Wanna be positiivinen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaksonen -82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa Unna!
Kirjoittelen tuolta kesäyrittäjien puolelta. Onnea vielä plussasi johdosta. Mukava kuulla sun ajatuksia ja tuntemuksia...ne kun niin kuin mun näppäimistöltä. Ootko katsonut vielä laskurilla mahdollista laskettua aikaa?
Mulla on edelleen viimeisin tieto se, että haalea viiva on testiin tullut. Testaus jatkuu niinkuin sullakin monta päivää. Mun mahdollinen la. menis maaliskuun loppuun.

kaksonen -82/23/31/VKO 23-24 taitteessa/k-suomi
Sansala/28/28/vko 28/pääkaupunkiseutu
Maria/24/29/vko 1/pääkaupunkiseutu
nasu82/22/24/vko 26/länsirannikko
Juulia/26/28/vko 28, 2004/Päijät-Häme

Heips ;)

Olenpas ollut pitkällä tauolla kirjoittamisen suhteen.. Olipa kiva idea tämä uusi ketjukin, vaikka aluksi ei meinannut löytyäkään.. ;) Ehkä nyt alan kirjoittelemaan useammin =P

Eipä ole ollut paljon jännäämistä.. Pian alkaa kolmas levyllinen teroja, ovulaatioista ei tietoakaan, syksyllä lääkäriin uudemman kerran.

Onnea kaikille plussanneille!!!

Ja aurinkoisia päiviä kaikille!!

Hei rakkaat Ellit, oltiin jo toisella sivulla.... Hui!!!

Kaksonen -82 sun oireet kuulostavat todellakin lupaavilta. Oletko jo testannut???

Täällä alkaa kohta jännäpäivät kp 25/28-44. Tosin ei mitään oireita, mutta ei onneksi myöskään menkkaoireita :)

Täällä kyseltiin työpaikalla vauvahaaveista juttelemisesta. En todellakaan ole kertonut töissä, vaikka vakivirassa olenkin. Myöskään kavereilleni en ole asiasta puhunut. Ainoastaan paras ystäväni tietää missä ollaan menossa. Myt olen todella tyytyväinen , etten ole puhunut, koska projeksti tuppaa kestämään aika pitkään, ainakin meillä... Olisi aika kamalaa, jos kaverit utelisivat joka kerta nähdessään, että joko on pullat uunissa, kun itse ei mitään muuta toivo :)

Jep, yritetäänhän nyt saada vielä lisää plussia tänne!!! Sittenhän voidaan perustaa odottajien puolelle ihan oma sisäpiiriketju :)

Juu, testejä tehty kolme kappaletta, kaikki miinusta:( Eilen menkat reilun vkon myöhässä, joten tein tuon kolmannen testin, joka siis myös miinusta.

Mutta tänään olen menossa lääkäriin, joten katsotaan mikä minulla on.

Olen kyllä kuullut, että testit ei joka tapauksessa näytä plussaa, vaikka raskaana...En tiiä sit, hullultahan se tuntuu, kun niissähän sanotaa, että voi tehdä jo samana päivänä kun menkat pitäisi alkaa...

Mutta katsellaan mikä on tänään tuomio mulla:)

Hyvät illat!

Kaksonen -82, toivottavasti lääkärin ""tuomio"" oli positiivinen.

Nyt alkaa näyttää siltä, että meen ""sisäpiiri"" sen kun kutistuu... kuinkas monta täältä olikaan jo plussannut?

Mä täällä vaan odotan lauantaita, että saan sen mieheni kotio. Alkaa pikkuhiljaa masentamaan nää yksinäiset illat... no eihän niitä oo enää ko jotain 170 jäljellä...blääh!

No ehkä huomenna taas on parempi päivä.

Huomenia!

Täällä odottelen ovulaatiota, jonka laskureiden mukaan pitäisi olla viikonloppuna. Kertokaapa, liittyvätkö seuraavat oireet jollain tavalla ovikseen?: eilen alkoi jomotus vatsassa oikealla puolella, ja tuntuu jatkuvan heikkona tänäänkin, eilen myös rinnat alkoivat tuntua pingottuneilta ja ""raskailta"". Aikaisemmin en ole ovikseen aikaan mitään tuntemuksia seurannut, joten en osaa päätellä johtuisivatko nämä tuntemukset lähestyvästä oviksesta vai mistä?

