T
tyytyväinen vuokranantaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja pimpe:Alkuperäinen kirjoittaja Minja:Itse olen vuokranantaja. Yhteenkään asuntooni en ota luottotietojansa menettänyttä.
Kannattaisi varmaan miettiä asioidensa hoito etukäteen, eikä jälkeenpäin sitten itkeä, ettei saa asuntoa.
Menehän muija vittuun, jos ei ole mitään kerrottavaa.
Mikäs koira siellä älähti? Ei meidänkään sijoitusasuntoon ole luottotietonsa menettäneillä mitään asiaa. Kertoo ihmisen tavoista hoitaa asioitaan.
Ihan samaa mieltä olen kanssanne. Meillä "sijoitusasunto" kun emme raaskineet myydä perintönä saatua asuntoa pois kun sille saataa tulla tarvetta lasten lähtiessä opiskelemaan. Emme ajatelleet harrastaa hyväntekeväsyyttä kunb asunto laitettiin vuokralle ja kyllä tarkkaan otimme selvää vuokralaisten luottotiedoista ennen vuokrausta. Yksi nuoriperhe sitä asuntoa haki jolla luottotiedot meneet, joten heillä ei meidän vuokralaisiksi asiaa. Nyt on vuokralla vanhempi, asiansa hyvin hoitanut pariskunta ja vuokranmaksu sujuu.
Lisäksi huolehtivat asunnosta kuin omastaan, ei huolta että bilettäisivät ja hajottaisivat asunnon, kuten moni nuori tekee kun ei kunnoita toisen omaisuutta. Paljon on nähty näitäkin nuoria, jotka asuvat kuin pellossa toisen omassa ja asunto menee täysremonttiin kun vuokrasuhe päättyy...