S
S
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:tottakai kroppa muuttuu, itsellänikin ja painoa on tullu se 10kg lisää siitä mitä olin ennen lapsia. olen 23v ja kaksi lasta synnyttänyt. tällä hetkellä olen alkanut jumppaamaan että saisin itseäni kiinteämmäksi ja ehkä siitä sitten pikkuhiljaa painoa pois. olen onnellinen lapsistani ja miehestäni, joka rakastaa minua tällaisena kuin olen. vatsani on täynnä raskausarpia, mutta se muistuttaa noista kahdesta pienestä nappulasta! olet nyt äiti joka on arvokas asia, ja varmasti miehesikin pitää sinusta enemmän kuin jostain rakastajasta. olet hänen lapsensa äiti, tuskin hän mitään rakastajia huolii.
ole onnellinen perheestäsi!
Ehka vuoden tyhmin vastaus! Oletko tosissasi? Siis eiko ap. ole enaa nainen vaan ainoastaan aiti?
no voi jee, suokaa anteeksi, luin asian ensin niin että koko kroppa ei ole kiinnostava enää..kirjoitin tosi tyhmästi ja olis pitäny lukea teksti kahteen otteeseen. Anteeksi myös ap:lle. kaikki kiinteytyy ajallaan ja onhan siihenkin keinoja.. itse synnytin myös vuosi sitten ja ajatukset oli lähes samanlaiset. että voitte unohtaa kirjoitukseni. äidithän ne vasta naisia ovat! <3
Mä taas ajattelin sun kirjoituksen niin, että kyllä se oma kriittisyys helpottaa ajan myötä.
No sitä minä tässä lähinnä yritin ajaa takaa..
itse olen sen huomannut että kaikki näyttää paremmalta kun yrittää edes ajatella positiivisemmin, miehenkin kanssa menee kaikki paremmin!
Siis kun ajattelee positiivisesti, niin tunnottomuus seksissä ei haittaa? En voi oikeasti uskoa teidän vastauksia...