Maria, toivottavasti ei mitään menkkaoireilta vaikuttavia tulekaan! Hauskaa että on taas jännättävä ketjussa. Kaksonen-82:n tilanne tietysti meitä vielä jännittää, toivottavasti lääkäri on eilen antanut hyviä uutisia!

Mitenköhän monta plussaa täältä tosiaan onkaan tullut, olisiko 2 tai 3! Jatketaan samaan tahtiin!

No, nyt niitä menkkamaisia oireita sitten on. Eli rinnat on ihan samalla tavalla kipeät kuin viime kierrossa tähän aikaan. Meinasin launtaina kuitenkin testata, koska olen menossa kaverin häihin ja siellä olisi kivaa juoda. Ostin testejä netistä ja oli muuten ihan tosi halpoja. Sitten vielä mies kysyi mun suureksi yllätykseksi, että pitäisikö meille ostaa niitä ovulaatiotikkuja. (Olen siis puhunut niistä joskus aikaisemmin).

Teidän yrityshän on kai aika vähän aikaa sitten alkanut kaksonen 82?? Voihan se olla, että kroppa on vielä aika sekaisin, eikä menkat tule säännöllisesti. Varsinkin, jos olette jotain hormoniehkäisyä käyttäneet. Mä olen itse päätellyt, että noissa venähtäneissä kierroissa, joka mulla on ollut pisimmillään 44, ei ole ollut ovulaatiota välttämättä ollenkaan. Mutta toivotaan kuitenkin peukut pystyssä plussaa!!! Niin ja muille kans!!

NEIDIT!!! Onko meitä oikeesti niin vähän enää jäljellä, vai onko kesä vienyt mennessään... Taas oltiin kakkossivulla!!!

Sansala, kuulostaa kyllä ihan ovisoireilta nuokin. Mä yleensä tunnistan oviksen parhaiten limoista. Kannattaa esimerkiksi käydä lukasemassa perhesuunnittelun sivuilta aiheesta. Siellä on hirveän monipuolisesti kuvattu erilaisia oireita. En nyt muista osoitetta, mutta hakusanalla varmasti löytyy.

Huomenna olisi sitten testipäivä ja tulen kertomaan teille uutiset maanataina. Itse odottelen negaa, koska tuntuu hullulta, että miksi olisin nyt raskaana, kun en ole aikaisemminkaan ollut... Jep, palaillaan!!!

Hello!
Saako liittyä seuraan? Itsellä on jännäysviikko vko.32 ja tällä hetkellä on menossa kp. 8/28. Ovistikku näytti vahvaa viivaa viime kierrossa kp. 14/28 eli lähellä ovista ollaan. Toivottavasti päästään paljon peuhailemaan pedissä ja saataisiin vihdosta viime niitä plussauutisia meillekin. Tässä vähän tietoja, elikkäs oon 27 ja mies 36 vuotta ja pillerit oon jättänyt pois lokakuussa -04. Siitä asti yritelty ei tosin aina kovinkaan aktiivisesti vauvelia. Viime kierrossa petyin tosi pahasti kun puuhailtiin just ton vahvan ovisviivan aikaan,mutta ei. No toivotaan sitä plussaonnea tälle kierrolle ja toivotan plussaonnea puolestani kaikille.

Tervetuloa mukaan anna!!! Täällä todellakin tarvitaan uusia naamoja, kun kaikki tuntuvat plussaavan, mikä on kyllä erittäin positiivinen asia :)

Kertausta itsestä: Eli minä 24, mies 29 ja ensimmäistä yritetään. Yritys on aloitettu vuoden alusta ja meillä aluksi ihan TJOT meiningillä... Nyt aika tosissaan, mutta tikuttaa en ajatellut kuin avsta joskus syksyllä. Nyt on menossa kp 27/28-44 ja huomenna aamulla testaan, koska illalla on teidossa häät. Muuten en olisi näin hätähousu... Noh peukut pystyssä..

Öitä!!

Voi harmi Maria, toivottavasti seuraavassa kierrossa onnistaa!

Tervetuloa mukaan Anna, tässä ketjussa tosiaan on tilaa kun plussatuulet ovat puhallelleet. Lisäätkö seuraavassa viestissä tietosi tuohon nimimerkkiketjuun, niin tiedetään keitä meitä on vielä yrittämässä!

