Wanha ja huvittava uutinen ex-pm:n virhearviosta: ”Sanna Marin Reutersille: Suomen liittyminen Natoon epätodennäköistä”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
IL 20.1.2022

Pääministeri Sanna Marin (sd) toteaa Reutersin haastattelussa, että Suomen liittyminen Natoon nykyisen hallituksen toimikauden aikana on hyvin epätodennäköistä.

Nyt se yrittää sitten saada huomiota tämän ketjun kautta..
Mummo-ketjussa Vauva av:lla hän selitti rummo sanan merkityksen. Sana tulee sanoista ruma mummo.
Ikärasismi on ikävä ilmiö, kun se sattuu omalle kohdalle. Syntymävuottaan on mahdoton muuttaa.
Seiskassa on juttu Geena Davisista. Hän synnytti lapsensa lähemmäs viisikymppisenä.
Hänen eksä Renny aloitti uusien lasten hankinnan paljon vanhempana.

Mummo-ketjussa Vauva av:lla hän selitti rummo sanan merkityksen. Sana tulee sanoista ruma mummo.
Ikärasismi on ikävä ilmiö, kun se sattuu omalle kohdalle. Syntymävuottaan on mahdoton muuttaa.
Seiskassa on juttu Geena Davisista. Hän synnytti lapsensa lähemmäs viisikymppisenä.
Hänen eksä Renny aloitti uusien lasten hankinnan paljon vanhempana.

Ai tyyppi päivystää sielläkin. Kiirettä pitää, ei taida muuta ehtiä kuin kirjoitella perhepalstoilla aamusta iltaan, usein jopa yöllä.

Häntä juuri kehoitettiin joskus haukkaamaan happea kun hän valitteli että ylläpito oli poistanut hänen uuden ketjunsa.

Mummolla on pahimman luokan jatkuva lässytysfetissi päällä
Rummo-jankkaaja käänsi tämänkin keskustelun päälaelleen. Ei netin selaaminen ole päivystämistä. Kaikki lukevat Seiskaa, mutta harva ilkeää sen tunnustaa.
Geenalla on vielä paljon vuosia päästä mummoksi ja Rennyllä ukiksi. Heidän elämä on kulunut ikävystyneiden ihmisten viihdyttämiseen sekalaisilla elokuvilla.

Rummo-jankkaaja käänsi tämänkin keskustelun päälaelleen. Ei netin selaaminen ole päivystämistä. Kaikki lukevat Seiskaa, mutta harva ilkeää sen tunnustaa.
Geenalla on vielä paljon vuosia päästä mummoksi ja Rennyllä ukiksi. Heidän elämä on kulunut ikävystyneiden ihmisten viihdyttämiseen sekalaisilla elokuvilla.
Itse olen avannut Seiskan viimeksi ainakin 20 vuotta sitten, kun silloinen ex sitä tilasi. Mutta en kyllä ilkeäisi tunnustaa, vaikka lukisinkin sitä. Sen lukeminen on minulle hyvin selkeä viesti siitä, että ihminen kuuluu roskaväkeä.

Yhteistyössä