Vuosia kestänyt haluttomuus. Muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylmä

Vieras
Olen onnellisesti aviossa ja olemme olleet pitkään yhdessä. noin ylipäätään taaksepäin katsoessa tajuan, että minulla on ollut haluja vain teininä ja suhteiden alussa. Muutoin aina lerpahtanu ja pahasti!

Tässäkin liitossa mies on huomaavainen ja aivan ihana mutta...en esim saa orgasmia kuin itse omalla kädellä(en ole koskaan saanut), että toisaalta voisin kuvitella sen syyksi, että ei kai huvita vuosia jauhaa kun siitä ei saa sitä huippunautintoa :(.

Mies kärsii mutta ymmärtää ja jaksaa aina vaan odottaa. Ehkä siksikin, että saa tyydyttää ittensä aina jos menee ylivoimaiseksi, esim sängyssä illalla kun menemme nukkumaan. Mutta ei sen näin pitäisi olla.

On ollut hormoonitonta ja hormoonista ehkäisyä, eli ei silläkään selity. Kaksi lasta ja oma aika mulla olematonta jne mutta olin haluton jo ennen lapsiakin.

Joskus kun otetaan ajan kanssa ja ite osallistun itteni tyydyttämiseen, saan ehkä orkun piiiitkän ajan päästä ja sitten se on upeeta, mutta kun en jaksa alkaa siihen yli tunnin hinkkaamiseen, viimeksi oma käsikin jo väsyi. Ja sitten lapsikin heräsi itkemään huoneessa. Ja se siitä. Luovutin. Juu ja lantionpohjan lihakset on aivan romuna, onhan silläkin osansa, mutta ei nekään aina ole ollut ja silti haluton!

kysyin gyneltä etteikö apua saa muutakuin yksityiseltä ja niin kuulemma on. Seksuaaliterapeutti on yksityisellä ja omasta pussista menee. Ja rahaahan ei ole.
Eli sitten vaan kärsitään :(
Muita?

Ottakaa joku suristin mukaan sänkyyn, niin saat nopeammin. Vaikuttaa tosin siltä, että miehelläsi on oppimista naisen tyydyttämisessä. Varmasti juuri tuo orgasmittomuutesi vaikuttaa halukkuuteen.

Oletko kokeillut eri asentoja? Onko miehelläsi suuri vai pieni? Minä saan helpoiten, jos istun miehen päällä kasvot vastatusten joko polvet koukussa tai suorina jalat miehen jalkojen vieressä pitkänä. Liikun edestakaisin miehen vartalon suuntaisesti, ei siis ylösalas. Toinen lempiasentoni on sellainen, jossa mies istuu sohvalla ja minä hänen sylissään kasvotusten. Liikkuminen taas miehen vartalon suuntaisesti (hinkkaavasti), ei siis irtonaista pomppimista.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile näin:
Ottakaa joku suristin mukaan sänkyyn, niin saat nopeammin. Vaikuttaa tosin siltä, että miehelläsi on oppimista naisen tyydyttämisessä. Varmasti juuri tuo orgasmittomuutesi vaikuttaa halukkuuteen.

Oletko kokeillut eri asentoja? Onko miehelläsi suuri vai pieni? Minä saan helpoiten, jos istun miehen päällä kasvot vastatusten joko polvet koukussa tai suorina jalat miehen jalkojen vieressä pitkänä. Liikun edestakaisin miehen vartalon suuntaisesti, ei siis ylösalas. Toinen lempiasentoni on sellainen, jossa mies istuu sohvalla ja minä hänen sylissään kasvotusten. Liikkuminen taas miehen vartalon suuntaisesti (hinkkaavasti), ei siis irtonaista pomppimista.

Kiitos vastauksesta. Ollaan monesti harkittu hakea ystäväni suuresti ylistämä delfiinisuristin mutta aina jääny hakematta, unohtunut vain. Miehellä keskikoon ja ison väliltä eli oikein hyvä. Ollaan oltu lukuisissa asennoissa.

Yhteistyössä