Vuokraisitko sijoitusasuntosi ennemmin

Vantaan neito

Jäsen
08.09.2012
299
0
16
Jyväskylä
juuri omilleen muuttamassa olevalle nuorelle vai luottotietonsa menettäneelle, jolla nyt kuitenkin vakituinen työ ja asiat muutenkin järjestyksessä? Vai jättäisitkö tyhjilleen, jos näistä kahdesta vaihtoehdosta et haluaisi kumpaakaan vuokralaiseksi.
 
No en noiden infojen perusteella kyllä voisi päättää. Kyllä mä haluaisin tavata nämä tyypit. Uskon omaavani sen verran jäätävän ihmistuntemuksen, että päätös olisi sitten suht helppo.
 
Molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja. Sossu olisi kaikkien varmin maksaja, nuori saa asumistukea jonka voit vaatia suoraan sun tilille laitettavaksi.

Luottotiedot menettänyt on nyt kuitenkin töissä
 
Tytär vuokrasi oman yksiönsä 1,5 vuotta sitten juuri omilleen muuttavalle nuorelle. Vuokralainen oli tuolloin 19 v. On ollut oikein tyytyväinen vuokralaiseensa, vuokranmaksut tulevat säännöllisesti ja muutenkin vuokralainen on elänyt ihmisiksi.
 
Siis tottakai muutkin asiat vaikuttavat, kuin pelkästään ikä ja luottotiedot, tää nyt oli vain tällainen ajatus, joka sattui tulemaan tänään jostain mieleen. Mä itse voisin vuokrata kummalle tahansa, jos olisivat muuten asiallisen oloisia. Toki nuoren kohdalla esim. vanhemmat voisivat olla kenties takaajina ja luottotiedoton voi olla menettänyt luottotietonsa esim. exän töppäilyjen takia...
 

Similar threads

Yhteistyössä