Itselläni oviksen pitäisi olla tänään, mutta koska mieheni on matkalla ei yritystä enää tänään ole... Toivottavasti viikon aikana tapahtuneet puuhastelut riittävät. Jotenkin on kyllä vähän sellainen olo että plussaa ei tule, en ole havainnut edes mitään ovislimoja mistä perhesuunnittelun nettisivulla puhutaan, joten onkohan koko ovista edes tapahtumassa tässä kierrossa. No toivotaan parasta kuitenkin!

Hyvää viikonloppua!

up we go again!

Heissan!

Täällä mieliala melko korkeella,, kerrankin. Ei tosin mitään plussatuulia täällä, mutta kun saan sen avokkini tänään kotio ;) ja viipyyhän se kotona ruhtinaallisen 1 vuorokauden. No mutta koitan nauttia yhteisestä ajasta, enkä aio vollottaa koko yhdessäoloaikaa peläten sen lähtöä.

2 viikon selibaatti takana eli on sen miehen aikakin jo tulla kotiin! Hieman harmittaa, että ovis oli tän viikon alkupuolella, ni ei taida enää se ""taika"" riittää tähän iltaan asti...

Aurinkoista viikonlopun jatkoa ja paljon +++ !

Laskeskelin että oviksen pitäis siis olla torstaina 28 päivä. Tänä aamuna puuhasteltiin mieheni kanssa ja toivottavasti ehditään viikolla puuhasteleen vielä. Onko ne otollisimmat hetket hedelmöittyä just oviksen aikaan vai vähän ennen vai vähän jälkeen. Mä yritän olla ajattelematta kauheesti tätä raskautumista jos sekin aiheuttaa vaan turhaa stressiä. Yritän keskittyä uuteen työpaikkaan ja kesäkilojen karistamiseen. Väkisinhän nää vauva-asiat vaan pyörii mielessä.

Lomalainen täällä nopeasti tuli välistä lukaisemaan porukan kuulumiset! UNNA, hienoa ja Onnea tuhatmiljoonapaljon!! Ihanaa.
Mulla alkoi eilen menkat ja kierto oli 30 päivää ja aina se onkin sen 28-30. Tuli eilen oltua juhlimassa ja joinkin oikein kunnon perskännit pitkästä aikaa, kun ei edellisen oviksen jälkeen jännäillessä ole viitsinyt paljoa ottaa. Nyt taas uutta yritustä kehiin.
Nyt alkaakin vasta toinen yrityskierto.

Niin ja tämäkin nainen rengastettiin lomalla...että sellaista.

Palailen asiaan ensi viikolla, kun olen töissä taas. Kamalaa. Loma maistuisi vaikka kuukausikaupalla. Toivotan, että monet meistä pääsisi ensi kesänä lomailemaan vauvan kanssa=)

Eeva

Paljon onnea Eevalle rengastuksen johdosta!!! Eli hyviä uutisia sieltäkin...

Mulla ei ole menkat vielä alkaneet, mutta kovasti niitä tässä odotellaan, kun tuli se negakin testattua lauantaina.. Eli toivottavasti kierto ei kamalasti venähdä... Ketäs sitten jännätään?

Yhdet hoopot tekevät lapsia vaikka ei ole isästäkään varmuutta. Unnakin kihloihin kun jo elävä elämä hengittää niskaan. Mitä sanotte jos sitten katuvat ja lähtevät liitämään?. On ahdistettu nurkkaan. Maailma on rietas ja seko paikka lapsen tulla.Ei ihme, että on pulmia ihmispoloisilla.Vähän vakautta elämään please.Mitä sanotte lapselle sitten isompana kun syntyy susiparille tai ennenaikaisesti ns.?

Voi voi Mannan, kun pitää ottaa paineita toisten elämästä... Ei ole missään laissa määritelty pitääkö olla naimisissa, ennen kuin hankkii lapsia. Edes kihloissa olemista ei vaadita :) En usko, että lapselle vanhempiensa status on kovinkaan suuri juttu, jos he ovat onnellisia yhdessä ja lapsi kasvaa tasapainoisessa perheessä. Perhehän määritellään sosiaalipsykologiassa siten, että samaa perhettä ovat kaikki samasta jääkaapista syövät henkilöt. Tämäkään ei vaadi avioliittoa...

Tottakai kannatan myös lasten kasvattamista kahden aikuisen voimin. Tai itseasiassa haluaisin jopa palata n. 100 vuotta sitten vallinneeseen ""kylä kasvattaa"" kulttuuriin. Se ei vain tänä päivänä ole niin helppoa. Ei se avioliittokaan takaa lapselle ehjää perhettä, kyllähän niistäkin nykyään yli puolet kariutuu.

