oli samanlaiset tunteet tuossa toukokuussa. Tuntui, että nyt IHAN OIKEESTI olen valmis ja todella todella haluan sen lapsen ja kaikki raskaus-ja vauvauutiset sekä ympärillä olevat onnelliset perheet sai ihan masennuksen partaalle :( Kaikki oli päin peetä ja kyynelehdin ihan ihme jutuista ja olin muutenkin tosi haikeena ja paskana. Eiks Mannallekin iskeytynyt vakavemmin tajuntaan sellaiset lapsettomuusajatukset just samoihin aikoihin, muistaisin että surkuteltiin yhdessä. Voin lohduttaa sua Nasuppi, että tuokin pahin masis menee kyllä ohi. Tietty se tulee ajoittain varmasti takaisin, mutta ei varmasti ole jatkuvaa. Ikävää silti :(

Ja omaan napaan, tänään tuli normaalia tuhrua, sellaista vaaleanruskeeta mitä yleensäkin joskus tulee ennen menkkoja eli kyllähän tämän tietää jo taas. Sinänsä hyvä, että nyt en jätä teitä piinaavaan jännitystilaan kun lähden lomille :) Kai tästä on positiiviset puolet löydettävä. Tulis jo vaan ne menkat vaikka heti että niistä pääsis eroon mahdollisimman alussa lomaa.

Tulee olemaan kiireinen päivä tänään, joten ciao bellas, palaan taas viimeistään loman jälkeen! Ehkä pääsen koneelle jossain loman aikanakin. Tulee ikävä teitä! :)

Molly, ihan varmana on kiinnittymisvuotoa!! :) :) Nyt on peukut pystyssä! Voi kumpa, voi kumpa... :D

Täällä on nyt muutama päivä otettu tohtori tolosen nappeja. :) Mieskin ihan kiltisti on kuurille ryhtynyt. Kyllä niillä vitamiineilla on ihan varmasti vaikutuksensa, on niin hieno tää meidän elimistöjärjestelmä. Hih, hienoa Nasuppi että säkin liityt testiryhmään. Sain jo yhden toisenkin kaverin testaamaan. :)

Kaikille vielä kiitokset myötätuntohaleista. Kyllä se näemmä on niin, että tarvitaan joku tommonen mahalasku, että tässä herää ihan aikuisten oikeasti yrittämään. Nasuppi, mullakaan ei oo aiemmin ollut vauvakuumetta, mutta mulle on kans tullut sitä. Ihan tuskainen olo ei ole vielä muiden masujen/vauvojen ympärillä, mutta sainpahan ainakin taistelutahdon päälle.

Tänä vkl on taas piletystä tiedossa. Kivaa! :) Hih, kuka sitä juhannuksen juopottelua nyt enää muistaa. :D

Hannamarille vielä onnittelut rouviintumisesta. Ja hienoa että kaikki on mennyt hyvin!

Eipä tässä kummempia. Nasupille vielä oikein hyvää lomaa, meinkin tulee sua ikävä. :) Mollylle kans tietysti hyvää lomaa, mutta sää ilmeisesti pääset meitä kuitenkin välillä moikkaamaan?

Kappas Molly, oltiinkin samaan aikaan linjoilla. Nasuppi ja Molly lomilla, miten meidän ketjun käy.. No, ei auta, meidän muiden on aktivoiduttava. :D

Mutta onhan tuo nyt outoa, että on viikko oviksesta ja nyt jo tuhruttaa. Ei kuule, äläs luulekaan että mennään tuohon lankaan. :) Kyllä se nyt taitaa olla jotain ihan muuta. Vaaleanruskeasta ei kato vielä tiedä.. Vaikka pitäishän mun se tietää, kun niin karvaasti petyin juhannuksena.. No, toivon kuitenkin että sulle ei käy niinku mulle, se ei ollu kivaa. Mutta en pahoittele vielä kuitenkaan. ;)

Eih Molly, en usko että vielä näin aikaisessa vaiheessa on normaalia tuhruttelua, kyllä se nyt on sitä kiinnittymisvuotoa! Ihan varmasti. Vielä kun sulla on ollut sitä nipistelyä alavatsassa. Ymmärrän kyllä, että psyykkaat itseäsi sen huonomman vaihtoehdon varalle... Mutta me ainakin pidetään täällä toiveet korkealla ja peukutetaan sun puolesta!! Jännä nähdä sitten loman jälkeen, onko tullut plussia tähän ketjuun. +++++++++++++

