Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
40m2, 1h+tupakeittiö+sauna, vesimaksuineen
~683?. Ja nousee viimeistään maaliskuussa, en vielä tiedä paljonko. Veikkaisin, että maaliskuun jälkeen menee 700 euroa rikki..
Ja joo, olen ollut asumisoikeusasuntojonossa nyt reilut puolitoista vuotta. Sinä aikana jono on saattanut lyhentyä ehkä muutamalla jonottajalla. :headwall:
ANTEEKS???

Siis tä? Miksi et hae vaikka ihan tavisvuokralle muualle? Kuka oikeesti maksaa YHSIÖSTÄ niin paljon et kolmiossakin tekis tiukkaa tuo summa.
Tervetuloa Helsinkiin asumaan... :headwall: Ja en siis asu edes kantakaupungissa, vaan merenrantalähiössä metroradan varrella. Matka keskustaan kestää vajaat 15 minuuttia.
Kaupungin asuntoon mulla ei olisi mitään jakoa, koska olen työssäkäyvä sinkku ja mulla on vakkariduuni. Enkä sitä paitsi ole tällä hetkellä edes kirjoilla Hesassa.
Lisäksi olen aika kranttu asuinalueiden suhteen, enkä halua muuttaa esimerkiksi yhtään nykyistä asuinpaikkaani idemmäksi.. Myös kulkuyhteyksien pitää olla hyvät (lue: metro tai juna), koska mulla ei ole autoa ja työpaikan tai oikeastaan työpisteen sijainti vaihtelee sen mukaan, mihin projektiin minut milloinkin tyrkätään. Tällä hetkellä projekti sijaitsee Espoon puolella, joten vuokran päälle tulee vielä seutulippu, joka ensi vuoden alusta lähtien maksaa 84,40?/kk.