Vuoto km:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Copper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Copper

Jäsen
06.08.2008
426
0
16
Jyväskylä
Moi!

Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta km:stä ja kysyisin teiltä, jotka ovat sen kokeneet... Mulla alkoi vuoto tiistai-iltana. Vaikutti ihan normaaleilta menkoilta, eli ei kovin niukkaa mutta ei runsastakaan vuotoa. Eikä ole tullut isompia hyytymiä. Eilen vuotoon ei tapahtunut suurempia muutoksia. Mutta nyt tuntuisi, että vuoto olisi hiipumassa. Pitäisikö km aikana tulla runsaampaa vuotoa ja niitä hyytymiä?

Neuvolan tätin kanssa sovittiin että teen r-testin kun vuoto on loppunut. Uskaltaisinko tehdä sitä jo lähipäivien aikana, jos vuoto loppumaisillaan? Vai onko HCG edelleen yhtä korkealla, vaikka olisikin km tullut? Olisiko vain parasta ultrata, niin näkee tilanteen... Pettymys on varmasti vielä suurempi, jos teen sen r-testin ja se näyttäisi plussaa vaikka onkin jo km tullut.

Moi!
Toivotaan, että vuotosi on ihan harmitonta. Aika vähäiseltä se kyllä kuulostaa.

Minä sain keskenmenon viime viikolla. Olin rv 7+0, kun alkoi ruskea vuoto (sitä kesti 3 pvää ), sitten rv 7+3 vuoto muuttui selvästi runsaammaksi, kuin menkkojen kovimpana vuotopäivänä ja sitä kesti 5 päivää. Joukossa oli myös hyytymäklönttejä (noin 0,5 - 1 cm halkaisijaltaan) Sitten tuli pari päivää vähän vuotoa ja nyt noin 10 vuotopäivän jälkeen vuoto on käytännössä loppunut. Myös kipuja oli aika paljon runsaimpina vuotopäivinä, mutta kipulääkettä en tarvinnut.

hCG:n laskunopeus on ymmärtääkseni hyvin yksilöllistä, joten itse en uskaltaisi r-testiin luottaa. Ultra olisi paras ja selkein tutkimuskeino tähän. Millä viikoilla olet menossa?

Pidän peukkuja puolestasi!

Olen viikolla 5+2 joten en tiedä näkyykö ultrassakaan vielä mitään... Kipua mulla ei ole ollut lainkaan, pelkkää menkkamaista jomotusta. Nyt ei enää sitäkään ja äkkinäisissä liikkeissä tuntuu pistoa mahassa, jos en nyt sitten kuvittele. Tavallisia raskausoireita siis :) Toivotaan parasta!

Niin ja jos joku tietää millä viikoilla aikaisintaan kannattaa mennä ultraan, niin voisitko vastata :) eikös se sydän ala näkymään joskus viikoilla 6+?

Yhteistyössä