Kiitos lohdutuksesta. Kyllä tässä alkaa olla jo vähän parempi mieli. Eilen grillailtiin hyvien ystävien kanssa, lipiteltiin viiniä ja pelattiin lautapeliä. Ahh, kesä. Kellään meidän parhaista ystävistä ei ole vielä lapsia eikä sellainen elämäntilannekaan vielä, joten heidän kanssaan on hyvä olla. Nyt mä olen tosiaan ajatunut siihen pisteeseen, etten oikein kestä olla "lapsellisten" seurassa. Kamalaa. En uskonut, että ikinä näin kävisi. Täytyy vaan nyt koittaa pitää se itse pahuus eli masennus loitolla, koska kun se tosiaan iskee, niin sitä on vaikea karkoittaa. Ja kaikkihan me tiedämme, mitä lapsettomuus voi omalle psyykkeelle ja parisuhteelle tehdä. Ei anneta sille valtaa!!! Onneksi meillä on täällä toisemme - vaikkakin vain sähköisesti :)

Jos en enää ehdi kirjoittelemaan ennen lomaa, niin ihanaa kesää kaikille!!! Palaan kehiin muutaman viikon päästä. Hankkikaahan sillä välin tänne plussia!

Piti vielä tulla kertomaan, että näin viime yönä unta, että äitini on raskaana! :o Mistähän sekin uni tuli..?! Äitini on 55-vuotias, ja siinä unessa hän pähkäili, että uskaltaako lähteä tässä iässä vauvaa pukkaamaan. Minä siinä sitten ajattelin, että he voisivat antaa sen lapsen meille kasvatettavaksi, jos eivät jaksa enää ryhtyä siihen - meille kun omaa ei suoda. Ihan hullua!! Kaikkea se tämä sekainen mieli kehitteleekin... Kaiken lisäksi äitini ei edes voisi enää tulla raskaaksi, ja tiedän sen kyllä. Hoh.

Vippe: Luin sun juttujas ja kerroit et aloitte syömään niitä tohtori tolosen nappeja niin kerro ihmeesä miten kävi, kun itsekin ostin miehelle niitä nappeja ja toivon kovasti että jotakin tapahtuu. Itse en ole niitä syönyt mut miehen laitoin kuurille. Ollaan yli vuosi yritetty ja kaikkea pitää kokeilla ennen kuin hoitoihin menoa... Mies aloitti vasta kuurin että kovasti toivotaan että tässä kierossa onnistaisi.. Vaikka aika monta kertaa saa pettyä noihin menkkoihin...

Ihanaa aurinkoista heinäkuista päivää kaikille tasapuolisesti!
Kp 27 menossa ja pakko viikonlopulle malttaa vain odotella tämän kolmannen clomikierron tulosta. Jos ei kp 32 ala muuttua kp 1:ksi, niin testit kehiin! En ole mikään kärsivällinen ihminen...Todennäköisesti menkat alkaa...hieman siis pessimistisyyttä peliin...mutta mitään tuntemuksia ei menkoista, tai liiemmin mistään muustakaan, ole ollut.

Lämpöistä heinäkuuta

Tuttuakin tutumpia tuntemuksia on teillä ollut. Se on totta Nasuppi, että sen pahimman masennuksen toivoisi pystyvänsä pitämään loitommalle, siinä kun niin helposti katkeruuskin nostaa päätään. Katkeruus taas tekee omasta elosta ihan myrkkyä.

Vippe, olen popsinut tohtori tolosta jo tässä maaliskuulta lähtien. Sori, kun en tajunnut jo silloin sitä teillekin vinkata. Etsin sen silloin, kun lapsettomuuslääkäri sanoi, että foolihappoa olisi hyvä syödä. Ei ole edes mitenkään kamalan kallista tuo tolonen.

Molly on pyrähtänyt kesälaitumille, liekö plussauutinen muassaan. No tulee varmaan kertomaan aikanaan. Kalojakin jännitellään.

ON: Täällä on taas syvyydet läpi käyty ja pikkuhiljaa taas helpottaa. Viime päivinä on ollut onneksi niin paljon tekemistä, että ei ole ehtinyt omaa napaa niin tuijottelemaan. Kaiken piti olla nyt niin hyvällä mallilla, joten nyt tuntuu, että viimeinenkin toivo on mennyt. Tottahan sitä voi vielä onnistaa, joskus, mutta positiiviselle luonteelleni epäominaisesti olen aika pessimistinen tämän asian suhteen. Pahoin pelkään, että oma älytön psyykkaukseni on kuitenkin tämän lapsettomuuden perimmäinen syy.

Mutta murheet syrjään ja aurinkoisesta ja lämpimästä kesästä nauttimaan!

Yhteistyössä