Jep, mietitäänhän taas ensin ennen kuin aletaan moralisoimaan, tuntematta lainkaan toisten elämäntilanteita... Jos haluat Mannan ehdottomasti mennä naimisiin ennen lasten hankkimista, niin se sinulle suotakoon (tai jos olet jo, niin onneksi olkoon:). Toivottavasti se takaa sinulle ja lapsellesi turvan pahaa maailmaa vastaan. Ja toivottavasti sormus sitoo miehesi kotiin. Meillä se sitoja on nimittäin on rakkaus :)

Plussatuulia kaikille rengastetuille ja rengastamattomille yhtälailla!!!!

Tämä lähtee tänään lomille, joten enemmän tai vähemmän olen taustalla seuraavan kuukauden :) Lupaan kyllä heti palata palstoille, kun loma on vietetty. Toivottavasti sillä aikaa olette saaneet uusia plussia aikaan...

Mulla on kp 2, joten ei tärppiä vieläkään. Tosin senhän jo tiesi negan testauksen jälkeen...

Plussia!!!!

Tämä wanna-be ei plussannut :(

Kuukautiset alkoi eilen illalla, joten uutta putkeen vaan.
Kävin jo äsken vkon 31 jännääjissä purkamassa suurimmat masikset, joten mieli alkaa kohoamaan. Onneks avokin lomat osuu oviksen aikoihin tässä seuraavassa kierrossa :D jotain positiivistahan tarvii aina löytää!

Aika hiljaiseksi on tää meen ketju mennyt... on tainnut porukka plussata ja lähteä kesälaitumille ;) No mutta ilmotelkaapa taas ittestänne!

Pahoittelut nasu82, ja ennen kaikkea tsemppiä ensi kiertoon! Kyllä se miehen läsnäolo kriittisinä päivinä varmasti tekee ihmeitä!

Itse jännäilen ensi viikonloppuna, ja tunteet vaihtelevat laidasta laitaan. Välillä kun keksin kaikenlaisia oireita tulee tunne että ""pakkohan mun on olla raskaana"". Nyt taas ajatukset ovat enemmänkin ""eihän se voi olla mahdollista niin nopeasti"" -vaiheessa. Saa nähdä miten tässä viimeisen jännäysviikon aikana ajatukset heiluvat.

Töissä taas ja olisi tuo loma maistunut edelleen vaikka pari viikkoa vielä...
Kp 8 menossa parhaillaan, joten viikonloppuna täytynee jumppailla ahkerasti ja alkuviikostakin vielä=) Muuten ihan hyvät fiilikset, paitsi sellainen olo, että juhliminen riittää, kun lomalla oli vaikka minkälaista illanviettoa ja juhlaa. Kaljat ja viinit virtasivat. Yökkistä.
Taitaa tosiaan porukka lomailla/plussailla, kun hiljaista näyttäisi olevan.

Mutta kirjoitelkaa nyt kuulumisia, ihmiset!

Kiitos tsempistä, Sansala! Mieliala senkun kohoaa, kun täällä saa jännäillä muiden mahdollisia plussia :)

Mä oon huomannut kans, että nyt kun vauvakuume on pa(r)h(a)immillaan, tulee mieleen jokasesta pienimmästäkin nipistyksestä, kolotuksesta, huippaamisesta ja muusta ihmetuntemuksesta, että oisko raskaana. :) Jännä on ihmisen mieli, kun saa kehiteltyä jos jonkinmoista ""oiretta"". Nyt mulla muuten tuntuu kaikki kuukautisiinkin liittyvät säryt isommilta kuin ennen. Johtuiskohan ehkäsyn lopettamisesta vai oonko vaan niin ""kuulolla"" kaikesta mitä omassa vartalossa nyt tapahtuu?!? Onneks sentään oli mies taputtelemassa alavatsaa kun pahimmat kk-kivut oli...nyt tarvii taas taputella ite :(

No mutta pari seuraavaa viikkoa menee laskeskellessa öitä siihen, että mies (ja tällä kertaa myös ovis) saapuu :D
Päiviin tuli sentään vähän nyt sisältöä kun lomat loppui ja menin takaisin töihin. Oon jopa iloinen (???), että työt alko, niin saa taas jonkin rytmin päiviinsä ;) taidan olla vähän sekaisin...

+++

Yhteistyössä