vuokrankorotuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
jos vuokrankorotus on kuukauden alussa (esim. toukokuun) ja me maksetaan vuokra etukäteen esim 2 vk aikaisemmin.

pitääkö korotus maksaa ns. takautuvasti? olen sitä mieltä että ei koska olen maksanut kyseisen kuukauden vuokran ennekuin vuokrankorotuksesta tuli tieto tai edes yhtiökokousta oli pidetty.

olisin maksanut vaikka 6 kk vuokran etukäteen ni turha tulla jälkikäteen niitä karhuamaan.

eihän se vuokranantajan ongelma ole,jos te maksatte etukäteen vuokrat..toki hän on asiasta hyvin kiitollinen ja tyytyväinen,että on säntilliset vuokralaiset..mutta kyllä se korotus teitä koskee..

millon se ilmoitus tuli?

no todellakin ilmoitus pitää tulla ajoissa!!! eli nyt kyllä vuokranantajalta on tullut se ilmoitus liian myöhään..hmm..eli nyt sit jää vähän arvoitukseksi..

eli se korostus astuu voimaan TOUKOKUUSSA?

Mutta en millään muista kuinka kauan ennen vuokrankorotuksen alkamista siitä pitää ilmoittaa. Tuo aika mikä teillä on ollut, on kuitenkin ehdottomasti liian lyhyt.

Tuleepa mieleen eräs kammottava entinen vuokranantajani :headwall:

meillä on tullut jo joulukuussa ilmoitus, että vuokra nousee maaliskuussa, helmikuun alussa tuli jo lapukin miten paljon se vuokraa nousee....
mutta kehotan maksaamaan, perivät takaisin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
yhtiökokous pidetty 28 päivä meille tieto 29 päivä jolloin vuokra jo oli maksettu. vuokran maksun eräpäivä 8 pvä (seuraavaa kuuta).

ihan ajoissa tuli tieto vaikka ITSE maksoitte vuokran etukäteen...
eli kipittäpäs maksamaan sen korotuksenkin...

Yhteistyössä