Vuonna -54 syntynyt ja vaikeasti dementoitunut.. surullinen kohtalo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
dementoitua voi myös muusta syystä kuin sairaudesta, esim päähän kohdistuneen iskun seurauksena. Dementoitunut on vain se tila, jossa muisti ja kaikki muutkaan toiminnot ei enää kunnolla pelitä.

Mun isä dementoitui 50 vuotiaana. Kukaan ei tiedä syytä vaikka on monet neurologit ym lääkärit tutkineet ja tehneet lukuisia tutkimuksia. Nyt isällä ikää 70v ja on asunut palvelutalossa jo 10 vuotta.

Mun isä dementoitui 50 vuotiaana. Kukaan ei tiedä syytä vaikka on monet neurologit ym lääkärit tutkineet ja tehneet lukuisia tutkimuksia. Nyt isällä ikää 70v ja on asunut palvelutalossa jo 10 vuotta.

Mitä järkeä on nostaa lähes 20 vuotta vanha ketju, kun olisit voinut aloittaa ihan uuden ketjun?

Alumiinikattilat yleistyi jo 1900 luvun alussa. Ehkei silloin vielä hänen sairastuessa ymmärretty sen yhteyttä Alzheimeriin?

Yhteistyössä